хочу сюди!
 

Татьяна

57 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 55-58 років

11 фраз, які вб'ють вашу кар'єру

Про що краще умовчувати в професійному житті, навіть якщо це правда, розповідає співавтор бестселера Emotional Intelligence 2.0, колумніст Forbes Тревіс Бредберрі.
 
 
1. «Це несправедливо» 
Кожен знає, що життя несправедливе. Говорити «це несправедливо» означає, що ви вважали, ніби життя повинно бути справедливим, що виглядає наївним і незрілим. Якщо ви не хочете виставляти себе в поганому світлі, дотримуйтеся фактів, залишайтеся конструктивними і утримуйтеся від інтерпретацій. Наприклад, ви могли б сказати: «Я помітив, що ви віддали Енн той проект, який сподівався взяти на себе я. Вам не важко буде розповісти, що вас підштовхнуло до такого рішення? Було б цікаво зрозуміти, чому ви вирішили, що я не підходжу, щоб я попрацював над відповідними навичками ». 
2. «А ми так завжди робили» 
Технологічні зміни відбуваються так стрімко, що навіть за півроку якийсь процес може застаріти. Слова «але ми ж так завжди робили» не тільки виставляють вас ледачими і не готовими до змін, але й може навести вашого начальника на думку: а чому це ви не спробували самі щось поліпшити? Якщо ви дійсно робите речі так, як вони завжди робляться, то майже напевно є спосіб трохи краще. 
3. «Немає проблем» 
Коли хто-небудь просить вас щось зробити або дякує за те, що ви зробите, і ви відповідаєте «немає проблем», ви маєте на увазі, що їхнє прохання могло б стати проблемою. Це змушує людей відчувати, що вони вас чимось обтяжили. Краще зробити навпаки: показати людям, що ви були раді виконати роботу. Скажіть щось на кшталт «Мені це було приємно» або «Я буду радий розібратися з цим». Це невелике розходження в формулюванні, але воно має великий позитивний вплив на людей. 
4. «Я думаю ...» / «Може, це дурна ідея ...» / «Я зараз поставлю безглузде питання» 
Ці занадто пасивні фрази миттєво руйнують ваш авторитет. Навіть якщо за цими фразами послідує геніальна ідея, вони вказують на те, що вам бракує впевненості, а в результаті люди, з якими ви розмовляєте, втрачають впевненість у вас. Не будьте своїм гіршим критиком. Якщо ви не впевнені в тому, що говорите, і інші не будуть в цьому впевнені. Якщо ви дійсно чогось не знаєте, скажіть: «У мене немає прямо зараз необхідної інформації, але я її отримаю і скоро повернуся до вас з відповіддю». 
5. «Це займе всього хвилину» 
Говорити, що щось займе всього хвилину, підриває цінність ваших навичок і створює враження, що ви просто поспішаєте покінчити із завданням. Якщо ви дійсно маєте намір завершити справу за 60 секунд, тоді, звичайно, скажіть, що багато часу це не займе. Але нехай це не прозвучить так, ніби завдання можна виконати швидше, ніж воно реально може бути виконана. 
6. «Я спробую» 
Це, як і «я подумаю», звучить занадто умовно і знову-таки виглядає так, ніби вам не вистачає впевненості у своїх здібностях впоратися із завданням. Прийміть на себе повну відповідальність за свої навички. Якщо вас попросили зробити щось, або виконайте прохання, або запропонуйте альтернативу. Але не кажіть «я спробую», тому що це звучить так, що ви не будете особливо старатися. 
7. «Він ледачий / некомпетентний / козел» 
Немає ніякої користі в зневажливих зауваженнях у бік колег. Якщо ваша характеристика точна, інші і так про це знають, тому немає ніякої потреби спеціально на це вказувати. А якщо неточна, то це ви в підсумку виглядаєте козлом. Грубі і некомпетентні люди попадаються в будь-якому офісі, і ймовірно, всі і так вже знають, хто вони. Якщо у вас немає реальної можливості допомогти таким людям змінитися в кращу сторону або звільнити їх, тоді ви нічого не виграєте від того, що вказуєте на їх бездарність. Це виглядає як невпевнена спроба виглядати краще на їх фоні. Ваша грубість неминуче повернеться до вас бумерангом - у вигляді негативної думки ваших колег про вас. 
8. «Цього немає в моїй посадовій інструкції» 
Ця часто саркастична фраза звучить так, як ніби ви готові виконувати лише обов'язковий мінімум, на підставі якого вам платять зарплату. А це погана ідея, якщо вже ви так цінуєте стабільність працевлаштування. Якщо ваш бос просить вас зробити щось, що на ваш погляд, не відповідає вашій посаді (але не морально проблемне), найкраще - охоче виконати це завдання. А вже потім домовитися з начальством обговорити вашу роль в компанії і те, чи не слід оновити ваш робочий функціонал. У цьому випадку ви не будете виглядати жалюгідно. Це також дозволить вам і вашому босу виробити довгограюче розуміння того, що ви повинні і не повинні виконувати на роботі. 
9. «Це не моя вина» перевалює вину на когось ще - завжди погана ідея. 
Несіть відповідальність. Якщо ви якось - нехай навіть крихітним чином - причетні до того, що щось пішло не так, відповідайте за це. А якщо ні, то запропонуйте об'єктивне і неупереджене пояснення, чому це відбулося. Дотримуйтеся фактів і надайте босові і своїм колегам самостійно зробити висновки, хто винен. Коли ви починаєте показувати пальцем, навколишні бачать у вас людину, яка відмовляється приймати відповідальність за свої дії. Це змушує людей хвилюватися. Хтось буде зовсім уникати працювати з вами, а інші вирішать вдарити першими і почнуть вас звинувачувати, коли щось піде не так. 
10. «Я не можу» 
Це майже те ж саме, що «це не моя вина». Люди не люблять чути «я не можу», тому що це звучить як «я не буду цього робити». Слова «я не можу» припускають, що ви не готові зробити все необхідне, щоб робота була виконана. Якщо ви правда не можете щось зробити, тому що вам не вистачає необхідних навичок, запропонуйте альтернативне рішення. Замість того, щоб говорити «не можу», розкажіть, що ви зможете зробити. Наприклад, не кажіть: «Я не можу залишитися сьогодні допізна». Скажіть: «Я можу прийти на роботу рано вранці. Піде? »Замість« Я не можу нічого зробити з цією статистикою »скажіть« Я поки що не знаю, як проводити такий тип аналізу. Може, хтось покаже мені, а наступного разу я впораюся самостійно? »
11.« Я ненавиджу цю роботу »
Остання річ, яку будь-хто хоче чути на роботі - це як хтось поруч скаржиться, як сильно він ненавидить свою роботу. Подібні дії характеризують вас як негативну особистість і знижують бойовий дух команди. Начальство швидко відловлює скептиків, які підривають командний дух, і ваші боси знають, що завжди є люди, налаштовані більш оптимістично і готові вас замінити.


Детальніше тут: http://slovo-motivator.webnode.com.ua/news/a11-fraz-yaki-vbyut-vashu-karjeru/

0

Коментарі