Психологія народовладдя! Вибори!

Психологія народовляддя, вічевої демократії панувала у всі часи на території України, і за часів Русі й Козаччини. Князі, як згодом і козацька старшина, були виборними і ставали простими мужиками після переобирання. Як сказано у "Велесовій книзі":

В ті часи, після Кия, князями обирали багатьох отців,
а князі окремі і всякі після князювання ставали на вічі простими мужиками.
І так ставала земля розквітлою,
і вибрані князі дбали про людей і хляби,
одержували їжу, і всякий пожитьк от людей своїх.

Нині маємо інше: і княжі полюддя беруть,
і синам владу передають
од отця до сина і аж до правнука.

То, що ж сталося? Сталося наступне: верхівка УЗУРПУВАЛА надану їм владу!!! Чим не схоже на сьогодення? Кого ми обираємо і навіщо? Обираємо, як правило НЕГІДНИХ народу нашого, а тому так? А їх, вибрали, то вони вважають мають "княжити" доки ногами не повиносять з Верховної Ради. НЕ голосуйте за ті партії, що вже є в парламенті: вони негідні і знов організують коаліцію "СРАКА".

73%, 8 голосів

27%, 3 голоси
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Фестський диск




Зміст тексту Фестського диску гранично ясний: плем"я (народ) змушено було залишиити свою колишню землю - "Рисиюнію", де на їх долю випало багато страждань і горя. Нову землю "рисичі" набули на Криті. Автор тексту звкликає берегти цю землю: захищати її, піклуватися про її могутність і силу. Небувана туга, від якої нікуди не дітися, не сцілитися, наповнює тевст при згадці автора  про "Рисиюнію".

Матір градів

Якщо Кияни, - пише він (А. Вельтман), - так давно відомі історії під іменем Гуннів, то й столиця їх Київ...так само правічна і носила назвисько матері градів уже за часів Птолемея, якому був відомий Metropolis на Дніпрі...Правічність існування Києва не підлягає сумніву». То ж бо відкинемо свальсифіковану дату заснування столиці України. А ми щороку, святкуючи день Києва, називаємо цю вигадану дату – 1500 років. Києву не 1500 років, а щонайменше 5 тисячоліть!

Олексій Губко. Психологія українського народу. Кн. 1.: Психологічний склад праукраїнської народності. К.: ПВП "Задруга", 2003р. - 400с.

7(сімка)

Відомий український учений (фізикохімік та історик - краєзнавець) О.П. Знойко, провівши спеціальне математичне дослідження, показав, що трипільці вже наближалися до математичного обгрунтування періодичного закону в природі (одним із вираженням якого є відомий закон Менделєєва.) Аналізуючи симеелементу зодіакальну характеристику Сонця, вони встановили, що воно проходить 7 зодіакальних сузір"їв за весняно-осіннє півріччя. То ж бо однією з назв бога Сонця Ярила-Сварога було Семиярило, й ще був Семислав, Семикрас, Семирозум тощо.

Літописці пишуть про всесильне божество Сімаргла, якому поклонялися до прийняття християнства. Виявляєтсья, що це і був перекручений Семиярило, тобто бог Семи Ярил, Семи Сонць. Свято Семи Ярил відзначали на Купала – в день одруження Світла і Води. Це було свято на честь великого закону переодичного відродження природи.

Магією сімки позначені не тільки старі фразеологізми (7 днів творення світу, 7 днів потопу, «на сьомому небі»), але й серйозні наукові дослідження. У періодичній системі елементів переіодично повторюються елемеенти від одновалентних до семивалентних, восьмий елемент є інертний (за уявленнями древніх, вісімка є символ інертності, спокою, смерті). Той самий періодичний закон діє і в моделі складних атомних ядер. А сім музичних нот! А наукове поняття білкової речовини! А плями на сонці!


Олексій Губко. Психологія українського народу. Кн. 1.: Психологічний склад праукраїнської народності. К.: ПВП "Задруга", 2003р. - 400с.

Етруська читається)

Поряд із прочитанням Фестського диску, великою заслугою цього вченого (Г.С. Гриневичем) є розшифрування етруського письма. Адже протягом багатьох століть воно вважалося таким, що не підлягає розшифруванню. Ще римляни говорили: «Etrusan non Legatur» (Етруське не читаєтсья). А все, тому, що намагаються проникнути в таємниці етруської мови, вчені використувували всі мови світу (навіть японську!), а тільки не ту, яку треба було – українську. Бо якби, скажімо, навіть школяр – двієчник з України, прочитав, наприклад, такий етруський напис: «Мила Ляле, моя красо!», товін неодмінно вигукнув би: «Та це ж по-нашому!». Та вченим така думка і в голову не спала. Мовляв, чи можуть ці хуторяни мати якийсь стосунок до народу, який створив давньогрецьку й римську культури і став у Римі елітною верствою патриціїв! А потім, коли українське коріння етрусків та їх мови стало вже незаперечним, відбувся буквально психопвталогічний випадок у науці: така вже була непереборна алегорія до всього українського, що великодержавні шовіністи воліли ліпше визнати етруську мову «нон лігуар», ніж українською.

Напис на стіні гроту, знайдений у 1690р. Мовою етрусків:
«Mila Lale, moja kraso»
- переклад українською
«Мила Ляле, моя красо!»

Напис на кришці поховальної урни:
Лихо, дитє, лихо!
Але веніал за то.

Переклад українською:
Лихо, дитя, лихо!
Але вінок зате.

Бел, детина, колоданіал
Переклад українською:
«Білобог, дитятко, тебе ув"язнив(заколодив)»

Напис на кресалі:
Вечеряс, губку натисни, і вражай кайми кременю.
Переклад українською:
Вечоріє, губку натисни, і вражай кайми кременю.

Напис на каменю:
Ані двері отверрі;
Єй тене єхай
небі;
Нехай ме Хела мти.
Переклад українською:
Ані дверей не відчиняй;
Її тінь з"їла з неба:
Нехай мені Хела відомстить.


Пі.Сі. Етруська читається! Більш довгі написи лінь набирати: хто шукає той знаходить!!! Дерзайте діти
Пі.Сі.Сі. Чорним на червоному, підкреслив типові українськи початки, хоч наші мови розділяють тисячі років, те, що вони мають одні й ті ж витоки очевидно.

Посилання: Олексій Губко. Психологія українського народу. Кн. 1.: Психологічний склад праукраїнської народності. К.: ПВП "Задруга", 2003р. - 400с.

Дерево життя

Зображення Світового дерева можна побачити на кераміці Трипільської культури V-III тис. до н.е. Сьогодні цей знак-символ у вигляді квітучої рослини у вазоні або дерева знаходимо на старовинних українських рушниках та писанках.

Світове дерево або Дерево Життя є одним з найпопулярніших символів в українському народному мистецтві. Як універсальний образ міфопоетичної свідомості людства Світове Дерево зустрічається у різних народів. Його найдревніші зображення в Україні збереглися на ритуальному посуді. Зображення Світового дерева можна побачити на кераміці Трипільської культури V-III тис. до н.е. Сьогодні цей знак-символ у вигляді квітучої рослини у вазоні або дерева знаходимо на старовинних українських рушниках та писанках.

Дерево життя – знамено трьох основ світу. Яв – світ видимий, явний, дійсний. Стовбур Дерева життя – земне існування людей у просторі з Сонцем. Нав – світ невидимий, духовний, потойбічний, світ предків, коріння Дерева життя. Прав – світ законів, правил, освячених звичаями, досвідом, обрядами. В кроні Дерева життя живуть боги. Світове дерево уособлює єдність усього світу. Це своєрідна модель всесвіту і людини, де для кожної істоти, предмету чи явища є своє місце.

Про Cвітове Дерево як основу космогенезу говориться в такій українській щедрівці:

Як ще не було початку світа,
То ще не було неба, ні землі.
А лишень було широке море,
А на тім морі явір зелений,
На тім яворі три голубочки,
Три голубочки раду радили:
“Як би ми, браття, світ поставили?
Ой ходім, браття, аж на дно моря
Та там добудем дрібного піску.
Тот пісок дрібний посієм всюди,
Та встане з него свята землиця,
Та буде тамки золотий камінь,
З того каменя та буде сонце,
То буде сонце і місяць ясний,
Рум’яна зоря і звізди прекрасні.

Світове дерево було втіленням Великої Богині, Матері Всесвіту, володарки неба і всієї природи. Найчастіше священними були дерева, у яких в плодах чи стовбурі знаходили молочний сік, що асоціювався з молоком Великої матері світу.

Дерев’яний хрест – найпростіша первісна подоба Дерева життя, що символізує модель людини з розставленими руками, поділ доби на ранок, день, вечір, ніч, року – на весну, літо, осінь, зиму, простору – на північ, південь, захід, схід. Тризуб також символізує Світове дерево.

Опредметненим виявом (атрибутом) світового дерева є віха – висока палиця з колесом на вершечку. Віха зустрічається в обрядах українців, а також весільне гільце, Марена з верби і т.п. Весільне гільце робили із сосни, прикрашали квітами, калиною, стрічками – воно символізувало наречену.

Світове дерево в образі жінки символізує невичерпну силу, що відтворює все живе, вічне, оновлене. Чи не тому в українських легендах, піснях, повір’ях дівчина або жінка частенько перетворюється в дерево: калину, вербу, тополю?

Світовим деревом українців, як правило, виступають верба, явір, дуб, вишня, яблуня, липа. Як символ Матері Всесвіту, а точніше її тотемним деревом верба відігравала значну роль в обрядах і ритуалах релігійних і народних свят. І досі збереглись назви “вербний тиждень”, “вербна неділя”, “вербниця”, промовляння “не я б’ю, верба б’є”.

Відгомін про Світове дерево, очевидно, міститься в гарному повір’ї про те, що людина немарно проживе життя, якщо посадить дерево. В Україні існував звичай саджати на честь загиблих героїв дерева – живі пам’ятки.

26 листопада 2005 року в Києві неподалік від Києво-Печерської лаври біля храму Святого Андрія Первозванного був заснований Калиновий гай в пам’ять жертв Голодомору 1932-1933 років. Там буде посаджено понад 10 тис. калинових кущів, які символізуватимуть кожен український населений пункт, що постраждав під час Голодомору.

Про писемність...

Донька Ярослава Мудрого, вийшовши заміж за французького короля Генріха 1, розписувалася кирилецею, а він - ставив хрестик. Бо був, як і увесь королівський двір, неписьменний. У Росії друга фігура в імперії Меншиков теж був неписьменний, як і все боярство. А в Україні в кожному селі була школа, а то й дві і письменними були всі, навіть сироти, і на базарі інша просто домогосподарка могла порозумітися з ученим іноземцем прийстойною латиною.

Це все ми...

Праукраїна дала світові письмо, плуг, колесо, металургію, закони, право, одним словом культуру і цивілізацію.

62%, 13 голосів

38%, 8 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Слабо!!!

Автор поеми підтверджує свідчення Геродота про те, що у Стародавній Греції не було жодного видатниго діяча, який би не був би скіфом, тобто праукраїнцем.

Петя "адін")

"Малороссийский народ зело умен й зело лукав: он, яко пчела любодельна, дает росийскому государству й лучший мед умственный, и лучший воск для свещи российского просвищения, но у него есть жало. Доколе россияне будут любить й уважать его, не посягая на свободу и язык, дотоле он будет волом под"яремным й всечью российского царства, но коль скоро посягнут на его свободу и язык, то у него вырастут драконовы зубы".
Петро 1

ШКОДА, ЩО ТИРАН САМ ЗНЕВАЖИВ ЦІ РОЗУМНІ СЛОВА І ВИСТУПИВ ПЕРШИМ 
ГУБИТЕЛЕМ НАШОЇ КУЛЬТУРИ І МОВИ!

Однак зусилля Петра (вірніше, українських професорів) привели лише до створення двох культурних центрів - Петербурга й Москви, а решта рос. імперії продовжувала характеризуватися малокультур"ям.