хочу сюди!
 

Ксюша

44 роки, овен, познайомиться з хлопцем у віці 43-50 років

Львів’яни зрозуміють або нині мені здали нерви

Сьогодні мені здали нерви!

Перш за все мушу сказати, що дуже лояльно і толерантно ставилася до всіх транспортних змін у Львові. Відкрито не критикувала, думала, що весь дискомфорт від звичайної незвички… Навіть більше скажу – сама логіка «диво» транспортної системи мені з самого початку була зрозуміла і подобалася: по-перше, розвантажити центр, по-друге, розвантажити маршрутки, зробивши спеціальні радіальні маршрути…

Я навіть розуміла, що доводиться по півгодини і більше чекати на транспорт, вважаючи, що це через так звану новизну маршрутів… Думалося звикнеться і ота супер система таки запрацює так, як анонсували. Але нині мій оптимізм безнадійно закінчився!!!!!

Доїжджаю на роботу на вулицю Хуторівка, куди немає жодного радіального маршруту, доводиться їхати так званими хордовими з екскурсією по місту. Так от, їду я з вулиці Богдана Хмельницького «Галицьке перехрестя» (до слова, звідки раніше можна було без проблем добратися в будь-яку точку міста максимум за 40 хвилин), звідки до Хуторівки їде лише маршрут №41. Рівно 25 хвилин довелося чекати маршрутки (це у 20-ти градусний мороз!!!!). І я би знову змовчала і віднеслась би лояльно до водія (бо направду розумію, що це важка робота і всяке буває), якби не одне, точніше два величезних АЛЕ.

АЛЕ приїхавши на свою кінцеву зупинку водій маршрутного таксі №41 з номерами ВС 8904 АР, вирішив не відчиняти дверей, щоб пасажири мали змогу зайти у транспорт – він розмовляв по телефону!!! Розмовляв 10 хвилин (нагадую, що появи маршрутки на зупинці довелося чекати 25 хвилин). Біля авто зібралося вже більше десятка людей, але двері досі зачинені – водій вирішив перекусити!!!! Ще хвилин 7 він їв!!! Тоді нарешті «соізволілі» відчинити двері… І тут друге АЛЕ.

АЛЕ зайшовши в транспорт я спитала водія, який у маршруту інтервал руху, він відповів 15 (!!!) хвилин. Відповідно, інше запитання було, чому його 25 хвилин не було і ще більше 15 хв. довелося простояти на морозі поки він порозмовляє і перекусить. Нащо я отримала відповідь справжнього професіонала, який розуміє, що він на роботі, що обслуговує клієнтів, який знає, щоб без клієнтів він не матиме заробітку: «НЕ МОРОЧТЕ МЕНІ ГОЛОВИ!».

Отаке от ноу-хау у європейському місці, яке кілька років готується приймати євро-гостей і вже задовбало нагадуваннями про те, що «Ми чекаємо ЄВРО».

До речі, гаряча лінія Управління транспорту і зв’язку не працювала – десяток дзвінків закінчилися нічим. Відразу перед публікацією цього свого крику душі, я набрала номер ще раз і почула гудки… але не більше. Мабуть, обідають, адже водій перекусив, а вони, напевно, ще ні!
4

Коментарі

12.02.12, 13:22

Взагалі за такий садизм Садового лінчувати!! З цетру (універ Франка) до Зеленої (майже кінець) їде тільки №38. Тих хамів чекти доводиться по 40 хв. буває, а було і годину. Відповідь на питання - чого так їздете - стандарта відповідь " а я їжджу по графіку, а як мої напарники їздять я не знаю.. їх проблеми".
А так зарас довколо центру старшні затори.. змінилось тільки в гіршу сторону

    22.02.12, 13:26Відповідь на 1 від ДімкаLvivsky

    Зате ми чекаємо Євро!!! І дуже тішимося з того

      анонім

      32.02.12, 13:38

      водії теж матюкаються..а взагалі такого дурдому наробили,що то гайки...

        42.02.12, 13:43Відповідь на 3 від анонім

        Щодо водіїв, то я їх розумію - це справді важка робота, на якій особисто я би не витримала і тижня, але вони зобов'язані якісно виконувати свою роботу, зобов'язні не хамити і надавати нормальну адекватну інформацію про маршрут! І врешті решті, елементарної людської совісті ніхто не відміняв - в такий мороз люди не мусять чекати поки він вирішить свої телефонні справи і поїсть!!!

          анонім

          52.02.12, 13:47Відповідь на 4 від nataluxe

          згідний,але...при плануванні маршрутів не розрахували,особливостей де є скупченння транспорту...тобто вони роз"їжджаються за графіком,а потім потрапляють у тягучки

            62.02.12, 14:14Відповідь на 5 від анонім

            Жодної тягучки не було по всьому маршруту, та й об 11.00 - рідко де вони є... І Це просто таке ставлення до роботи. Так, маршрути погано розпланували - за це одні відповідальні, а за таке ставлення - однозначно відповідальні водії, бо якщо ми будемо шукати "загального" відповідального, то нічого з того не вийде, хай кожен нормально робить свою роботу!

              анонім

              72.02.12, 14:18Відповідь на 6 від nataluxe

              на Хуторівці нема,а на Психові є...кінцева ж там

                82.02.12, 14:42Відповідь на 7 від анонім

                От! До сьогодні, в мене було ставлення точно таке ж, як у вас - всьому шукала виправдання - то зимно, то мокро, то слизько, то тягнучки, то затори, то водії добре маршруту не вивчили і не "обкатали", то ще щось, але нині це все логічно завершилося - будь-яке виправдання знаходить в мене сильний контраргумент!!! Якщо будь-яка людина, котра зробила помилку у роботі чи тим більше взагалі не зрозуміло як ставиться до своєї роботи - відповідальсть несе перед роботодавцем і клієнтами, то чому водії цього не повинні робити?

                  Гість: Anno Domini

                  92.02.12, 14:43

                  найдивніше з оцього всього...це те, що ідею запропонували французи, а львів*яни без зайвих питань підтримали....

                    102.02.12, 14:51Відповідь на 9 від Гість: Anno Domini

                    Думаю питання в окремих людей було, хоча б одне точно, але аж ніяк не зайве, і стосувалося воно грошей - хабарів, відкатів, оплати чи інших синонімів!

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна