хочу сюди!
 

Ліда

50 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 46-56 років

На уламках літака Качинського знайдені сліди тротилу - змі

Про це повідомляє "Жеч Посполіта".
 
За повідомленням джерел газети, польські фахівці виявили на уламках літака і 30 кріслах президентського ТУ-154 сліди тротилу і нітрогліцерину. Причому в деяких пробах їхня концентрація виявилася настільки сильною, що прилади просто зашкалювали.

Інформацію про те, що прокуратура вже кільканадцять днів знає результати експертиз, виданню підтвердив генеральний прокурор Анджей Серемет.

Залишки вибухівки виявлені всередині літака, на кріслах, у місці з'єднання корпусу і крил, на обшивці крила. Сліди тротилу і нітрогліцерину знайшлися також у пробах, взятих на місці катастрофи і з новознайдених під час дослідницьких робіт уламків літака.

Згідно з однією з версій, це можуть бути сліди від снаряду часів Другої світової війни, який теоретично міг залишитися в районі аеропорту і здетонувати під час аварії літака.
 
Раніше поляки відмовилися підписати протокол піротехнічної експертизи, яку провели російські фахівці - однією з причин називалося те, що росіяни надали недостатню кількість проб. Польська сторона наполягла на тому, щоб досліджувати уламки самостійно і власним, сучасним обладнанням.
 
Результати експертизи були передані генеральному прокурору Анджею Серемету, який, у свою чергу, особисто повідомив про це прем'єр-міністру Дональду Туску.
 
"Після повернення зі Смоленська тривають напружені консультації з приводу того, що далі робити з цими відомостями", - пише видання.
 
Польський уряд наразі не підтвердив інформацію газети.



Як відомо, у травні 2012 роки представники польської парламентської слідчої комісії заявили, що причиною авіакатастрофи літака Качинського стали два вибухи на борту. Про це нібито свідчила велика кількість уламків літака і їхнє розташування після катастрофи.

Літак польського президента Лєха Качинського Ту-154 розбивсяпід Смоленськом вранці 10 квітня 2010 року. Повідомлялося, що під час посадки в умовах сильного туману він зачепився за верхівки дерев і впав. На борту перебувало 96 осіб - 88 пасажирів і вісім членів екіпажу. Ніхто не вижив.

Останні хвилини Ту-154: переговори екіпажу

У квітні 2011 року брат Лєха Качинського Ярослав заявив, що Смоленська авіакатастрофа нагадує вбивство.

У липні польська урядова комісія представила свій остаточний звітпричин катастрофи. Експерти заявили, що польськими пілотами і російськими диспетчерами було допущено низку істотних помилок.

Згідно з висновком польських експертів, головною причиною катастрофи Ту-154 стали помилки пілотів, які в останній фазі польоту скористалися радіовисотоміром, а не барометричним висотоміром, і намагалися піти на "друге коло" в автоматичному режимі, що було неможливим на Смоленському аеродромі через відсутність там радіомаякової системи інструментального заходу на посадку (ILS).

Польська комісія також дійшла висновку, що диспетчери аеродрому дезінформували пілотів про правильність курсу і наказали припинити зниження літака надто пізно.

"Нельзя его здесь сажать..." Стенограма переговорів диспетчерів

Міждержавний авіаційний комітет Росії в січні цього року поклав всю провину за катастрофу польського урядового літака на пілотів, які нібито під тиском високопосадовців на борту намагалися посадити літак "будь-якою ціною".

Польська комісія не знайшла підтвердження інформації про те, що на пілотів чинили тиск, щоб вони саджали літак в умовах сильного туману.

Повністю перебіг подій щодо розслідування катастрофи 2010 року читайте за темою "Трагедія під Смоленськом"

 Відео по темі http://vimeo.com/52410393#


Головний свідок трагедії помер у Польщі при загадкових обставинах. 
18

Коментарі

Гість: R0mmel

130.10.12, 13:54

і до купи: http://www.bagnet.org/news/world/197393

    230.10.12, 14:01Відповідь на 1 від Гість: R0mmel

    Відредагую

      330.10.12, 14:14

      Все таємне поступово стає зрозумілим...

        430.10.12, 14:45Відповідь на 1 від Гість: R0mmel

        і до купи: http://www.bagnet.org/news/world/197393"дежурный разрешил президентскому самолету снизиться до «высоты принятия решения» в 50 метров, несмотря на густой туман".
        ЭТО НОРМАЛЬНО, когда самолет снижается до Высоты Принятия Решения - потому что ВПР - это и есть МИНИМАЛЬНО-БЕЗОПАСНАЯ ВЫСОТА, с которой экипаж НОРМАЛЬНО МОЖЕТ УЙТИ на Повторный Заход или на запасной.
        Никакого нарушения в этом НЕТ! - это постоянная практика!
        Если подробно - то именно на ВПР по "внутренней связи" самолета идет примерно такой диалог: "Скорость..., на курсе, на глиссаде, ВПР, командир, РЕШЕНИЕ!!!"
        И командир в это время отвечает: "Садимся! Полосу вижу!"
        Или "Экипаж! Уходим на Второй Круг!".
        *** Экипаж с ВПР ДОЛЖЕН БЫЛ УЙТИ на 2-й круг - если НЕТ контакта с наземными ориентирами!
        Почему НЕ ушел

          530.10.12, 14:46Відповідь на 3 від Perovdupu

          Все таємне поступово стає зрозумілим...Я б сказав - ЩЕ БІЛЬШЕ стає таємним...

            Гість: lkjmn

            630.10.12, 15:36

            Я одразу після тих подій сказав: "Літаки з президентами "просто так" не падають"

              730.10.12, 15:37Відповідь на 4 від Богдан Ляшко

              У МАК есть расшифрока самописцев по показаниям приборов На ex.ua вона вже валяється в розділі "Відео/Документальні".У 10:40:12 були кимось чи чимось змінені параметри барометричного висотоміра, так що він став показувати висоту на 170м вищу.Тут у розшифровці цього немає
              Коли спрацювала сигналізація про зіткнення із землею, якраз почалася якась яма, так що радіовистомір став підніматися десь дві секунди і був вище поділки 100. Пілот напевно подумав, що він перейшов у горизонтальний політ. А барометричний висотомір, яким треба було користуватися в цей момент, показував достатню висоту — навіть в момент зіткнення він показував 165м. Далі вже просто не було часу щось виправляти — крутий підйом землі + крутий спуск літака і через 10ть секунд він врізався.

                830.10.12, 16:03Відповідь на 7 від uraha

                Річ у тому, що пілоти САМІ виставляють висотомір на ВИСОТУ АЕРОДРОМА (точніше - на ТИСК АЕРОДРОМА) при зниженні (зазвичай - на эшелоні перехода = 1200 метрів).
                Саме по тій причині НЕМОЖЛИВО ЗНИЗИТИСЬ НИЖЧЕ рівня полоси по БАРО-висотоміру!
                Але може у метушні пілоти щось не те накрутили з тиском?
                Тільки незрозуміло тоді: в кабіні є ДВА БАРО-висотоміра, і ОБИДВА виставляються на тиск аеророма - то як ОБА ПІЛОТА могли виставити ОДНАКОВО ХИБНЕ значення тиску?
                ХТО їм продиктував саме ТАКЕ???

                  930.10.12, 16:08Відповідь на 8 від Богдан Ляшко

                  У них переговори ішли російською а не англійською - може неправильно зрозуміли щось?

                    1030.10.12, 16:28Відповідь на 3 від Perovdupu

                    http://www.pravda.com.ua/news/2012/10/30/6976210/

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна