хочу сюди!
 

YuLita

50 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 43-55 років

Я надеялась, что этого не будет

У КМДА представили проект впровадження нової системи оплати проїзду

Сьогодні на розширеному засіданні Колегії Київської міської державної адміністрації було презентовано проект впровадження «Єдиного квитка» в пасажирському транспорті, повідомляє прес-служба КМДА.

Як повідомив журналістам заступник голови Київської міської держадміністрації Михайло Костюк, наразі йде розробка методики обрахування вартості проїзду. Розглядаються основні принципи оплати проїзду в європейських містах, наприклад, оплата разового проїзду, оптової поїздки, оплата поїздок за часом (для Києва пропонується 75 хвилин), проїзні та місяць/рік, а також туристичні проїзні.

«Основним принципом, після зміни технології обрахування вартості, є формування максимально лояльного цінового коридору для оптового користувача. Ситуативний користувач сплачуватиме фіксовану вартість разової поїздки, яка буде доведена до рівня економічно обґрунтованої ціни. Говорити про конкретну вартість проїзду ми не можемо, поки не пройдений етап погодження самої технології обрахування і вирішення питання тарифної політики», – зазначив Михайло Костюк.

Другим важливим блоком впровадження нової системи оплати проїзду є введення електронного обліку пасажирів. Для цього планується залучити приватного інвестора, який має забезпечити комплекс обладнання для обліку пасажирів, терміналів для продажу засобів оплати за проїзд, а також створити центр для підтримки роботи автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів. Загальна вартість інвестицій, за словами Михайла Костюка, складає близько 100 млн. грн. Компенсацією витрат інвестора на створення системи є отримання відсотка від зібраної виручки в міському пасажирському транспорті.

«Олександр Попов поставив перед нами сьогодні завдання запустити в дію електронний квиток. Утім, знадобиться щонайменше півроку для тестової експлуатації системи. На мою думку, реальний механізм електронного наскрізного розрахунку й діюча система оплат може почати працювати з середини 2014 року», – додав профільний заступник голови КМДА.

Передбачається, що перехід від готівкової системи оплати до електронної на 15-30% збільшить дохідність комунального транспорту. Також це дозволить перевізникам оперативно реагувати на пасажиропотоки й оптимізовувати парк. Крім того, чіткий облік пасажирів зменшить залежність комунальних підприємств від субсидій, вони зможуть заздалегідь планувати свій бюджет. Загалом, реалізація цього проекту дозволить підвищити якість обслуговування споживачів, що передбачено завданням Президента України щодо розвитку транспортної інфраструктури.

Источник: http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4351/news/1381156786.html

2

Коментарі

Гість: kavaler

18.10.13, 10:55

ищи родычей попова в электронном бизнесе...

    28.10.13, 11:04

    все це ще одне пакращання пиздец безнал бабки можно крошить як капусту тут і дурному ясно

      38.10.13, 11:07Відповідь на 1 від Гість: kavaler

      ищи родычей попова в электронном бизнесе...

        48.10.13, 11:08

        кияни чому у вас нема вибору мера значить ви не достойні живіть ходіть тіпа на роботу ви тіпа успішні

          58.10.13, 11:34Відповідь на 4 від garik134

          кияни чому у вас нема вибору мера значить ви не достойні живіть ходіть тіпа на роботу ви тіпа успішніКак-то Вы враждебно настроены по отношению к киевлянам. Это радость по типу "у соседа корова сдохла"?

            Гість: B@rseG71

            68.10.13, 11:59

            да "коренным" уже пофиХ,они давным-давно ничего не решаютКиев как столица деградирует,всё решает бабло

              78.10.13, 13:45

              тра гнати цю ригоанальну банду додому

                817.11.13, 01:38