Каддафі заявив, що іслам має стати релігією усієї Європи

  • 31.08.10, 07:24
Лівійський лідер Муамар Каддафі вважає, що жителям європейських країн слід прийняти іслам. Про це він заявив під час візиту до Італії.

Каддафі у Римі прочитав лекцію майже 500 молодим жінкам, у ході якої заявив, що "іслам має стати релігією усієї Європи".

Він роздав екземпляри Корану всім присутнім 487 дівчатам. Судячи з усього, троє з них - дві італійки й одна іспанка - заявили лівійському лідеру, що хочуть прийняти іслам.

Набір дівчат для лекції Каддафі проводило італійське агентство, яке спеціалізується на підборі персоналу. Кожній жінці була обіцяна грошова винагорода: мешканкам області Лаціо - 150 євро, а молодим жінкам, які приїхали з інших областей Італії, - 200 євро.

Каддафі спершу планував розповісти про іслам і групі з декількох десятків італійських чоловіків, але, врешті-решт, заявив, що втомився й тому не зможе приділити їм час.

Крім того, лівійський лідер у неділю прогулявся у супроводі охоронців і численних журналістів центром Рима.

Тим часом, італійська опозиція висловила обурення з приводу виступу Каддафі перед дівчатами.

Зокрема, заступник спікера Палати депутатів Розі Бінді, яка представляє Демократичну партію, заявила, що йшлося "про чергову образу гідності італійських жінок".

Вона підкреслила, що уряду Сільвіо Берлусконі не слід "надавати сцену людині, яка бажає з метою пропаганди виступити в оточенні гарних дівчат".

Зазначимо, більше 18% американців упевнені, що президент США Барак Обама – мусульманин.
Джерело - ТСН

Рівняни проти ментівського вандалізму

  • 29.08.10, 22:36
Менти знахабніли від безкарності! Вони катують і вбивають затриманих, відкривають кримінальні справи проти українських патріотів, займаються вимаганням і грабунком добропорядних громадян. А відтепер ще й рекламують свої послуги на стінах наших будинків. Віднедавна на вулицях Рівного з’явились вульгарні написи схожого з матюками змісту, де вказуються адреси найближчих опорних пунктів міліції. Ми не знаємо чи це була спроба залякати місцеве населення, та нахабство ментівських пасіпак не знало меж, адже написи серйозно підпортили зовнішній вигляд, дбайливо пофарбованих мешканцями, фасадів будинків, входи в під’їзди, не гребували без дозволу дрібних підприємців паплюжити зовнішній вигляд магазинів і аптек. Мешканці міста обурені! Вчора, для захисту інтересів добропорядних громадян, на боротьбу з ментівським несмаком вийшли автономні націоналісти. Відтепер на їхніх "мусарських" написах з’явився благородний заклик : «НЕ ДЛЯ КАТА – НАША ХАТА!» Мешканці, які були свідками акції, висловлювали свій захват і підтримку, а деякі молоді люди, навіть пропонували свою допомогу. Акція буде продовжуватись, оскільки ще сотні мусарських написів чекають на справедливе виправлення. Нагадаємо, що вже кілька місяців в застінках одеського сізо перебувають двоє наших побратимів, українських патріотів - Макаров Олексій та Краснощок Віталій. В перші дні після арешту Олексій , не витримавши катувань , вскрив собі вени канцелярським ножем. Також ройшло три місяці після звірячого вбивства студента Ігоря Індило. Пройшли і вже забулися акції протесту проведені обуреною молоддю по всій Україні. Разом з ними забулися і обіцянки добиватися справедливого покарання для катів в погонах. За два роки в м.Рівне було проведено лише два судових процеси над такими покидьками і тільки тому, що вони набули великого розголосу серед громади міста. http://rivne1.tv/Info/?id=2294 http://www.rivne1.tv/Info/?id=5705 http://www.rivne1.tv/Info/?id=2186 А скільки мовчазних мертвих свідків злодіянь міліціонерів залишились назавжди невідомими нам, скільки справ над перевертнями зам’ято, скільки зневірених людей не звертається до пошуку справедливості?

Рівненський головний обласний пасіпака Сало сказав , що акції проти міліцейського свавілля не цікаві. Не хочуть слухати наше обурення – нехай читають наш їм (нелюдям) вирок: «НЕ ДЛЯ КАТА – НАША ХАТА!».

http://www.reactor.org.ua/main/3824-rivnyani-proti-mentivskogo-vandalizmu.html

У Кобеляках пам'ятник сифілітику вимазали фекаліями

  • 29.08.10, 10:45
Невідомі вимазали екскрементами пам'ятник Володимиру Леніну в Кобеляках Полтавської області.

Про це повідомила секретар Кобелякської міськради ветеранів Олександра Северин.

Фекалії вона помітила на пам'ятнику, що встановлений на центральній вулиці Касьяна.

Особливо багато екскрементів невідомі наліпили на голові пам'ятника Леніну.

"Людське або собаче... не знаю. Я взяла довгий ціпок і намагалася збити його додолу. Це ж яким чином його туди приліпили - не уявляю!" - сказала Северин.

Міліція підтвердила ЗМІ акт вандалізму в Кобеляках.

Працівники комунальних служб очистили пам'ятник за 2 години.

Директор міської сервісної служби Володимир Слісаренко повідомив журналістам, що на пам'ятнику вже нічого не залишилося.

Раніше цей пам'ятник неодноразово розбивали, розписували фарбами, і представники Комуністичної партії відновлювали його. Винуватці вандалізму так і не були знайдені або покарані. Ведеться слідство.

Нещодавно Ужгородська міськрада одноголосно вирішила віддати пам'ятник Леніну на потреби Мукачівської греко-католицької єпархії. Місцеві віруючі мають намір увіковічити у бронзі іншу постать — єпископа Андрія Бачинського.

А минулого року інший пам'ятник Леніну – на Львівщині – замінили на Матір-Україну. Натомість на Луганщині комуністи подали аж три заявки на встановлення нових пам'ятників "вождю світового пролетаріату".
Джерело - ТСН

У Франції чеченці побили поліцейського, який зробив їм зауваженн

  • 29.08.10, 10:39
Троє чеченців були заарештовані за напад на поліцейського у французькій Ніцці. Французький поліцейський, одягнений у цивільне, постраждав через зауваження, яке він зробив групі молодих людей, що стояли у черзі до тютюнового кіоску.

Як повідомляють французькі ЗМІ, інцидент стався в четвер увечері, 26 серпня, в курортному місті Ніцца.

Група чеченців, як зазначають медіа, штовхалися в черзі, за що їх покритикував поліцейський, який стояв поруч. Тоді офіцера повалили на землю і почали бити ногами.

Тільки коли в справу втрутилися інші поліцейські трьох чеченців вдалося заарештувати.

Це вже не перший випадок за участю вихідців з Чечні у Франції. Інші ЗМІ відзначають, що у французьких провінціях стали досить звичайними конфлікти кавказців з північноафриканцями.

За деякими відомостями, конфлікт часто виходить на вулиці - учасники заворушень спалюють машини представників іншої етнічної громади і влаштовують бійки із застосуванням холодної зброї. Багато з чеченських сімей, що проживають у Франції, мають статус політичних біженців.
Джерело - ТСН

Більшість французів схвалюють висилку циган-нелегалів

  • 29.08.10, 10:32
Згідно з опитуванням, проведеним газетою "Фігаро", більшість жителів Франції позитивно оцінюють рішення влади про посилення політики щодо циган-нелегалів, повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на "Эхо Москвы".

Згідно з опитуванням, висилку до Румунії та Болгарії циган без документів схвалюють 65% французів. На такий крок у Парижі пішли у зв'язку із зростанням злочинності серед циганів.
Джерело - УКРІНФОРМ

Фінансова релігія

Економіка в її нинішньому стані не є наукою. Зараз вона є комплексом свого роду релігійних вчень, що часто суперечать одне одному. Проявляється це, наприклад, в тому, що в університетах економіка не належить до точних наук, таких як математика, фізика і так далі, а делікатно зараховується до т.з. “суспільних наук” типу історії і мовознавства. Основна ж відмінність науки від псевдонауки і релігії полягає в неухильному дотриманні методології, чого за економікою, нажаль, не спостерігається. Ще однією відмінністю економіки від науки є відсутність визначення предмету економіки. Запитаєте 10 економістів про те, що ж вивчає економіка - отримаєте 10 різних визначень. Запитаєте тисячу економістів - тисячу різних відповідей і отримаєте. Це означає, що загальноприйнятого визначення немає. Гарна ж “наука”. Економісти часто видають бажане за дійсне. Наприклад, закономірності видають за закони. Відмінність закону від закономірності полягає в тому, що закон показує причинно-наслідкові зв'язки, а закономірність всього лише показує наявність якоїсь кореляції між якимись явищами. Таких закономірностей в економіці є дві групи. Перша група - емпірично виявлені закономірності. Не дивлячись на те, що вони володіють найбільшим науковим різноманіттям, зокрема придатні для використання в описовій науці, в поводженні з ними потрібно проявляти обережність, щоб не впасти в шаманізм. У філософії шаманізмом називається підміна понять, коли твердження “Б відбувається після А” підміняється твердженням “Б відбувається внаслідок А”. Сучасна економіка цим неабияк грішить. Мало виявити кореляцію методами математичної статистики, потрібно ще і показати причинно-наслідковий зв'язок. Друга група - теоретично виведені закономірності. Тут типова помилка економістів полягає у зневазі до області визначення і граничних умов. Спочатку економіст вигадує якусь модель, аналізує її, виявляє якісь закономірності, властиві цій моделі, і анітрохи не сумніваючись оголошує ці закономірності “законами економіки”. Проблема в тому, що модель ідеальна і, отже, є спрощенням в порівнянні з реальним життям, отже, неповна і не цілком адекватна реальності. Звідси витікає, що всі виявлені закономірності можна розглядати тільки в межах області визначення початкової моделі, з неухильним дотриманням граничних умов, пам'ятаючи, про систематичну погрішність унаслідок неповноти моделі. Економісти ж цими правилами методології науки повністю нехтують. Зокрема, зловживаючи аналогією, переносять знайдені закономірності за межі області визначення, забуваючи про граничні умови, зокрема, наприклад, поширюють закономірності, справедливі для мікроекономічного рівня (масштабу підприємства, яке функціонує у відкритому середовищі, тобто діяльність самого підприємства спричиняє надзвичайно малий вплив на стан всього економічного простору) на макроекономічний рівень (масштабу держави, діяльність якої надає сильне, таке, що навіть визначає вплив на стан всього економічного простору), і навпаки. Ще одне порушення принципів методології науки з боку економіки полягає ось в чому. Особливістю будь-якої суспільної теорії є те, що вона не стільки пояснює суть явищ, що відбувається у товаристві, скільки програмує людей на дії відповідно до моделі, що задається. Англійський економіст Маршалл порівняв економіку з “театром, де акторами є самі глядачі, а ефект спектаклю залежить від автора сценарію, режисера-постановника і гри самих акторів, тобто населення”. Економіка щосили цим зловживає. Особливо грішать банківські і біржові аналітики, промовці з публічними заявами – вони говорять тільки те, що вигідно їм, мало піклуючись про відповідність дійсності. Наприклад: “В очікуванні корекції зростання цін може змінитися спадом.” А може і не змінитися. Це базікання, а не аналітика, прогноз погоди куди точніший. Іншими словами, економісти навіть те, що вже відбулося, до ладу пояснити не можуть, а їх прогнози і зовсім нікуди не годяться, і замість прогнозу маніпулюють настроями інших людей.

Доктор Святослав Василенко, для Аналітичної служби УНТП

http://www.untp.org.ua/index.php?id=1078

Лебон Гюстав "Психология народов и масс"

  • 28.08.10, 21:12

В первой части книги рассказывается об образовании и развитии исторических рас, о роли великих людей и идей, о том, как умирают цивилизации. Вторая часть книги посвящена психологии толпы, влиянию на нее идей, чувств и верований, способам воздействия на разные ее виды. http://lib.ru/POLITOLOG/LEBON/psihologia.txt http://www.koob.ru/le_bon/psychology_of_people_and_mass http://dere.com.ua/library/le_bon/00.shtml

Документальный фильм "Земляне" ("Earthlings")

  • 28.08.10, 17:01

Название фильма: “Земляне” ( “Earthlings” ) Год выпуска: 2003 Страна: США Жанр: Документальный, просветительский Продолжительность: 2 часа 12 минут (полная версия) Режиссер: Шон Монсон Комментирует: Хоакин Феникс Музыка: Моби Озвучка: осуществлена администрацией www.EarthlingsFilm.ru Версия: вторая расширенная редакция Доп. видеоматериалы: http://www.EarthlingsFilm.ru/resources Группа вКонтакте: http://vkontakte.ru/club16282953 О фильме “Земляне” — отмеченный несколькими наградами документальный фильм об эксплуатации животных для получения пищи, одежды, домашних питомцев, развлечений и медицинских экспериментов. Являясь, по мнению многих людей, “самым убедительным документальным фильмом”, “Землян” еще называют “создателем веганов” за его сострадательные съемки сцен из животных приютов, питомников, зоомагазинов, производственных ферм, скотобоен, розничных магазинов, торгующих одеждой из кожи и меха, спортивных состязаний, цирков и исследовательских лабораторий. Фильм комментирован актером Хоакином Фениксом (“Гладиатор”), номинантом на премию Academy Award, и исполнен с музыкальным сопровождением Моби, автором платиновых альбомов. Будучи игнорируемым дистрибьюторами, сегодня по всему миру “Землян” называют главным фильмом в области защиты прав животных. “Из всех фильмов, над которым я работал, об этом говорят больше всего”, сказал Феникс. “Каждый, кто видел “Землян”, рассказывает о нем еще троим”. О создании фильма В 1999 году сценарист/продюсер/режиссер Шон Монсон начал работать над серией социальной рекламы о стерилизации домашних питомцев. Сцены, которые он отснял в приютах для животных в районе Лос-Анджелеса, настолько потрясли его, что проект вскоре эволюционировал в “Землян”. Для завершения фильма потребовалось еще 6 лет из-за сложности получения киноматериала внутри этих прибыльных индустрий. Защита животных Несмотря на то, что наше общество наделило всех людей равными правами, оно все еще нарушает базовые права животных. В развитых странах действуют законы по защите домашних питомцев от жестокости, однако эти законы не обеспечивают должной защиты животным. Большая часть населения закрывает глаза на постоянные примеры проявления жестокого отношения “братьям меньшим” и хочет верить, что еда на их столе произведена из животных, “убитых человечно”. После просмотра “Землян”, невозможно оставаться наивным. Реальные сцены из приютов для животных, где собак умерщвляют при помощи газа в жутких “газовых камерах” (чтобы умереть, им требуется до 20 минут), или со скотобоен, на которых разделывают животных, иногда все еще находящихся в сознании, превосходят самый страшный фильм ужасов. Кадры, которые Вы увидите, не являются единичными случаями. Это промышленный стандарт по разведению животных для получения домашних питомцев, продуктов питания, одежды, развлечений и научных исследований. После просмотра сцен шокирующего обращения с животными, становится ясно, что в настоящее время защита животных со стороны государства недостаточна. Должны быть введены законы, запрещающие жестокость по отношению к животным, чтобы остановить ту нескончаемую пытку, которой они подвергаются. Фильм задает вопрос, который требует ответа: “Что это за общество и что это за люди, которые позволяют нашим ближайшим землянам страдать столь ужасным способом?” Очевидно, что животные чувствуют боль, осознают мир, в котором живут, и нуждаются в определенных правах, которые будут гарантировать им подобающее обращение. Однако животные не могут говорить сами за себя, — только люди, которые стремятся изменить существующее положение дел, могут помочь защитить их. Фильм распространяется бесплатно. Детям до 18 лет, беременным женщинам и людям с неустойчивой психикой смотреть не рекомендуется. Ссылки для скачивания: DVD-формат: http://www.earthlingsfilm.ru/files/video/earthlings.rar AVI-формат: http://www.earthlingsfilm.ru/files/video/earthlings.avi Онлайн-просмотр: http://www.earthlingsfilm.ru/

Книга Петра Масляка «День Незалежності» – кращий подарунок родич

Напередодні Дня Незалежності інтернет-портал «Народний Оглядач» зробив гарний подарунок своїм прихильникам – видрукував роман свого постійного автора професора Петра Масляка. Головна ідея: Україна вагітна радикальними перетвореннями. Ще трохи – і тут народиться нова Система. Книгу можна купити у книгарнях, замовити поштою або придбати у видавництві «Геопринт». При замовленні 10 або більше примірників – знижка 33%.

Обкладинка книги «День Незалежності» - для прихильників «Народного Оглядача» і Третього Гетьманату Події роману відбуваються в сучасній Україні. Все справжнє: Дніпро, Київ, вулиці, установи, гуртожитки, навіть автобусні маршрути. Реальні люди: чоловіки і жінки, студенти і пенсіонери, міліціонери й дачники. Реальна ситуація: до влади прийшло чергове політичне угрупування і між переможцями починаються «розбірки». Врешті-решт, президент і найбільший олігарх «замовили» один одного. Тепер все вирішують снайпери. Будь-який збіг наведених автором прізвищ, посад, назв, є випадковим і не відповідає дійсності. Всі заклики, пропозиції є літературним твором і належать автору.

Автор роману, Петро Масляк – академік Академії наук вищої освіти України, професор Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка, доктор географічних наук (економічна та соціальна географія). Тому книга «нашпигована» глибоким знанням природи, сучасних технологій і людської психології, маловідомими фактами з історії та географії, філософськими афоризмами і політологічними узагальненнями, а також життєрадісним гумором.

Друга сторінка обкладинки книги з "настановами для снайперів". У романі показана складність і різноманітність сучасної України, де по тій самій землі ходять бандити і святі, темні і просвітлені, зневірені життям і захоплені його Грою. Автор доводить, що в цьому, здавалось би, цілком зіпсованому світі, достатньо місця для ідеалізму, творчості, чистого кохання, вірності, саможертовності. Головна ідея: Україна вагітна радикальними перетвореннями. Ще трохи – і тут народиться нова Система. Це станеться завдяки надзусиллю синів і дочок України цілого світу.

Петро Масляк на зібранні читацького клубу «Перехід-IV», присвяченого заснуванню Третього Гетьманату Книга адресована «духовним снайперам» і всім людям, які точно бачать життєві цілі, наполегливо вдосконалюють душу і тіло, здатні терпеливо очікувати слушного моменту, після чого здійснити мрію лаконічною серією точних дій. Книга видана за фінансової підтримки Романа Брадовського © Масляк П.О., 2010 © Шупляк О.І. обкладинка, дизайн, 2010 © Погодін П.В. продюсер проекту, 2010 ЯК ПРИДБАТИ КНИГУ? Головне призначення паперового видання книги «День Незалежності» – просування ідей Третього Гетьманату і Великого Переходу, розширення кола прихильників «Народного Оглядача» і журналу «Перехід-IV». Як тільки кількість наших однодумців досягне «критичної маси» – Україна рине вперед! Тому купляйте книгу собі на пам’ять і даруйте своїм родичам, друзям, знайомим! Найвигідніше придбати відразу ж 10 примірників книги за ціною 20 грн. за прим. (тобто 200 грн. за пачку – гуртова знижка 33%) в Києві безпосередньо у видавництві «Геопринт»: вул. Велика Васильківська, 69 (поблизу ст. метро «Республіканський стадіон», вийти з метро зі сторони товариства «Знання» і пройти 200 м в напрямку від центру). Книгу також можна замовити поштою. Вартість надсилання одного примірника — 39 грн., вартість надсилання пачки з 10 шт. – 220 грн. Для замовлення потрібно зробити переказ відповідної суми з будь-якого банківського відділення (з Укрсоцбанку – з мінімальними комісійними 0. 5%) для: ФОП Ковальчук І.М., код 2438005036, МФО 322012, р/р 26001038000066 в КМФ АКБ "Укрсоцбанк". Призначення платежу: «День Незалежності», далі вказати свою точну поштову адресу. Після переказу грошей потрібно зателефонувати на (044) 2275333 і повідомити про своє замовлення, вказавши дату, суму і що замовили. Телефони для довідок: (044) 2275333, (044) 5028060. У роздрібній торгівлі книга продається за ціною приблизно 30 грн. і більше. У процесі підготовки книги в наших партнерів з’явилась ідея частину накладу видрукувати в більш звичному оформленні. Тому для широкого загалу зроблено книгу з такою обкладинкою:

Її можна придбати в Києві: • у книгарні клубу «Холодний яр» на Петрівці ряд 10 місце 4, • у книжковому магазині на Петрівці «Читайка» та інтернет-магазині www.chytayka.com.ua • у книгарні «Наукова думка» на вул. Грушевського, 4, • у мережі магазинів "Книгарня Є" та інших торгових точках, де шанують українське письменство. Роздрібна ціна – приблизно 30 гривень. Цей варіант книги також можна замовити за телефонами: 0968625264 або 0503201612 (Петро) Email: [email protected]

Постанови ЦК УПСС (1920)

УПСС Постанови Центрального Комітету Української Партії Самостійників-Соціялістів (У.Н.П) 1 січня 1920 р. Ніякі обставини, внутрішні чи зовнішні, ні тяжкі переслідування, які ми перенесли од «чужих» і «своїх» протягом 20-літнього істновання партії, а надто протягом останніх двох років — не змусять нас зійти з давно наміченого шляху: 1. Державна самостійність Української Народньої Республіки за всяку ціну (національних зусиль) і передовсім, бо: а) без власної держави не може бути і національної волі, а національне поневолення в тій чи иншій формі; б) без волі національної не можемо мати і волі соціяльної. 2. Шлях парляментаризма, як реалізація правдивого народоправства і заразом реалізація трудового принципу. а) Через вибори до всіх державних і громадських інституцій по 5-й членній формулі здійсниться трудовий принцип; український парлямент, вибраний по демократичній пятичленній формулі, буде владою українського трудового селянства. б) В правовій державі не може бути громадян першого і другого сорта; громадяне, що мають право вибору і громадяне, що сього права не мають, або мають обмежене виборче право (звичайно виключаючи особи, які втратять се право по суду за певні вчинки). в) Устрій буржуазної держави, коли для права вибору в громадські і державні інституції, треба мати певний маєтковий ценз, усуває од права вибору пролетарські немаєтні кола людности і забезпечує пановання класів заможних, буржуазних — цей буржуазний устрій держави — є так само антидемократичний, антинародний, як і устрій радянський при диктатурі пролєтаріята (міського), бо українське селянство у своїй величезній більшосте до пролетаріату не належить. В цій плоскости соціяльна політика буржуазії і земельного панства ідентична з соціяльною політикою м. большевиків-комуністів. г) Катастрофи, які пережив український нарід 25 січня 1918. р., 29 квітня 1918 р. в Київі і, врешті, 21 листопада 1919 р. в Проскурові, мусять врешті хоч і дорогою ціною вилічити українську інтелігенцію од крайнього утопізму, мусять одвадити її од нерозважних спроб соціяльних експеріментів, непровірених наукою і практикою життя на культурнім заході. 3. Власна Національна Держава в етнографічних межах є найвище благо для усіх українських партій, отже поки українська держава не буде відбудована і забезпечена, мусять усі українські партії і групи, всі течії народні чинити згідно: мусить бути декляроване повне примирення українських партій, мусять бути відкинуті набік амбіції, як особисті, так і партійні: при відновленні української державности мусить бути Кабінет Міністрів коаліційний, як доказ всеукраїнської солідарности і єдиної національної волі. 4. В справі земельній парцеляція панської власности для розпреділення її безземельному і малоземельному українському селянству на правах власности з забезпеченням на будучину шляхом державного законодавства як од концентрації землі в поодиноких руках, так і од дроблення земельної власности нище норми споживчої. Усунення всякого нетрудового елемента з землеробної продукції. а) Земельну реформу переводити з обачностью, аби не зменшувати висоти техніки і хлібної продукції, не зменшити продуктивности хліборобства, бо від сего можуть дуже постраждати нехліборобські кляси, населення міст, в першу чергу робітництво міське (що ми зараз і спостерегаємо). б) Селянство одержує землю за викуп в державу. I. Безземельному чи малоземельному селянинові треба дати не тілько голу землю, але і допомогти йому стати господарем: треба дати средства для здобуття коней, корови, плуга, борони, взагалі живого і мертвого інвентаря, а також для господарських будівель. Інакше селянство не зможе використати наділеної йому землі. Все це потребує величезних средств. II. Окрім того, майже вся панська земля, а надто велика посілість, задовжена в банках, місцевих і закордонних,— а ці борги мусять бути сплачені. III. Взагалі переведення всієї реформи на Україні потребує величезних средств, які держава може добути тілько через викуп землі селянами. IV. Правдиве народне представництво, що вироблятиме земельні закони і переводитиме земельну реформу (Український парлямент) зуміє забезпечити інтереси українського селянства і погодить інтереси селянства з інтересами держави. V. При розв’язанні земельного питання не мусить бути демагогії, яка до сього часу служила головною причиною, через яку селянство і досі не одержало землі. VI. Шлях до запровадження принципів соціялізму в хліборобську продукцію мусить бути і буде еволюційний. Через з’єднання праці шляхом кооперації селянство перейде од індивідуального оброблення землі до колективного виключно на ґрунті економичних вигод колективного оброблення землі. Колективне оброблення землі поволі розповсюдиться на всю українську територію в «шир і глуб», поволі пристосовуючи психольоґію мас до колективізму, колективне оброблення землі шляхом еволюції перейде до оброблення соціялістичного. а) Цей еволюційний шлях до соціялізму буде і в инших галузях продукції (фабрична праця). 5. В справі робітничій партія, як і ранійше, обстоює 8-годинний робітничий день і 44-годинний тиждень з пониженням числа годин праці в предприємствах тяжких або шкодливих для здоровля, взагалі робітниче законодавство по зразку найбільш прогресивних держав світа. У.П.С.-С. твердо стояла, стоїть і стоятиме на своїх давніх гаслах: 1. Хай живе Самостійний Український нарід, правний господарь на своїй землі! 2. Хай живе всесвітнє визволення поневолених націй! 3. Хай живе всесвітнє визволення праці від влади капіталу! І січня 1920 р.

Центральний Комітет Української Партії Самостійників-Соціялістів (У.Н.П.).

http://ntz.org.ua/?p=1766