З Інтернету огляд польських медіа для українських читачів
[12 батальних світлин]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z filmu Foto-kampania red. 20 wrzenia 2011
http://www.polityka.pl/
1920 Bitwa Warszawska
„1920 Битва Варшавська»: перша рецензія
Наступного тижня (себто, з 26 вересня поточного року – перекладач) в кінах розпочнеться показ “1920 Битва Варшавська”, польський суперпродукт, реалізований в технології 3D. Рецензент «Політики” вже побачив найновіший історичний фільм Єжи Гоффмана, - оце перші враження.
Завдяки технології 3D глядач має почуття, що він разом з нашими жолнежами знаходиться в окопах.
***
Минуле має багато майбутнього цієї осені. Це майже певно, що кіна у свої володіння візьме Єжи Гоффман зі своїм суперпродуктом «1920 Битва Варшавська”. Декадою раніше попередній історичний фільм Гоффмана «Вогнем і мечем” оглянуло понад 7 мільйонів глядачів. Цим разом також може бути рекордна лічба, тим більше, що фільм зроблено в модній технології 3D.
Тож візьмемо темні окуляри, спеціально призначені для перегляду фільму в тривимірній проекції, та перенесемось у кольоровий світ романтичній історії з (увага, spoiler! (тут: спойлер .англ. – передчасно оголошена важлива інформація… про епілог.,зокрема, - перекладач)) з подвійним хепі-ендом. Може бути вона здаватись досить простою та книжковою, але, місцями такі зворушливою. А вже певно пізнавательною, що підтверджує Здзіслав Петрасік, шеф відділу культури в „Polityce”, який першим мав нагоду побачити повну версію фільму та описав свої враження в останньому числі нашого тижневика.
„Вже перша сцена – по прологу – робить велике враження. Бронепоїзд іде просто на нас з такою швидкістю, що, незнайомі з новою технологією, глядачі можуть перелякатись, - пише Петрасік. Й то не дивина, бо зрештою „1920 Bitwa Warszawska” – це один з перших в Європі, на польському обширу поки що єдиний повнометражний фільм за технологією 3D на дуже високому, - як оцінює Петрасік, - рівні. Зрештою, чого ж іншого можна було сподіватись після номинованного свого часу на Оскара за знімки до «Гелікоптер у вогню” Славомира Ідзяка. Завдяки йому, та – найновішим технологіям, зайняти у стрічці тисяча статистів надається до збільшеній багаторазово, а тривимірний ворог є ще більш ворожим. “Армія Буденного, прямуюча на Варшаву, насправді жахає”, - пише Здзіслав Петрасік.
А фабула? Події відбуваються в 1920 році.
Ян, улан і поет в однієї особі (Борис Шис), трафить з армією на Схід. З
[ Читати далі ]