З інтернету огляд польських медіа для українських читачів
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gazeta Wyborcza > wiat > wiat . W Chinach seriale bez reklam
Maria Kruczkowska . 2011-11-30, ostatnia aktualizacja 2011-11-29 22:07
http://wyborcza.pl/55 ,75477,5202835,,,,10731258.html
З 1 січня китайські телеглядачі будуть оглядати серіали без перерви на рекламу.........
Китай
Рекламу вільно подавати не частіше ніж після 45 хвилинах трансляції. Так виникає з комунікату, розміщеного учора (себто, 29.11.2011. – перекладач) на інтернетовій сторінці Державній Адміністрації Радіва, Фільму та Телебачення. “Метою є запевнення глядачам можливості безперервного
огляду телебачення”, - голосить комунікат.
Ці відомість втішила телеглядачів, яким реклама перешкоджає. – Коли оглядаєш рекламу, часом з’являється кавалок серіалу, - жартують Китайці.
Натомість телеканали рахують майбутні втрати. За попередніми оцінками вони можуть становити 3,3 млрд. долярів, - Рішення оголошено, коли ми мали вже у принципі підписані усілякі умови на наступний рік, - мовить речник одного з телеканалів.
Бо ж бо китайське телебачення з 90-х років, коли йому дозволено заробляти на себе, живиться з реклами. Сьогоднішній китайський ринок телереклами вартий 78 млрд. долярів (дані за 2010 рік). Право на показ реклами в найліпший час трансляції на центральній телестудії CCTV перед передачею новин на остатньому аукціоні пішло на продаж за 73 млн. долярів.
За цей торт борються сотні китайських телеканалів, які постійно надають фільми, серіали та телетурнири. Саме серіалів в Китаю щороку продукується 14 700 серій, найбільше в світі.
Водночас знуджені рекламами глядачі масово втікають до Інтернету. Три роки тому в Пекіну телебачення щоденно оглядало 78 процентів родин, а сьогодні тільки 38 процентів, - подає «Пекінський Молодіжний Вісник”. По усьому Китаю 26 проц. населення узагалі перестало оглядати телебаченні, а 43 проц. оглядають її рідше ніж колись.
Коментатори мають думку, що заборона емісії реклами – це спроба затримання телеглядачів. З точки зору партії втеча від скляного екрану – це катастрофа, бо ж бо на відміну від телебачення, Інтернет, який в Китаю уживає вже понад півміліарда людей, важко надається до контролі.
Для телеканалів це був чорний день. - Уряд міг би легко відібрати нам життя, бо оця заборона показу реклами в часі найбільш популярних серіалів тому є рівною,- лементував один з них, прохаючи про ананимовість.
rdo: Gazeta Wyborcza
Див. джерело : 30.11.2011.
http://wyborcza.pl/1 ,75477,10731258,W_Chinach_seriale_bez_reklam.html
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(з польської мови переклав: А. Грабовський,)
01.12.2011.; Дебальцеве
За достовірність першоджерела несе відповідальність його автор.
При огляді дається обов’язкове посилання на джерело.
Оглядач не завжди згідний з думкою автора/авторів і не відповідає
за фактичні помилки, яких вони припустились; також перекладає
тексти авторів. з якими він не погоджується.
Коментарі