З Інтернету:
огляд польських меді а [для власного навчання]
STRONA GWNA roda, 28 sierpienia 2013 r.
http://www.wolnadroga.pl/index.php?n=318020 СТОП! Крадіжкам і нищенню залізничного обладнання http://www.wolnadroga.pl/index.php?n=318020 [ 0000-00-00 ]
Власне під таким гаслом відбулася у Вроцлаву прес-конференція, організована Польськими Залізничними Лініями, у часі якій Пресовий Речник Спілки PLK, Мирослав Семенець, представники Підприємства Залізничних Ліній у Вроцлаву – директор Анджей Дресейтель та Оскар Олійний, та Зигмунт Ільницький – Заступник Коменданта SOK [SOK – Стража Охорони Залізниці -
перекладач ] у Вроцлаву, надали інформацію про наслідки крадіжок та знищень на залізниці.
З їх повідомлень виникає, що вони є не тільки коштовні, але також й досить обтяжливі для подорожних. Також говорено про здійснені заходи з метою обмеження рівня крадіжок, а також про запобіжні заходи, що їх здійснюють залізничні служби. Представники Спілки, за посередництвом мас-медіа, апелювали про то, аби не біли безсторонніми до крадежів та нищень на залізниці. За їх інформацією рівень крадіжок є значним та коштовним, бо вони зумовили запізнення в минулому році тисячі потягів та багатомілійонні втрати. Ці наслідки однозначно є поважною загрозою для життя і здоров’я пасажирів та величезними фінансовими втратами керівництва інфраструктури.Такими є результати зростаючої лічби крадіжок та нищень елементів залізничної мережі. За оті гроші на усунення аварій, на відновлення інфраструктури, PKP Польських Залізничних Ліній могли би щорічно ремонтувати 25 пасажирських платформ. Тому то залізничники апелюють: Не будьмо безсторонніми до крадіжок та нищень на залізниці.
Представники PLK i SOK мовили, що до крадіжок і нищень обладнання на залізничній мережі доходить щоденно. Тільки з цього поводу в минулому році запізнилось понад 8,3 тисячі пасажирських потягів та сотні тисяч тон вантажів не доставлено вантажоотримувачам вчасно.Через крадіжки та нищення залізничного обладнання втрачають не тільки відповідні залізничні підприємства, але, перед усім, суспільство і господарка. Злодії та вандали ризикують своїм життям та наражають на небезпеку пасажирів. Трапляється так, що їх трофеями падають елементи приладів керування залізничним рухом, які забезпечують безпеку руху на лініях.
Статистика тому вражаюча. В минулому році на терену дольношльонського воєводства викрадено та знищено залізничне обладнання праве на 2 млн. злотих. З січня до кінця травня цього року (себто: 2013 р.- перекладач ) PKP Польські Залізничні Лінії на ремонт та заміну вкраденого чи знищеного обладнання, на терену Дольного Шльонську, вже видали понад півмільйону злотих. Зафіксовано 235 подій того типу, затримано 23 виконавці. У минулому році керівництво залізничній мережі змущено було видати понад 22 млн. злотих на усунення наслідки крадіжок по усієї Польщі. За оті гроші можна було би відремонтувати 24 пасажирських платформи. Особливо загроженими на крадіжки та нищення є Гірський та Дольний Шльонск. Найчастіше до крадіжок доходить на діючих залізничних лініях. Злодії діють багатоособовими організованими групами, мають спеціалізований реманент і транспорт. Часом, за кільку хвилин здатні вкрасти навіть кількасот метрів електромережі.- Найчастіше трофеями злочинців є деталі, що містять мідь, - наприклад, дроти і елементи підвіски контактної електромережі, пристроїв автоматики, а також пристроїв, встановлених на автомобільних переїздах через залізницю, - мовив Зигмунт Ільницький. В пунктах скупки брухту злодії отримують найбільше кільку десять злотих. А залізниці, аби виправити шкоду, має понести витрати від кільку до кільку десять тисяч злотих. Злодії іноді здатні протягом кількох хвилин вкрасти навіть кількасот метрів дротів контактної електромережі, Також й під напругою тощо.
Профілактичні заходи PKP Польські Залізничні Лінії полягають на: контролі пунктів скупки брухту працівниками PKP Польських Залізничних Ліній SA; передавання пунктам скупки брухту та підрозділам поліції світлин вкрадених або понівечених елементів залізничного обладнання; збільшення надзору, в т.ч. за участю Стражі Охорони Залізниці та поліції, над місцями, особливо нараженими на крадіжки та нищення; збільшення лічби камер спостереження місць, особливо наражених на крадіжки та нищення; спеціальні акції та облави. Сокістам (себто: SOK - перекладач ) помагає в тому сучасна технологія, бо вже рік, про що ми писали вже при нагоді, можуть вони користатись з мобільних центрів дальнього спостереження. Вона полягає на тому, що в довільному місці встановлюється обертальні телевізійні камери, які показують центрові картину, припаркованного на великій дальності від камери, автомобіля. Крадіжки фіксуються щоденно, про що свідчить факт, що від січня до кінця червня 2013 року, по усієї Польщі зафіксовано 2.237 крадіжок та нищень. Затримано 326 виконавців. Залізниця у міру можливостей старається замінювати елементи обладнання, що виконанні з кольорових металів, а там, де це є можливе, заміняти виробами з пластмаси або з залізу. Один з таких елементів, який заміняє мідяне контактне з’єднання рейок, продемонстрував Оскар Олейник. Елемент-замінювач є вмонтований під кожухом рейки, є практично скритий, а водночас, затрудняє його крадіж, бо ж щоби до нього дістатись належить відкрути чотири болти на рейковому з'єднанні. - Якщо йдеться про Дольній Шльонськ, то, як повідомив директор Анджей Дрейсетель, найчастіше злодії крадуть у Вроцлаві та поблизу теренів, де є велике безробіття, м. і. у Ворку Турошовському, Вальбжиху, додає Зигмунт Ільницький.
Крадіжки, яких з початку року зафіксовано по регіону 235, з них 40 процентів мало місце на території Вроцлава, мають вплив на рух поїздів.І так: 3 червня машиніст потягу PKP IC «Панорама” зі Вроцлава Головного до Варшави мусив вимушене зупинитись перед Оборниками Шльонськими. Злодії бо ж бо вирізали сигнальний кабель. У тої саме день, з той саме ж причини, сім інших складів поїздів мали запізнення, що сягали понад 760 хвилин.
9 червня між станціями Вроцлав Поповичі та Вроцлав Особовичі також вкрадено 20 метрів кабелю. Мирослав Семенець казав, що внаслідок крадіжок елементів залізничній інфраструктури, залізничники зафіксували запізнення трьох складів поїздів на 25 хвилин, а в руки функціонерів Стражі Охорони Колії впали вже 23 виконавці, яким загрожує від 6 місяців до 8 літ ув’язнення.Про рівень крадіжок на залізниці, свідчать наступні дані минулого року (2012 - перекладач ).
залізнична електромережа – 139 км; вантажі натягу контактній підвіски електромережі - 10.081 одиниць; болтові скріплення - 3.000 одиниць; рейки - 63 км; накладки - 9.516 одиниць; датчики колієвого блокування - 197 одиниць; обладнання станційне і лінійне - 3 712 одиниць; обладнання на переїздах - 1321 одиниць.Негайно після підтвердження крадежу, задіються процедури, що гарантують продовження безпечного залізничного руху. Результатом таких процедур однак може бути збільшення часу проїзду, а подекуди скасування потягів.
PKP Польські Залізничні Лінії SA активно участують в усіх заходах щодо протидії явищам крадежу та нищення інфраструктури на терену усієї країни. Метою є створення коаліції на річ охорони інфраструктури. Тому у вересні 2012 року Спілка підписала Меморандум у справі співпраці на річ протидії явищам крадежу та нищенню інфраструктури. Ціллю Меморандуму є піднесення свідомості та збільшення участи публічних інституцій та інституцій самоврядування, також органів слідства і суду у поборенні явищ, наслідком яких є крадіжки та нищення інфраструктури. Учасниками порозуміння м. і. є: Уряд Електричних Комунікацій, Телекомунікація Польська SA, Уряд Регуляції Енергетики, Господарська Палата Незалізних Металів та Рециклінгу Netia SA, Крайова Палата Інтернетовій Комунікації, Польське Товариство Передавання і Розподілу Електричної Енергії.Діяльність, що її провадить PKP Польські Залізничні Лінії SA мають на меті усвідомлення суспільством рівня явища. Також вони є апелем стосовно реагування на випадки крадіжок. Свідки такого типу подій, або особи, які мають якийсь відомості про осіб, що займаються такого типу процедурами, мають обов’язок повідомлення органів слідства. Брак реакції – то співвідповідальність за наслідки крадежу, то запізнення потягів, затримання доставки вантажу і пасажирів, загроза безпеці залізничного руху.
Тому PLK звертається з Призовом. .. До усіх про відповідальне ставлення: брак реакції на покражу або нищення, купівля предметів та сир’я злочинного походження, це є згода на обкрадання нас усіх, на погіршення стану ваших закладів праці, штрафів за несвоєчасну доставку вантажів чи пасажирів, втрачені контакті, чи щоденні запізнення до шкіл або на працю. До власників або працівників пунктів скупки брухту щодо неприйняття елементів залізничного обладнання, - воно певне походить з крадіжки! До мас-медіа про наголошення та поширення такого ставлення – завдяки тому довідуються яким поширеним є явище крадіжок та нищень на залізниці!Річ ясна, що крадіж у крайніх випадках може допровадити до трагічної за наслідками залізничної катастрофи. Тому то залізничники апелюють, аби кожний випадок крадежу або підозри на неї, повідомляти на алярмовий номер телефону Стражі Охорони Залізниці: 22-47-40-000, або повідомляти поліції на номер 997 .
Zygmunt Sobolewski Зигмунт Соболевський fot.Z.Sobolewski/SolkolArtДжерело : 24.08.13.http://www.wolnadroga.pl/index.php?n=318020 (з польської мови переклав: А. Грабовський,) 26.08.2013.; Дебальцеве За достовірність першоджерела несе відповідальність його автор. При перекладі дається обов’язкове посилання на джерело. Оглядач не завжди згідний з думкою автора/авторів і не відповідає за фактичні помилки, яких вони припустились. Також перекладає тексти авторів. з якими він не погоджується.
Коментарі