Не реклама, а загальні тенденції у місцевій економіці.
- 31.10.20, 08:35
Мені здається, що варто частіше оголошувати та оприлюднювати реальні події та можливості, які виникають у суспільстві. І надавати їм більше значення та ваги порівняно з обіцянками та бездіяльністю.
Наприклад, відкрились нові ставки для риболовлі чи новий магазин спорядження для сноубордистів. І суспільство зайняте, і сварок на політичній почві менше.
Думаю, для підприємців такий розклад буде цікавим, в першу чергу. Про діяльність конкретного господарства/магазину повідомлятиметься не як реклама, а осередок зайнятості для населення.
Наприклад, відкрились нові ставки для риболовлі чи новий магазин спорядження для сноубордистів. І суспільство зайняте, і сварок на політичній почві менше.
Думаю, для підприємців такий розклад буде цікавим, в першу чергу. Про діяльність конкретного господарства/магазину повідомлятиметься не як реклама, а осередок зайнятості для населення.
1
Коментарі