Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Анастасия

41 рік, риби, познайомиться з хлопцем у віці 42-48 років

Вітальні листівки, що спростовують російський міф «Дня Пабєди»

До дня проведення параду у москві на честь «Дня Пабєди» українська SMM-агенція MOKO Digital Agency створила серію листівок, які розвінчують міфи про росію у Другій світовій війні. Про це повідомила сама агенція.

Як стверджують творці проєкту, його основна мета — продемонструвати сюрреалізм російської політики та культури, а також довести, що весь їхній пафос — фарс, збудований на злочинах та крові. 

 

Проєкт складається з трьох частин: саркастичних вітальних листівок для російської армії, сайту з новими «героями» безсмертного полку та ролика, що проводить паралелі між ворогом, якого росія нібито перемогла самотужки, і самою росією.

 

«Один із ключових наративів російської пропаганди —  Дєнь Побєди. «Велікая атєчєствєнная» замість Другої світової. Побєдобісся замість пам’яті та примирення.  «Можем павтаріть» замість «ніколи знову». І ми бачимо, що дійсно повторюють: знищують українську землю та наш народ, мародерять, ґвалтують та катують. І не рахуються з втратами, адже «баби еще наражают». Цього року парад на росії буде не «второй армии мира», а першої армії злочинців, полки якої ніколи не змиють свій «бєзсмєртний» сором», — зазначив стратег проєкту Артем Шевчук.

 

 

Іншою частиною проєкту став лендинг із новими «героями» безсмертного полку. Команда агенції створила аналог російського сайту із російськими військослужбовцями-убивцями, мародерами, ґвалтівниками. Автори наголошують, що це важливе нагадування українцям та європейцям, що винні не особисто диктатор чи система, а кожен її окремий учасник.

 

На відео, що також створили у межах проєкту, кадри злочинів нацистської Німеччини змінюються майже ідентичними фрагментами російських звірств в Україні. 

 

Крім того, на сайті є посилання на благодійний фонд «Повернись Живим».

 

Переглянути листівки й відео на тему та завантажити їх можна за посиланням. Агенція закликає вітати святковими листівками тих, хто не визнає російського вторгнення чи підтримує його, та поширювати проєкт у соцмережах.

 

MOKO Digital Agency — українська SMM-агенція, заснована 2014 року.  З 2018-го — Creative digital agency.

 

Нагадаємо, українська ілюстраторка Тома Сафарова створила проєкт «Листівки з України», у якому зображає міста та селища, які постраждали від російської агресії.

 


5

Коментарі

19.05.22, 22:55

    210.05.22, 02:27

    Мы отобрали будущее у наших детей- лучше и не скажешь
    Сколько поколений будет прокляты … дети их детей

      310.05.22, 08:20Відповідь на 1 від добрий Джо

        410.05.22, 08:20Відповідь на 2 від Мне обещали

        Мы отобрали будущее у наших детей- лучше и не скажешь
        Сколько поколений будет прокляты … дети их детей
        Именно так.