Якою буде оцінка фахівців?
- 05.12.14, 18:12
- Ми любимо тебе, Україно!
Україні готові недорого продати 50 британських бронеавтомобілів Saxon
Як стало відомо AUTO-Consulting, є принципова домовленість, про поставку в Україну 50 бронеавтомобілів MRAP-класу Saxon AT-105 за цілком розумні гроші - близько $ 57 тис. за штуку. Вартість всього контракту оцінюється в 40 млн. гривень. Але на шляху до України такої необхідної техніки виникли бюрократичні перешкоди.
Волонтери знайшли постачальника і кошти на закупівлю бронемашин, залишилося лише питання проходження через кордон. І тут, виявилося, що бюрократія навмисне гальмує весь процес, навіть не дивлячись на принципове «добро» від міністрів. У силу законодавчих обмежень, Міністерство оборони закупити таку техніку на себе не має права - вона не перебуває на озброєнні, крім того, бюджет вже давно розписаний. Таким чином, англійські Saxon AT-105 можуть піти тільки у добровольчі батальйони МВС. Почасти це і правильно, адже Saxon AT-105 - це скоріше поліцейська броньована машина.
Але імпортувати таку техніку можуть тільки організації зі спецліцензією, яких в країні лічені одиниці, тому волонтери змушені вдаватися до їхніх послуг - по-іншому ввести бронетехніку не вдасться. А за свої послуги, ліцензіати зажадали пристойні відсотки.
Між тим, ціна на Saxon AT-105 дуже приваблива, оскільки це уживана техніка, що перебувала раніше на озброєнні Королівських збройних сил. Спочатку Saxon AT105 4x4 створювали наприкінці 70-х для різання проходів у загородженнях, розтягування завалів та інших операцій, необхідних для забезпечення дій Внутрішніх військ у міських умовах при проведенні спеціальних операцій. Saxon AT 105 створений на базі відомого БТР AMBA і поєднує кращі якості автомобілів та бронетранспортерів. У спадок від армійського минулого йому дістався зварний броньований кузов несучого типу з V - подібним профілем днища для мінної стійкості (до 9 кг в тротиловому еквіваленті). 8,2-літровий дизельний двигун Saxon запозичений від вантажівки Bedford TM 4х4. Кузов вміщує 10 осіб або 2 тонни вантажу. Він також використовується в якості санітарного або командирського автомобіля.
Бронеавтомобіль має бронювання за натовським стандартом В7 і спокійно тримає постріли зі зброї калібру 7,62 мм, стійкий до підривів на мінах і фугасах і витримує навіть ковзаючі черги з крупнокаліберного озброєння вертольотів.
До комплектації також входить пристосування для відстрілу гранат зі спецзасобами, автомобіль оснащений системою життєзабезпечення екіпажу, пожежно-технічним обладнанням, розсувними сходами, додатковим електроустаткуванням і електроустаткуванням спеціальних систем (системи зовнішнього освітлення, гучномовної установки, радіозв'язку та відеоспостереження). Можлива установка відвалу для руйнування барикад.
Saxon AT-105 знаходився на озброєнні у таких країн: Бахрейн - 10 одиниць, Малайзія - 44, Нігерія - 75, Оман - 22, ОАЕ - 10, Філіппіни - 7, Бельгія - 266 і Великобританія - 664. Частина машин останньої використовували в Іраку. Потім все АТ-105 були списані з Британської Армії.
Як показав досвід іракського конфлікту, при всій своїй архаїчності, Saxon AT-105 добре себе зарекомендував в умовах партизанської війни. Потужна конструкція і бронювання зберегли не одне життя британських солдат.
А от як скоро Saxon AT-105 з'являться на Донбасі, залежатиме від військових чиновників, які вже не перший тиждень ніяк не можуть узгодити цю справу.
Як стало відомо AUTO-Consulting, є принципова домовленість, про поставку в Україну 50 бронеавтомобілів MRAP-класу Saxon AT-105 за цілком розумні гроші - близько $ 57 тис. за штуку. Вартість всього контракту оцінюється в 40 млн. гривень. Але на шляху до України такої необхідної техніки виникли бюрократичні перешкоди.
Волонтери знайшли постачальника і кошти на закупівлю бронемашин, залишилося лише питання проходження через кордон. І тут, виявилося, що бюрократія навмисне гальмує весь процес, навіть не дивлячись на принципове «добро» від міністрів. У силу законодавчих обмежень, Міністерство оборони закупити таку техніку на себе не має права - вона не перебуває на озброєнні, крім того, бюджет вже давно розписаний. Таким чином, англійські Saxon AT-105 можуть піти тільки у добровольчі батальйони МВС. Почасти це і правильно, адже Saxon AT-105 - це скоріше поліцейська броньована машина.
Але імпортувати таку техніку можуть тільки організації зі спецліцензією, яких в країні лічені одиниці, тому волонтери змушені вдаватися до їхніх послуг - по-іншому ввести бронетехніку не вдасться. А за свої послуги, ліцензіати зажадали пристойні відсотки.
Між тим, ціна на Saxon AT-105 дуже приваблива, оскільки це уживана техніка, що перебувала раніше на озброєнні Королівських збройних сил. Спочатку Saxon AT105 4x4 створювали наприкінці 70-х для різання проходів у загородженнях, розтягування завалів та інших операцій, необхідних для забезпечення дій Внутрішніх військ у міських умовах при проведенні спеціальних операцій. Saxon AT 105 створений на базі відомого БТР AMBA і поєднує кращі якості автомобілів та бронетранспортерів. У спадок від армійського минулого йому дістався зварний броньований кузов несучого типу з V - подібним профілем днища для мінної стійкості (до 9 кг в тротиловому еквіваленті). 8,2-літровий дизельний двигун Saxon запозичений від вантажівки Bedford TM 4х4. Кузов вміщує 10 осіб або 2 тонни вантажу. Він також використовується в якості санітарного або командирського автомобіля.
Бронеавтомобіль має бронювання за натовським стандартом В7 і спокійно тримає постріли зі зброї калібру 7,62 мм, стійкий до підривів на мінах і фугасах і витримує навіть ковзаючі черги з крупнокаліберного озброєння вертольотів.
До комплектації також входить пристосування для відстрілу гранат зі спецзасобами, автомобіль оснащений системою життєзабезпечення екіпажу, пожежно-технічним обладнанням, розсувними сходами, додатковим електроустаткуванням і електроустаткуванням спеціальних систем (системи зовнішнього освітлення, гучномовної установки, радіозв'язку та відеоспостереження). Можлива установка відвалу для руйнування барикад.
Saxon AT-105 знаходився на озброєнні у таких країн: Бахрейн - 10 одиниць, Малайзія - 44, Нігерія - 75, Оман - 22, ОАЕ - 10, Філіппіни - 7, Бельгія - 266 і Великобританія - 664. Частина машин останньої використовували в Іраку. Потім все АТ-105 були списані з Британської Армії.
Як показав досвід іракського конфлікту, при всій своїй архаїчності, Saxon AT-105 добре себе зарекомендував в умовах партизанської війни. Потужна конструкція і бронювання зберегли не одне життя британських солдат.
А от як скоро Saxon AT-105 з'являться на Донбасі, залежатиме від військових чиновників, які вже не перший тиждень ніяк не можуть узгодити цю справу.
9
Коментарі
М_Ірина
15.12.14, 18:42
Гадаю, русаки з Генштабу перешкодять
Характерник+
25.12.14, 19:20Відповідь на 1 від М_Ірина
У свій час служив у військах ППО (винищувальна авіація) тому на цій техніці розуміюся мало. Але. як уже прочитав, техніка далеко не нова. Наскільки вона буде функціональною??? Як захищатиме наших героїв? Ось що турбує!
uraha
35.12.14, 20:50Відповідь на 2 від Характерник+
Ці авто розробки 60 років. Вони захищають тільки від куль калібру 7,62. Свого часу їх пропонували Нацгвардії але тодішній командувач Полторак відмовився їх брати.
Характерник+
45.12.14, 21:44Відповідь на 3 від uraha
На, тобі небоже, що мені негоже! Чи не так?
Parichka
55.12.14, 22:28
в наши кразы чем хуже?
Характерник+
65.12.14, 22:47Відповідь на 5 від Parichka
Не вважаю нашу продукцію гіршою. Проблема у тому, що я не фахівець у цій царині військової техніки.
Характерник+
75.12.14, 22:49
Маєте рацію. Однак і наші мерзотники постараються погріти руки на бюджетних закупівлях!
uraha
86.12.14, 00:47Відповідь на 4 від Характерник+
та там якась мутна історія з цимицими Саксонами.
Parichka
98.12.14, 19:28Відповідь на 6 від Характерник+
ось поглянь сюди
http://tsn.ua/foto/pid-kiyevom-proyshli-viprobuvannya-novogo-ukrayinskogo-bronovika-yakiy-ne-berut-avtomati-i-kulemeti-394597.h tml