Про співтовариство

Співтовариство патріотичного спрямування. Націоналістичний рух. Невідома історія України. Інформаційна просвіта суспільства. Дискусійний клуб щодо політичних кроків влади і опозиції. Обмін досвідом інформаційної боротьби з антиукраїнськими діями на теренах України і сусідніх держав.
Вид:
короткий
повний

ВАРТА

СБУ та УБОЗ взялися за патріотичні спільноти в соцмережах

Вчора зі мною сконтактував один із адміністраторів найбільшої патріотичної й антивладної групи в соцмережі «Вконтакті» «Ми – Патріоти України», яка налічує близько 170 тисяч учасників. Хлопець повідомив, що на колег-адміністраторів їхньої групи почався тиск і залякування з боку СБУ та УБОЗУ.

Фото: Макс Левин

Зокрема львів’янина Романа Чернецького, одного з адміністраторів, 16 жовтня викликали в УБОЗ (Управління боротьби з організованою злочинністю) щодо діяльності спільноти "Ми – Патріоти України". За словами Романа, бажання поспілкуватися проявили начебто якісь "вершки" з Києва, котрі ще залишилися після приїзду міністра внутрішніх справ Захарченка до Львова. Під час «спілкування» натякали на підривну діяльність Інтернет-спільноти супроти теперішнього режиму. Проте поводилися міліціянти доволі адекватно, нічого конкретного не приписували, зводили до того, що це просто виховна бесіда. Романа схиляли до співпраці з СБУ.

А вчора, 24 жовтня, до ще одного з адміністраторів групи – вінничанина Сергія Шайдаюка – навідалися невідомі особи, що представилися співробітниками СБУ. Вирахувавши по ip-адресі місце перебування адміністратора з псевдо «Пересічний Українець», вийшли сбушники спершу на брата Сергія. За словами хлопця, його брата, який перебуває на лікарняному, викликали на роботу – в лікарню, де він працює. По приходу на робоче місце його оточили працівники СБУ, які відмовилися пред’явити посвідчення, та почали випитувати про діяльність спільноти і чи це він володіє сторінкою адміністратора Інтернет-спільноти. Згодом, коли силовики виявили, що сторінка належить братові хлопця, примусили викликати Сергія. Нічого не запідозрюючи, Сергій приїхав до брата, де його одразу ж оточили працівники СБУ та відвели у складське приміщення сусідньої будівлі, де посадили на стілець задля проведення допиту.

Під час розмови Сергієві сказали, що в спільноті «Ми – Патріоти України» були заклики до масових заворушень у разі фальсифікацій виборів. Силовики почали погрожувати хлопцеві кримінальною відповідальністю, адже це начебто «заклик до повалення режиму». Сергія запевнили: якщо після виборів будуть заворушення, то він понесе за це відповідальність. Також погрожували, що дістануться до родини. Сказали, що звільнять брата, а особисто хлопець ніколи не знайде роботи. Після цього Сергія поставили перед вибором: або його везуть у райвідділок і «оформляють», або хлопець дає доступ до сторінки адміністратора «Пересічний Українець», якою він керує. Сбушники одразу змінили пароль до сторінки і перереєстрували її на себе. Представник СБУ зазначив, що вони будуть контролювати все, що відбувається в групі, та читатимуть персональну переписку адміністраторів. Сергієві порекомендували створити нову сторінку й стати новим адміністратором спільноти, однак надалі писати тільки на «патріотичні теми».

На запитання, які ж це такі патріотичні, йому відповіли, що «чоловік має мати дружину, дітей, ходити на роботу і дивитись ТБ-новини» – саме в такому стилі й потрібно писати. В підсумку Сергієві дали папір і наказали писати зобов’язання про нерозголошення всього, що там відбувалося, та зобов’язання співпрацювати з СБУ. Опісля Сергієві присвоїли псевдо «Пересічний». Також дали номер телефону +380638738757 якогось Максима Віталійовича, якому потрібно подзвонити днями, щоби той розповів про плани подальшої співпраці.  Однак після того, як Сергія відпустили, він сконтактував з іншими адміністраторами Інтернет-спільноти, які видалили з адміністрації вже «сбушного» користувача «Пересічний Українець». Також під час допиту Сергій почув, як співробітники СБУ між собою говорили про те, що їдуть і до іншого адміністратора спільноти в мережі «Вконтакті» – Дмитра з Одеси.

Велике прохання до журналістів максимально поширити інформацію, оскільки в ці дні відбувається планомірне захоплення інформаційного простору України. Ось уже кілька днів йдуть ddos-атаки на сайт Всеукраїнського об’єднання «Свобода», а також, як відомо, схоже відбувається з сайтами наших партнерів – ВО «Батьківщина», Арсенія Яценюка та Анатолія Гриценка. Наступним етапом, звісно, є захоплення патріотичних груп у соціальних мережах, де є можливість оперативно розміщувати інформацію. Це ж і відбувається зі спільнотою, яка налічує 170000 людей. Погодьтеся, цифра велика, а якщо враховувати коло друзів цих людей, то канал інформації розповсюджується на кілька мільйонів українців. Силовики чинять тиск на людей, які формують опозиційну думку суспільства. Варто зазначити, що всі нещодавні революції на Близькому Сході були розпочаті саме завдяки координуванню дій її  учасників у подібних Інтернет-спільнотах. Підконтрольна режимові Януковича СБУ намагається перекрити українцям канали поширення опозиційної проукраїнської інформації. Дії, які чинять сьогодні силовики, вкотре доводять, що вони є простими прислужниками режиму Януковича та сприяють тому, щоби в Україні укорінилася диктатура олігархів.

Для детальної інформації прохання зв’язуватися зі мною або з адміністраторами спільноти, на яких чинять тиск:

Олександр Аронець – 093-485-57-88;

Сергій Шайданюк – 063-275-39-02;

Роман Чернецький – 093-442-98-82.

джерело                                          Олександр Аронець


Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Герої Українського неба. Пілоти Визвольної Війни 1917-1920 рр.

На 22-му році української незалежності я, цілком випадково, натрапив на невідому мені  досі інформацію про авіацію України часів визвольних змагань в період 1917-1920 рр.  

Для перегляду пропоную тільки маленький елемент цієї цікавої розвідки.

Отже: Франко Петро Іванович (21.06.1890-28.06.1941)

сотник, льотчик-дозорець. Син видатного українського письменника Івана Франка, народився у с. Нагуєвичі біля Дрогобича. Закінчив Львівську Політехніку, школу старшин піхоти у Вінер-Нойштадт, літну школу у м. Райльовац під Сараєвом (1916). Вступив на українську службу в ранзі поручика, з 1.01.1919 — сотник. З 1.01.1918 був референтом авіаційних справ Державного військового секретаріату ЗУНР та очолював Летунський відділ Галицької армії. 4.01.1919, виконуючи з льотчиком В. Кавутою бойове завдання, збитий поляками і потрапив у полон, звідки невдовзі втік та 21.01.1919 повернувся у Летунський відділ. Залишався командиром Летунського відділу до 26.03.1919, а референтом авіаційних справ — до 10.04.1919. 14.04.1919 відбув із місією Українського Червоного Хреста до Белграда. У 1922 р. повернувся на батьківщину і працював викладачем у Коломийській гімназії, у 1931 р. виїхав до СРСР, став старшим науковим співробітником Інституту прикладної хімії в Харкові. У 1936 повернувся до Східної Галичини, викладав у гімназіях Львова та Яворова. Протягом 1939–1941 рр. декан товарознавчого факультету Українського державного інституту радянської торгівлі у Львові. У 1940 р. обраний депутатом Верховної ради УРСР. Заарештований у червні 1941 р. у Львові. За одними даними, загинув під час втечі на ст. Прошова поблизу Тернополя, за іншими — страчений у в’язниці. Автор спогадів про Летунський відділ Галицької армії (ЦДІА у м. Львові. — Ф. 640. — особистий фонд П. І. Франка; Франко П. Летунський відділ УГА//Літопис Червоної Калини. — Львів, 1937. — Ч. 10. — С. 3–5; Ч. 11. — С. 9–11).

Громадянам України з екранів зомбоящиків розповідають про що завгодно, обходячи стороною нашу історію, Україну та й нас самих.

Весь матеріал про авіацію України початку ХХ століття можна знайти тут.

Наші в Раші, або Шарік в гостях у Бобіка

  • 23.10.12, 15:47

– Здраствуйтє, – віталася з друзями-геями Евеліна Бльоданс, зірка "Масок-Шоу", - ето я і наше тєлєвідєніє із Хахляндії.

– Да, вот такая я хахлюся... – зітхала співачка Анастасія Стоцька, славнозвісна протеже Кіркорова.

На мої переконливі зауваження щодо того, що не варто себе так опускати перед московською тусовкою, обидві жіночки лише плечима знизали: ми так завжди кажемо. Що ж, вочевидь, правий був святий отець у нашій парафії: гординя — моя особиста проблема номер один.

До честі обох пань, українську вони розуміли, не зважаючи на свою багаторічну імміграцію до Росії. Що суттєво полегшувало мою роботу тележурналіста. Бо як ми любили неполіткоректно жартувати у студентській юності, після бодай недовгої розмови російською доводиться вправляти щелепу, непризвичаєну до цієї фонетичної системи.

Ну а якщо серйозно, то направду мені в житті значно частіше доводилося говорити іспанською, ніж російською. Лягає вона на наш голосовий апарат (іспанська) підозріло легко, ви он у наших заробітчан у Барселоні запитайте.

Отже, моя нова робота. Телепрограма "Наші в Раші". Саме про заробітчан. Шкода, правда, що не про барселонських чи про паризьких — у них історії значно цікавіші зазвичай, ніш у моїх піддослідних. (Взяти бодай дворазову чемпіонку Європи з вільної боротьби, що на французькій будові довбала бетон). Бо в  руках у тих, про кого йдеться в моєму ранковому шоу, не шпатель і не перфоратор. А мікрофон, гламурні цяцьки та інші атрибути "красівой жизні". Це — поп-зірки, вихідці з Неньки, на кістках яких, як я люблю казати, будується російський шоу-бізнес.

В мої обов’язки входить опитувати їх на тему нелегкого зіркового побуту на чужині, зондувати рівень ностальгії і ступінь насидженості нового місця. Головне — втриматися від глибоких філософських питань, котрі однаково не ввійдуть у монтаж, а зірка з криками відчаю втече з місця зйомок.

Втім, відмовити собі в спокусі на тему тролингу нелегко. Щось типу: "От ти, прекрасна, так напружувалася, знімала такий естетський кліп, такий бюджет, колористика, ледь не цитати з Едгара По (я щиро показую, що впевнена: зірка не подумала, що Едгар По — модельєр), а слухають же твою музику головно в маршрутках і в привокзальних забігайлівках? Бо ж у пристойному кабаку поставлять якийсь "Будда-бар" там... Не викликає це у тебе дисонансу?.."

Питання, правда, риторичне. Гламурне життя поп-зірок, точнісінько як і гламурне життя депутатів, забезпечують далеко не гламурні споживачі.  Ті ж споживачі, а точніше, споживачки, сидячи де-небудь в черзі на УЗІ чи пиляючи вдома нігті, а то й перехоплюючи піцу в кав'ярні, краєм ока в телевізорі, що грає музику "для фону", помічають поп-діву Х і задають сакраментальне питання. "Ну чим вона краща за мене?!" - зітхають тіточки.

Найсмішніше те, що сама поп-діва достеменно на це питання відповіді дати не може (я чесно намагалася допитатися, дивіться в наступній програмі). А я від себе тіточкам можу сказати, що і справді, може бути, що нічим. Просто, як каже банальна істина, треба було опинитися в правильному місці під прицілом правильного пилипа.

Втім, герої деколи й приємно дивують: то Джигурда Сосюру зненацька продекламує, то Седокова ледь не відлупить радіо-діджея за те, що вишиванку піжамою назвав. А Бльоданс і взагалі мене вразила непідробною силою: знаючи ще під час вагітності, що її малюк має синдром Дауна, таки народила, піклується про нього й об’єднує довкола себе всіх таких самих батьків, викинутих на маргінеси далеко не найлюдянішим російським суспільством.

Одним словом, робота цікава. От тільки деколи щиро співчуваєш, наприклад, Джигурді, що не може собі, бідака, дозволити й у метро проїхатися: впізнають, нападуть і заберуть усі автографи. Тож мусить його жінка на машині возити, сам він керувати автівкою не вміє.

А вчора ввечері в одному віддаленому районі Києва мене саму догнала Слава: зграйка дівчаток років від восьми до дванадцяти спершу шепотілися, чи то я, чи не я, а відтак, коли я вже здалася і махнула їм рукою, защебетали: "Напішитє Надє ат "Наших в Раше!" Ми сначала думалі у вас нєінтєрєсная праграма, а ана а звьоздах!"

Мене щиро здивувало, як то для дітей, народжених вісім років тому, звйоздами виявляються ті, що "лабали", коли я сама була їхнього віку. А дітей у мені здивувала інша річ, котру вони тут же озвучили моїй знайомій: "А Ірена Карпа так класна па-украінскі гаваріт!" А я переживала, що замало культурного шоку в людей викликаю як суб’єкт мистецтва...

До речі, в Москві під час найпершого відрядження рано зранку в кав’ярні ми з колегами автоматично зробили замовлення... українською. Та ще й з уточненнями і перепитуваннями, а не просто щось мугикнули. І що думаєте? Нас спокійнісінько обслужили.

Татарок і азійок з персоналу з легкої руки теж можна, значить, занести до "Наших в Раші". Відтак уже це стало хорошою традицією: під час зйомки я також вітаюся, дякую і прощаюся українською. Деколи вслід оператори, звісно, чують: "А што ана сказала? До... пабачєння? Ета как?"

А зазвичай реагують адекватно. Особливо коли в простих розмовах підбирати зрозумілі синоніми й назагал поводитися впевнено. Не по-хохловськи, одним словом. Я ж спокійнісінько розумію поляків чи сербів, коли ті говорять не надто швидко. І вже навіть наївну Стоцьку дивує "непрохідність" її піар-директора: "Нєт, я нє панімаю, как так может бить, што он вабщє нічєво нє розумів!"

Ще в п’ятницю дізналася, що мій черговий візит до Наших в Раші співпадає з візитом Януковича до Путіна. І, як людина, що мусить по роботі доволі оперативно переміщатися по й без того непростих вулицях Москви, щиро переживаю. Чи ж не перекриють в понеділок для Януковича  всі центральні дороги міста, аби показати ту саму міру респекту, що показується в нас, коли все місто стоїть і милується прапорами нашої довічної дружби...

Ну і чи не заїде Янукович, як то зробив Путін минулого разу, в який-небудь клуб байкерів чи любителів водного поло дорогою.

Ірена Карпа

Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Усе буде Донбас.

Залізобетонний електорат регіонів. Не лікується.Дивитися всім.

Слово про пар; про південно-африканську республіку...

  • 22.10.12, 20:48
Подаю цю статтю мовою первотвору москвинською. На ПРЕВЕЛИЧЕЗНИЙ жаль, українською мовою подібних статей, розвідок, вивідок наші сучасники просто не роблять. Точніше: роблять буквально одиниці серед УкрМовних дописувачів осіб, певно, зо п'ять-сім на всю Україну... :((

ИСТОРИЯ ПОТЕРЯННОГО ОСТРОВА

Загадка трагичной утопии

В мире есть уникальное государство, которое всегда существовало не в реальном восприятии людей, в исключительно в их воображении. Это Южно-Африканская Республика. Вот парадокс: остановите на улице любого европейского, азиатского или американского города случайного прохожего и попросите его указать ЮАР на карте. С большой вероятностью он уверенно ткнет пальцем: «Что за детский сад! Да вот же она - на самом юге Африки!».

Задайте другой вопрос: «Что вам известно про эту страну?». Не сомневаюсь, что и на этот раз вы получите уверенный ответ: «В ЮАР был апартеид!». Теперь самое время нанести коварный удар: «А что случилось потом?» «В каком смысле – потом?!», - впадает в неподдельный ступор ваш респондент. «В том смысле, что апартеид в ЮАР закончился 14 лет назад. А что произошло со страной потом?» Готов биться об заклад: в ответ вы услышите тишину, едва нарушаемую недоуменным хлопаньем ресниц опешившего респондента.

И не мудрено: пока в ЮАР «свирепствовал» апартеид, частота упоминания этой страны на первых страницах мировых газет давала фору «вечным» темам – сплетням из Голливуда, сексуальным скандалам из жизни музыкальных звезд и решительным заявлениям президентов США и генсеков СССР. Когда же в 1994 году апартеиду пришел конец, закрылась навеки и сама страна: ЮАР перестала существовать для остального мира. Всё! Нет ее больше! Нигде!

Согласитесь, как-то странно получается: 46 лет чернокожее населении Южной Африки билось плечом к плечу с демократической общественностью всего мира за уничтожение «омерзительного апартеида», занимавшего в сознании этой общественности среднее положение между фашистскими концлагерями и сталинскими репрессиями, а после того, как апартеид пал, у всех разом пропал интерес к этой животрепещущей теме. Неужели не хочется хоть чуточку полюбопытствовать: как там дела-то, в этой новой свободной Южно-Африканской республике? Каковы достижения-свершения? Каковы успехи тех, кто был ничем и в одночасье стал всем? Как поживает Африканский Национальный Конгресс (АНК), под умелым руководством которого народы ЮАР стряхнули с себя позорное ярмо рабства и сегрегации?

Рискну предположить, что демократическая общественность, конечно же, полюбопытствовала. И даже пыталась какое-то время снисходительно наблюдать за происходящим в ЮАР, однако потом... пришла в такой неподдельный ужас от увиденного, что решила поскорее заняться любимым своим делом: глубоко-глубоко зарыть голову в песок и сделать вид, что ничего не происходит. Ничего не происходит в ЮАР! Нет там ничего, и нечего в ту сторону даже смотреть! Ничего интересного!

В самом деле в ЮАР сегодня нет ничего интересного: что может быть интересного в стране, занимающей первое место в мире по преступности? Первое место не по каким-то там мелким кражам колбасы, а по кондовой уголовщине: зверским истязаниям и убийствам, изнасилованиям несовершеннолетних, ограблениям банков и инкассаторов, поджогам домов вместе со всеми их обитателями. Страшно сказать: сегодня в ЮАР ежегодно умерщвляется чернокожих руками самих же чернокожих больше, чем за все годы существования апартеида!

Что может быть интересного в стране, где 31 % беременных женщин (каждая третья!) является носителем вируса ВИЧ, число инфицированных взрослых граждан превысило 20 % (каждый пятый), а общее количество т.н. «сирот СПИДА», то есть детей, чьи родители умерли от страшного заболевания, исчисляется полутора миллионами? Кстати, столь массовое и популярное в современном ЮАР преступление, как изнасилование детей, имеет именно это – медицинское - «обоснование»: меньше шансов заразиться!

Есть и другая причина, по которой передовая общественность предпочитает скромно тупить очи и обходить молчанием ситуацию в современном ЮАР, государственное устройство которой по внешней форме олицетворяет собой «общечеловеческие ценности» в том виде, как они представляются западной демократии: всеобщее право голоса, свобода прессы и выражения, всеобщее равенство перед законом, многопартийная система, полноценный парламент, честные неподкупные выборы (какой смысл кого-то подкупать, если Африканский Национальный Конгресс и зулусская партия свободы Инката при любом раскладе побеждают с конституционным большинством голосов, потому что в стране 80 % чернокожего населения, которое всегда голосует за «своих»?). Причина эта заключена в неизбежном сравнении «достижений» современной демократии ЮАР с «ужасами» апартеида.

И тут окажется, что любое подобное сравнение для трезвомыслящего и объективного человека выходит не в пользу «достижений». До такой степени «не в пользу», что «ужасы» апартеида на фоне «достижений» всеобщего народовластия начинают смотреться детской забавой, а краеугольные аксиомы западной идеологии разваливаются на глазах.

Впервые о несоответствии общепринятой идеологической страшилки об апартеиде реалиям Южно-африканской республики я узнал из неожиданного источника: в начале 80-ых годов мои однокурсники по филологическому факультету МГУ, изучавшие португальский язык, работали по контрактам «Аэрофлота» переводчиками в Мозамбике. Время от времени советские самолеты обрушивались на землю – то ли от шальной повстанческой ракеты «Стрела», то ли просто в опытных руках африканских летчиков-стажеров. Случалось, обломки попадали на сопредельную территорию ЮАР, и тогда назначались расследования, организованные по всем правилам добрососедских отношений: комиссия от пострадавшей стороны приглашалась в ЮАР для осмотра места падения техники, розыска черных ящиков и оценки ущерба. Комиссия работала, а в свободное время знакомилась с бытом Цитадели Апартеида, отгороженной от мира экономическими санкциями и эмбарго.

Из таких вот командировок-расследований мои коллеги-переводчики и черпали удивительную информацию, которой затем делились с однокурсниками, похоже, так и не приходя в идеологически уравновешенное сознание после увиденного. Вместо ожидаемого концлагеря, пыточных застенков и разъяренных уличных толп расистов, линчующих на каждом перекрестке негров, им открывалась картина ухоженной, упорядоченной, цивилизованной и богатейшей страны, всем своим видом напоминающей старую добрую Европу: театры, соборы, площади, усеянные голубями, консерватории, университеты, супермаркеты, уличные кафе, парки, озера, дорогие немецкие и итальянские машины, исторические памятники...

Весь этот рай, конечно, был построен только для белых. Негритянское население страны обитало совершенно в иных местах - бантустанах (хоумлендах или национальных отечествах), совпадающих, как правило, с центрами исторического проживания автохтонных народностей. Десять бантустанов, созданных в ЮАР, представляли собой миниатюрные государства в государстве: с собственными выборными органами управления, правительством, школами, университетами, больницами, городской инфраструктурой. Жители бантустанов считались гражданами именно своих национальных отечеств, а не ЮАР, даже паспорта у них были соответствующие.

Конечно, ни о каком сравнении уровня жизни обитателей бантустанов с уровнем жизни белой Южной Африки не могло быть и речи: и больницы убогие, и университеты бедные, и школы примитивные. Что, однако, удивительно: о сравнении бантустанов с остальными странами Африки тоже никакой речи быть не могло: всем нигерийцам, суданцам, конгольезцам, габонцам и кенийцам, до жизни своих угнетенных апартеидом южно-африканских собратьев было просто как до луны! И дело даже не в уровне доходов, заработной плате, полноценной (хоть и не соответствующей европейским стандартам) медицинской помощи, а в святая святых национальной самореализации – системе образования: в школах бантустанов английский и африкаанс изучались как иностранные языки, тогда как основное преподавание велось на языке соответствующей автохтонной народности [УкрМовні в Україні скоро теж опиняться в умовах, гірших за бантустанські... прим. Ю’З’].

Расистское правительство ЮАР было жизненно заинтересовано в воспитании у черного населения страны чувства национальной самости и неповторимости, поэтому не жалело субсидий на развитие автохтонной культуры и образования. Разумеется, буры преследовали свои неблаговидные и корыстные цели, стремясь утвердить в чернокожих африканцах идею совместно-раздельного существования, которая лежит в основе идеологии апартеида.

На практике, однако, подобный подход обернулся формированием негритянской национальной элиты, которая в отличие от остальных колониальных стран Африки была начисто лишена компрадорской ментальности. Еще бы: ведь университетское образование зулусы, ндебеле, свази, тсонга и тсвана получали не на языке колонизаторов (английском, немецком, французском или португальском), а на собственном автохтонном наречии!

В парадоксальных фактах, связанных с жизнью Южно-африканской республики в период апартеида, меня, однако, заинтересовал не столько вопиющий диссонанс между общераспространенной мифологией и реальностью, а исторический фундамент самой идеологии совместно-раздельного существования. Интуиция подсказывала, что тот же самый фундамент, который создал апартеид в 1948 году, после падения последнего в 1994 году превратил страну в криминально-эпидемиологический заповедник, единственной перспективой которого может стать только полная эмиграция всего бурского населения и окончательное перерождения ЮАР в государство, идентичное остальным странам африканского континента.
Об этом историческом фундаменте мне и хочется рассказать читателям.


Кости Пита Ретифа

Первыми европейцами, ступившими на землю Южной Африки были торговые португальцы (1487 г.) из экспедиции Бартоломеу Диаша. Португальцев интересовала, конечно же, Индия, а Cabo das Tormentes (порт. «мыс штормов») не привлек даже выгодным расположением на предмет перевалочной станции: слишком уж недружелюбными оказались аборигены.

Спустя почти 200 лет голландская экспедиция Яна ван Рибека из легендарной VOC (Vereenigde Oostindische Compagnie Объединенная Восточно-индийская компания) основала первую колонию на мысе Доброй Надежды (1652 г.) – CapeTown. Голландцы, подобно португальцам, очень быстро удостоверились, что местные племена напрочь лишены коммерческой жилки и торгово-обменным операциям предпочитают более прагматичные отношения – содрать, например, с неосторожного бледнолицего кожу, на худой конец - расчленить как-нибудь позаковыристее на радость своим воинственным божкам.

Поскольку на португальское поселение были возложены обязанности по обеспечению транзитных судов Восточно-индийской компании запасами провианта, а местные жители этот провиант поставлять отказывались, пришлось, с одной стороны, завозить рабов и наемных работников из Индонезии, Мадагаскара и Индии, с другой – освобождать сотрудников компании от прямых контрактных обязательств и отпускать на вольное поселение и фермерские работы.

В последствие из азиатских рабов и наемных работников, перемешавшихся с европейцами, родилась южноафриканская раса цветных (Cape Malays или Cape Coloured), а сотрудники VOC, подавшиеся в хлебопашество и животноводство, составили костяк удивительной новой нации буров (boers), которую закалила и довела до совершенства волна переселенцев из Германии и французские изгнанники-гугеноты.

Голландцы монопольно осваивали просторы Южной Африки почти 150 лет, пока на горизонте не появились конкуренты в виде Британского флота на службе британской же Ост-индской компании. В 1795 году под предлогом противостояния угрозе Наполеона Бонапарта, английские регулярные войска высадились на южноафриканском побережье и аннексировали слабо защищенные поселения VOC. В марте 1802 года, после подписания Амьенского соглашения Британия на короткое время вернула захваченное, однако уже через три года отобрала голландские владения обратно под предлогом банкротства VOC (типа, за долги).

В 1815 году Венский конгресс юридически закрепил некогда голландскую колонию за Британией. К этому времени на территории Южной Африки сложилась любопытная амальгама национально-рассовых отношений:
автохтонное население люто ненавидело всех бледнолицых пришельцев без разбора и пребывало с ними в состоянии перманентных военных действий;
англичане высоко над головой несли факел государственности, запаленный имперскими амбициями и коммерческими интересами Ост-индской компании;
буры фанатично отстаивали морально-религиозные принципы кальвинизма – глубокий индивидуализм, пасторальные образ жизни, аскетизм, самодостаточность, замкнутость и – главное! – представление о своей новой родине как о божьем заповеднике, в котором им, бурам, Господь Иисус Христос доверил заботу о братьях младших по вере и разуму – дикарях-аборигенах.

Первая половина XIX века была отмечена в истории Южной Африки двумя грандиозными тектоническими потрясениями. Первое связано с пробуждением в зулусской нации имперских амбиций: король Шака Зулу сначала объединил разрозненные племена под своим началом, а затем приступил к Дифакане (на языке племен сото - «насильственное выселение») – методичному вырезанию неродственных соседей и захвату их территорий.

Второе потрясение: идейный разрыв буров с англичанами и Великий Исход (Great Trek) – отказ буров от городской жизни в прибрежных поселениях, общественно-экономическая жизнь которых всецело подчинялась коммерческим интересам британской Империи, и поход вглубь страны в поисках свободы и независимости.

Краеугольным камнем для понимания всей дальнейшей истории Южной Африки стала трагедия Пита Ретифа, одного из предводителей буров-первопроходцев (прозванных voortrekkers, пионерами), чей отряд столкнулся на бескрайних равнинах Наталя с зулусским «бригадиром» Дингане. Дингане пригласил Ретифа с товарищами в свою резиденцию в уМгунгундлову, якобы для подписания мирного договора, а затем отдал своим воинам команду: «Булалани абатакати!» («Убейте колдунов!»). Пит Ретиф, его сын, соратники и слуги, общим числом 530 человек, были растерзаны, а останки Ретифа-старшего брошены на холме на съедение диким зверям.

Буры ждали возмездия полгода, зато каким блистательным оно было! 16 декабря 1838 года на берегу реки Нкоме 470 буров-первопроходцев под предводительством Андриэса Преториуса сокрушили армию зулусов численностью по разным оценкам от 10 до 20 тысяч воинов. Результат сражения не имеет аналогов в мировой истории: трое раненых буров и три тысячи убитых зулусов!
Четырьмя днями позже кости Пита Ретифа были собраны и захоронены по христианскому обычаю. Любопытно, что 16 декабря, свято поминаемое в годы апартеида как День Завета (Day of the Covenant), празднуется и после 1994 года – правда, под другим названием: как День Примирения (непонятно только – кого с кем)!

Как бы там ни было после битвы на Кровавой Реке буры окончательно и бесповоротно избавились от последних иллюзий по поводу возможности мирного сосуществования с автохтонными племенами, населяющими Южную Африку, и уединились как от негров, так и от англичан в двух уникальных государственных образованиях в глубине страны – Южно-африканской республике (Zuid-Afrikaansche Republiek) и Свободном Оранжевом Государстве (Oranje-Vrystaat).

Думаю, история сложилась бы совершенно иначе, если бы в 1870 году в Кимберли не обнаружилось громадное месторождение алмазов, мимо которых британские сожители буров по Южной Африке, конечно же, не могли пройти мимо ни при каких обстоятельствах. Две англо-бурских войны (1880-1881 и 1899 – 1902 г.г.) обогатили не только очередным блеском бурского военного гения (27 февраля 1881 года, сражение на холме Маджуба: потери буров – 1 убитый, 5 раненых; потери англичан – 92 убитых, 134 раненых, 59 пленных), но и самыми, как впоследствии оказалось, перспективными изобретениями для ХХ века – концентрационными лагерями и тактикой выжженной земли.

Тактика выжженной земли, разработанная британской армией в борьбе за уничтожение бурских республик, состояла в поджоге урожаев и фермерских домов, поголовном забое скота, отравлении рек и колодцев и зачаточно-робких экспериментов в сфере применения биологического оружия. Честь создания первых в истории человечества концентрационных лагерей также принадлежит Туманному Альбиону: за три года второй англо-бурской войны в инновационных учреждениях уморили голодом и болезнями 26 тысяч 370 буров, из которых 24 тысячи составляли дети. [і після цього розмаїті британські ліберасти будуть нас повчати, як нам жить і які цінності сповідувати! А на свої рильця слабо подивитися в люстерко? прим. Ю’З’]

В 1902 году страдания буров завершились подписанием Закона об Объединении, согласно которому бурские республики ликвидировались, а вся территория Южной Африки превращалась в доминион великой Британской империи.

В этом статусе ЮАР просуществовала до марта 1961 года, когда в результате референдума страна получила статус республики и вышла из состава Британского содружества наций. Де-факто проанглийская ориентация в Южной Африке закончилась гораздо раньше: в 1948 году премьер-министр-англофил Ян Смутс, близкий друг Черчилля, потерпел поражение на выборах, и к власти пришла бурская Национальная партия, которая незамедлительно приступила к созданию неслыханного в истории социально-политического эксперимента – апартеида.


Умереть вместе или жить раздельно?

Самая большая ошибка при анализе апартеида – предположение о том, что буры изобрели угнетение негров в Южной Африке. На протяжении ста пятидесяти лет и задолго до апартеида англичане выстраивали на этой многострадальной земле классическое колониальное государство, правда, не размениваясь на мелочи расовых и религиозных предрассудков. В том смысле, что негров англичане никуда не выселяли и не отделяли, а просто высасывали из них последние соки по-хозяйски и со знанием дела. Точно также, как высасывали они соки в Индии, Бирме, Малайзии и прочих колониях великой Империи.

Негры Южной Африки в период британской метрополии сидели тише воды и ниже травы, потому что у всех перед глазами стоял выразительный пример Соединенных Штатов Америки, где англосаксы, столкнувшись с непримиримым автохтонным населением, продемонстрировали радикальных подход: взяли да и вырезали подчистую всех аборигенов! О том, что англичане для достижения своих целей всегда готовы идти до конца, свидетельствовал и геноцид буров в концлагерях на заре ХХ века. [і знову варто принагідно нагадати: що нащадки отих англосаксів в США теж весь світ беруться всьому поучати... прим. Ю’З’]

Когда буры вырвали контроль над государством из цепких рук Британской империи на выборах 1948-го года, им оставалось либо продолжать политику колониального подавления, что в свете агрессивного своеобразия местных племен рано или поздно должно было привести к кровопролитной войне, либо – паковать чемоданы и отправляться восвояси. Одна незадача: буры в отличие от англичан не ощущали европейскую прародину своим отечеством! Они жили в Южной Африке 300 лет и ничего другого не знали. Даже свой язык - африкаанс – буры полагали не плебейским диалектом голландского, а самостийной мовой. [ну тут автор, звісно, злословством трохи за йнявся і сплутав причинно-наслідковий зв'язок. Словом, вчинив, як ті самі британці. Що поробиш: імперське мислення у всіх його носіїв приблизно однакове! прим. Ю’З’]

История 300-летнего совместного проживания с аборигенами, достигшая апофеоза в умерщвлении Пита Ретифа, безоговорочно продемонстрировала, что шансов для мирного сосуществования нет никаких (криминальное побоище, развернувшееся в стране после отмены апартеида – лишнее тому доказательство).

Пропасть цивилизаций, культурных традиций, обычаев и ни в чем не пересекающихся представлений о морали, дополненная с одной стороны – кровожадной жестокостью южноафриканских племен, с другой – непоколебимым убеждением буров, что их миссия по управлению «дикарями» освящена Господом Иисусом Христом – все эти обстоятельства и привели их к идее раздельно-совместного существования, на языке африкаанс - apartheid.

Юридическую основу апартеида заложил закон о Регионах группового проживания (Group Areas Act № 41 1950 года), который выделял на территории ЮАР 10 бантустанов (национальных отечеств), совпадавших с историческими центрами проживания автохтонных народов. Как мы уже отметили, негры утрачивали гражданство ЮАР и становились гражданами своих хоумлендов, у которых была собственная конституция, система выборов, племенное, региональное, территориальное самоуправление и т.п. Для пребывания на территории государства за пределами бантустанов требовался специальный пропуск, а также разрешение на работу. С годами основные инфраструктуры, на которых работали чернокожие жители ЮАР, стали выводиться из «белых» городов и дислоцироваться непосредственно на границах с бантустанами - для снижения уровня совместных контактов.

Апартеид «высокого» порядка дополнялся апартеидом на бытовом уровне, который, собственно, и вызывал возмущение «передовой» общественности во всем мире: сегрегация в ЮАР проводилась на всех срезах жизни общества – раздельные автобусы, раздельные бассейны, раздельные кинотеатры, раздельные рестораны, раздельные пляжи, даже скамейки в парке – и те раздельные! Все это подчеркивало демонстративное нежелание буров вступать с автохтонным населением страны в малейшие контакты!

Ряд законодательных актов (о «Незаконных организациях» № 34 от 1960 г., о «Терроризме» № 83 от 1967 г. и др.) налагал запрет на любые формы противодействия апартеиду и был направлен в первую очередь на усмирение Африканского Национального Конгресса (АНК). Однако именно в этом направлении усилия буров потерпели сокрушительное фиаско: вопреки тюремному заключению Нельсона Манделы, руководителя АНК, его организация набиралась сил и к середине 80-ых годов вышла на промышленный уровень терроризма: взрывы бомб в общественных местах и транспорте, захват заложников, массовый саботаж на предприятиях - арсенал, достойный лучших образцов Аль-Каеды и Хезбуллы.

Забавно, что даже ярый противник бурского апартеида премьер-министр Великобритании Маргарет Тетчер квалифицировала в 1987 году АНК как террористическую организацию! Английские юноши и девушки на ежегодной конференции Консервативной партии Великобритании дружно разгуливали в майках «Повесьте Нельсона Манделу», а помощник Тетчер Бернард Инграм вошел в историю фразой: «Каждый, кто полагает, что Африканский Национальный Конгресс когда-нибудь сформирует собственное правительство в ЮАР, живет в нереальном мире заоблачных мечтаний (living in cloudcuckoo land)».

История рассудила иначе: под колоссальным давлением перманентного терроризма внутри страны, тотального экономического эмбарго и политической обструкции за ее пределами, буры утратили всякую волю к сопротивлению и дружно проголосовали за отмену апартеида (68 % голосов на референдуме 17 марта 1992 г.). Нельсон Мандела вышел из тюрьмы и 9 мая 1994 года стал президентом Южно-Африканской республики, а АНК сформировала конституционное большинство в парламенте (совместно с Зулусской Партией Свободы Инкато).

Cloud Cuckoo Land

Что произошло дальше, читатель уже знает. Добавлю лишь немного статистики: в 2005 году 18793 убийства (в среднем 51 убийство в день), 24516 покушений на убийство, 249369 бандитских нападений с нанесением тяжких увечий, 55114 зарегистрированных изнасилований. И это в стране с населением в 47 миллионов жителей. Для сравнения: в Соединенных Штатах (288,2 миллиона жителей) было зарегистрировано в том же году 16 110 убийств. 99 % всех преступлений совершается чернокожими против чернокожих и против белых.

Наконец, последние цифры: самые страшные примеры преступлений апартеида против человеческой жизни были зарегистрированы 21 марта 1960 года (так называемая «Бойня в Шарпервилле» - 180 раненых и 69 убитых при разгоне несанкционированной демонстрации) и 16 июня 1976 года («Студенческое восстание в Сауэто» - 566 убитых).

Что ж, преступления апартеида не остались без наказания и сегодня каждый житель ЮАР имеет право голоса. Упс! Небольшая поправка: право голоса есть только у тех, кто остается в живых!

ПРИМІТКА
Назва статті у первотворі: «Квайто для когдамышей»

Квайто (Kwaito) – самая популярная музыка в Южной Африке: вариант хип-хопа с речитативом, хором, замедленными ритмами, пафосом расовой борьбы и обильными вкраплениями негритянского фольклора и джаза. «КогдаМЫши», англ. «WhenWEs» (от фразы «When we were in Rhodesia» - «Когда мы были в Родезии») - насмешливое прозвище, изначально данное бурами ностальгирующим бледнолицым жителям Родезии, спасшимся бегством в ЮАР от истребления в 1980-ом году. По иронии судьбы сегодня буры разделили печальную судьбу родезийских «когдамышей».

©Сергей Голубицкий
ПЕРШОДЖЕРЕЛО за ланкою
http://internettrading.net/college/newsletters/01182010.html

ДОВІДКА з москвинської Вікіпедії:
Численность белых в стране постепенно уменьшается за счёт их эмиграции в Северную Америку, Европу, Австралию иНовую Зеландию — в 1985—2005 годах из ЮАР уехало около 0,9 млн белых, в основном в возрасте до 40 лет, и их дети. Доля чёрного населения ЮАР растёт за счёт притока чёрных эмигрантов из других стран Африки.
http://ru.wikipedia.org/wiki/Южно-Африканская_Республика

П.С.
Цікаво, а чого ж це Боно (чільник гурту U2) нині тихенько так в рот води набрав?

Бо ж пригадується, що у 1980-х він був одним тааакииим затятим співців проти «апартеїду». А тепер шо всравси?..

http://m.facebook.com/note.php?note_id=431656810221469&_rdr

Тілоохоронець. Кому б Ви довірили своє життя?

19-20 жовтня у агітаційних наметах кандидата по округу №90 в Білій Церкві Віталія Чудновського виборцям видавали по 100 гривень.

Як повідомляє прес-служба міської організації ВО "Свобода", щонайменше троє довірених осіб кандидатів у народні депутати з цього приводу викликали міліцію.

На виклик довіреної особи кандидата від об’єднаних сил опозиції Олександра Марченка Хозєєва міліціонери, замість того, аби дістатись можливого місця злочину та викликати туди заявника, який залишив для цього свій номер мобільного телефону, приїхали до нього додому. Там правоохоронці переполошили його рідних, повідомивши дружині, що їх викликали з домашнього телефону, хоча Хозєєв робив свою заяву з мобільного.



Видача грошей здійснюється за попереднім записом. Зокрема, виборці отримують пакет агітаційних матеріалів, у тому числі буклет Чудновського, до якого, за свідченнями очевидців, вкладено 100 гривень. Для отримання бажаної "агітаційної продукції" необхідно пред’явити паспорт та віднайти себе у списках.

У суботу кількість агітнаметів Чудновського у мікрорайонах міста значно побільшала. Практично кожна багатоповерхівка Білої Церкви, приватний сектор закріплені за "домовими", яких курують "комунікатори" (виборців називають "одиницями"). Гроші видавалися в післяобідній чаc до сутінків.

За інформацію виборців, яким зателефонували від Чудновського, роздача 100 гривень в агітаційних наметах запланована й на неділю.

Раніше ВО "Свобода" заявляла про видачу 100 гривень від Чудновського в приміщеннях гуртожитків, ради ветеранів, підприємств Білої Церкви.

Чудновський – самовисуванець, нардеп від БЮТ. Позиціонує себе людиною лідера БЮТ Юлії Тимошенко. Натомість, кандидата на офіційних заходах в місті особисто представляють "регіонали" голова Київської ОДА і Білоцерківський міський голова; за нього агітує актив міської Партії регіонів.

Чудновський є нареченим сестри глави адміністрації президента Сергія Льовочкіна Юлії, яка балотується в депутати по округу в Феодосії від Партії регіонів.

А під час маршу УПА комуняки "вішали" наших Героїв!

  • 21.10.12, 00:59


Совіцькі офіцери ( непаганенько виглядають дідулі в свої 90!)

А це ідейні прихильники комуністів.

Дуже "масове" збіговисько...

Це як треба ненавидіти Україну....!? Комуністи влаштували шоу з повішенням Бандери, Шухевича, Ющенка!!!look

Збережу ці фото для історії! Комунякам доведеться відповідати за знищення Українців за окупацію України!...

Десять заповідей комуністичним агітаторам від Льови Бронштейна

  • 20.10.12, 12:46

Військовий діяч, історик, археограф, підполковник Армії УНР Олександр Доценко (1897—1941), який у добу визвольних змагань 1917—1921 років служив осавулом (ад’ютантом) Головного отамана Армії Української Народної Республіки Симона Петлюри і мав доступ до військових архівів, 1932 р. у Варшаві опублікував збірку оперативних документів «Зимовий похід армії Української Народної Республіки (6.ХІІ 1919—6.V 1920)», що увійшли до 12-го тому «Праць Українського Наукового інституту». В передмові до видання автор зазначав: «Документи друкую я точно з усіма їх огріхами і помилками, не змінюючи „ані титли, ніже тії коми“. Зрештою, кожний, хто буде їх читати, повинен пам’ятати, що то — документи з часу бурхливих подій, писані нашвидку, хапцем, в походах (як-от військові накази), може, й на коліні та й взагалі в умовах, коли не було ані думки про те, щоб їм надати літературний характер. До того ж, писали їх люди, що не пройшли української школи й не були лінгвістами».

Серед численних документів уміщено й одіозну «Инструкцию агитаторам-коммунистам на Украине», яку й пропонуємо без жодних купюр, зберігаючи стилістику автора. Промова «товаріща» Льва Троцького(Льва Давидовича Бронштейна) коментарів не потребує. Але вона своїм цинізмом вразила навіть українських комісарів, які в політичному герці за владу, в переддень Всеукраїнського з’їзду Рад, опублікували відозву, в котрій є такі рядки: «Ми воюємо за те, що і зразу воювали — за право українського народу порядкувати на своїй землі, за народну владу... Земля тому, хто на ній працює. Геть дармоїдів! Засівайте землі. Хліб збере той, хто засіє. Вся влада мусить бути в руках українського трудового люду. Україною будуть правити люди, яких вибере народ...» Далі продовжувати цитату немає сенсу. Слова і засоби брехливих агітаторів не змінюються з плином часу, коли до влади рвуться шахраї, злодії та бандити. Втім, про це іншим разом, а тепер:

«ИНСТРУКЦИЯ АГИТАТОРАМ-КОММУНИСТАМ
НА УКРАИНЕ

(Речь Народного Комиссара тов. Троцкого к курсисткам)

Товарищи!

То, о чем мы здесь — в России говорим совершенно открыто, в Украине можно шептать лишь на ушко, а то лучше и совсем не говорить. Уменье молчать есть тоже одна из фигур красноречия. Вы, Товарищи, отправляетесь на Украину. Помните же, что нет труднее работы агитаторской, как на Украине. В третий раз мы посылаем сильные кадры труда, и каждый раз все с новой тактикой и с новыми приемами. Первым кадрам в 1917 году было очень легко. От них требовалось подорвать доверие украинских крестьян к Центральной Раде и Генеральному Секретариату. В то время украинский народ не мог себе представить политической жизни своей отдельно от России, а потому одно указание агитатора на то, что украинцы отрывают Украину от русских, с которыми рядом в окопах лежали, из одного котла ели, решало вопрос в вашу сторону: а намек на то, что Центральная Рада буржуазная, а Генеральный Секретариат состоит только лишь из генералов, окончательно отшибал у украинского крестьянства всякую охоту поддерживать свое правительство.

Немного труднее дело обстояло при втором нашем походе на Украину, потому что мы готовились воевать с гетманом, а пришлось иметь дело с Петлюрой. В связи с этим и задача агитаторов сильно усложнилась. Нужно было руководителя противогетманским народным восстаниям Петлюру уронить в глазах самых повстанцев. Это была очень трудная задача в особенности когда Петлюра покрыт был славой свержения гетмана, отдачей трудовому крестьянству Украины всех земель без выкупа и немедленным созывом трудового конгресса. Предвиделась затяжная война. Но нам помог случай с полковником Балбачаном, который изменил повстанческому правительству и перешел на сторону Деникина. Указывание агитаторов на этот случай, связывание его с тем, что Петлюра сверг гетмана для того, чтобы самому стать гетманом, что «Самостійна» Украина это значит гетманщина, это значит Павло Скоропадский или Петлюра, охраняемый от украинского трудового народа немецкими штыками — все это, искусственно соткано нашими агитаторами в густую сеть, сделало крестьянскую среду столь напряженной, что она не выдержала в юго-западной части Киевской, а также Подольской губерниях. Вспыхнули народные восстания против Петлюры и его армия почти вся была уничтожена без всякого труда со стороны Красной Армии. Вот что значит хорошие агитаторы. Готовясь ныне к третьему походу на Украине Совет Народных Комиссаров, по примеру прежних лет, в авангарде посылает Вас, Товарищи-агитаторы. Совет Народных Комиссаров крепко надеется, что и Вы «не посрамите» земли русской, для облегчения же Вам Вашей работы я считаю своим товарищеским долгом дать Вам некоторые указания.

Ни для кого не секрет, что не Деникин придумал нас оставить пределы Украины, а грандиозное восстание, которое подняло против нас украинское сытое крестьянство. Коммуну, чрезвычайку, продовольственные отряды, комиссаров-евреев возненавидел украинский крестьянин до глубины своей души. В нем проснулся спавший сотни лет вольный дух запорожского казачества и гайдамаков. Это страшный дух, который кипит, бурлит, как сам грозный Днепр на своих порогах и заставляет украинцев творить чудеса храбрости. Это тот самый дух вольности, который давал украинцам нечеловеческую силу в течение сотни лет воевать против своих угнетателей: поляков, русских, татар и турок и одерживать над ними блестящие победы. Только безграничная доверчивость и уступчивость, а также отсутствие сознания необходимости постоянной, крепкой спайки всех членов государства не только на время войны — каждый раз губили все завоевания украинцев. Потому они рано утеряли свою «самостійность» и живут то под Литвой, то под Польшей, то под Австрией и Россией, составляя собой очень ценную часть этих держав. Эти бытовые особенности характера украинцев необходимо помнить каждому агитатору и его успех будет обеспечен. Помните также, что так или иначе, а нам необходимо возвратить Украину России. Без Украины нет России. Без украинского угля, железа, руды, хлеба, соли Черного моря Россия существовать не может: она задохнется, а с ней и советская власть, и мы с Вами. Идите же на работу, трудную, ответственную работу.

Конкретно Ваша задача сводится к следующему:

1. Не навязывать украинскому крестьянству коммуны до тех пор, пока наша власть там не окрепнет.

2. Осторожно заводить ее в бывших имениях под названием артелей или товариществ.

3. Утверждать, что и в России нет коммуны.

4. В противовес самостийнику Петлюре и другим говорить — что Россия тоже признает самостийность Украины, но с советской властью, а Петлюра продает Украину буржуазным государствам.

Так как нам необходимо обезоружить всех повстанцев, чтобы они снова не обратились против нас, а это обезоруживание вызовет недовольство крестьянских масс — то необходимо внушать, что среди повстанцев большинство деникинцев, буржуев и кулаков.

5. Труднее дело обстоит с Петлюрой, так как украинское крестьянство только на него и надеется. Нужно быть осторожным. Только дурак или провокатор без разбору везде и всюду будет твердить, что мы воюем с Петлюрой. Иногда, пока совершенно не разбит Деникин, выгоднее распускать слухи, что советская власть в союзе с Петлюрой.

6. Если будут случаи грабежей в Красной Армии, то их необходимо сваливать на повстанцев, махновцев и петлюровцев, которые влились в Красную Армию. Советская власть постепенно расстреляет всех петлюровцев, махновцев и повстанцев, потому что они вредный элемент и это будет явным доказательством не только строгой революционной дисциплины, но и суровой карой за грабежи.

7. Так как правительство России вынуждено вывозить хлеб из Украины, то на вашей обязанности, Товарищи, объяснить крестьянам, что хлеб возьмут только у кулаков и не для беднейших украинских крестьян, для рабочих и Красной Армии, которая изгнала Деникина из Украины.

8. Старайтесь, чтобы в Советы и исполкомы вошли большинство коммунистов и сочувствующих.

9. Принять все меры к тому, чтобы на Всеукраинский Съезд советов не попали такие представители от волости, которые могут примкнуть на съезде к нашим врагам, и таким образом избрать правительство Украины не из коммунистов-большевиков.

10. Отправляясь ныне на работу в Украину, помните, что вам здесь передавалось, не забудьте этих моих десять заповедей: они во многом Вам помогут, кроме того знайте, что для достижения намеченной цели, все средства одинаково хороши. Ни на одну минуту не забывайте, что Украина должна быть нашей, а нашей она будет только тогда, когда будет советской, а Петлюра вышиблен из памяти народа навсегда.

Желаю вам полного успеха и счастливого пути».

Джерело

 Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!

Кінофестиваль «Молодість» запрошує Українців!!!

  • 20.10.12, 00:58


УВАГА! УВАГА!

Кінофестиваль «Молодість» проходитиме в Києві з 20 по 28 жовтня

Молодість - це найбільша регулярна кіноподія України та Східної Європи за версією FIAPF. Щоосені фестиваль представляє понад 250 фільмів з усього світу. Конкурсна програма скадається зі студентських, перших короткометражних та повнометражних фільмів. Фестиваль транслює всі найпрогресивніші світові тенденції у молодому кіно.

Програму / Каталог 2012  можна переглянути за посиланням 

ТИСНИ  

Розклад показів

ТИСНИ

Директор фестивалю Андрій Халпахчі 

Почесний президент «Молодості» - Віктор Ющенко

Умовний «рейтинг» DT.UA головних фільмів нинішньої «Молодості», мабуть, могла б очолити картина «П’єта» (Південна Корея). Черговий шедевр Кім Кі-Дука виграв «Золотого Лева» у Венеції. Назва — похідна від скульптурного шедевра Мікеланджело. І в перекладі з італійської означає «милосердя». Критики зазначають, що 18-та за рахунком стрічка режисера «наповнена християнським символізмом і напруженим сексуальним змістом». Кім Кі-Дук розповідає про загадкові стосунки між чоловіком-«вишибалою» і жінкою, яка вважає себе його матір’ю.

Рекомендоване для перегляду «Полювання» Томаса Віттенберга (Данія). У стрічки приз за найкращу чоловічу роль (Мадс Міккельсен) на Каннському кінофестивалі 2012-го. В основі історія про уявне (чи справжнє?) зґвалтування дівчинки таким собі добропорядним Лукасом з невеликого датського селища. Проти героя повстає світ, герой змушений рятуватися і виправдовуватися.

Молодіжну премію в Каннах-2012 здобули «Священні мотори» (Франція—Німеччина) режисера Лео Каракса. У центрі розповіді — загадковий тип. Незрозуміло, хто він: маніяк, магнат, принц чи жебрак? Чи різні маски — суть однієї гри? Досить цікаво, що в картині звучить музика Кайлі Міноуг.

Найкращі фільми «Молодості» — у кінотеатрах «Київ», «Жовтень», «Кінопанорама», «Кінопалац» (подробиці та розклад сеансів на офіційному сайті кінофестивалю «Молодість»

«Годі, навоювались»?З донецької«Батьківщини» дезертують районами

  • 18.10.12, 22:56
За лічені дні до виборів гучний скандал спалахнув в опозиційному таборі Донеччини.

Власне, ще коли вітчизняними медіа пройшла інформація про зняття з посад керівника донецької обласної організації партії «Батьківщина» Гарегіна Арутюнова та його першого заступника Тетяни Павлюк – з формулюванням «за пасивність у ході виборчої кампанії» – регіональні кассандри впевнено пророкували: далі буде. Так воно і сталось.

Відносно Арутюнова особливих запитань не виникало, бо у «всеукраїнській кочегарці» він був дніпропетровським варягом, призначеним згори. Суто по-людськи неважко уявити, як побачивши себе на непрохідному, 159-му місці партійного виборчого списку, чоловік вирішує «забити» на той край вугілля і металу.

А от місцева Павлюк, що пропрацювала функціонером від усіляких опозиційних сил понад десять останніх років, сприйняла столичні «оргвисновки» як особисту принципову образу. Хоч протягом нинішньої агітаційної кампанії донецьку «Батьківщину» дійсно не видно і не чутно – що, власне, з того. Абсолютно так само відбувалося на минулих виборах, і на позаминулих. В результаті хіба що мінялися депутати-куратори, які в вільний від тусування в Раді, бізнесу і полювання час завертали до териконів, аби надолужити  дефіцит місцевих кадрів. Але сірих непомітних коників партапарату, що тягли на собі канцелярську і таку-сяку організаційну роботу, ніхто традиційно не чіпав. То було святе.

Отже, відповідь не забарилась.

На прес-конференції, терміново забраній 16 жовтня в другій половині дня, Тетяна Павлюк повідомила, що в лавах обласної організації ВО «Батьківщина» (не плутати з однойменною об’єднаною опозицією) почався спонтанний процес переходу до нової партії – «Зелена планета». За словами Тетяни Михайлівни, зараз з-під біло-сердечних прапорів подалися геть тимошенківці таких великих промислових міст як Харцизьк, Артемівськ, Дебальцеве, Шахтарськ, Костянтинівка, низки сільських районів, а також горлівська «Батьківщина молода». У мільйонному обласному центрі стару партвладу, мовляв,  визнають лише дві  низові організації з існуючих дев’яти, та й то…

Правда, на уточнююче прохання Тиждень.ua навести кількість перебіжчиків в людських одиницях (адже міграція «колгоспами» не передбачена жодним партійним статутом) екс-керівниця визнала, що таких за останнім обрахунком набирається поки що 476 осіб. Характерно, що при цьому апаратниця із завидним стажем утруднилася пригадати «з льоту» чисельність обласної організації «Батьківщини» («десь дев’ять-десять тисяч»). Так чи інак, виходить якихось п’ять відсотків. З іншого боку, Павлюк уводить із собою кадрових функціонерів, полишаючи рядових партійців, задіяних на виборах, без координування і прикриття в найгарячіший момент кампанії. Десь на дальньому шахтарському селищі, де домінують «регіони», такого  цілком достатньо, аби відчути себе Олександром  Матросовим.

Серед формальних мотивів улаштовувачі прес-конференції називали наростання в рідній партії авторитаризму, небажання Києва слухати «низи». А також дорікали союзникам по «об’єднанці» із «Фроту змін», що вони позахоплювали керівні посади в штабах, не маючи ні досвіду ані бажання вести агітаційну роботу. Конкретних прізвищ, звісно, не називали, бо хтозна, де, в яких партійних офісах доля може звести в майбутньому, за сусідніми канцелярськими столами.

Вів «пресуху» новий партійний бос перебіжчиків, очільник обласного осередку «Зеленої планети» Володимир Шконда. Насправді він директор Донецького інституту Міжрегіональної академії управління персоналом, і чималий за регіональними мірками чиновник. До речі, лідер маловідомої донині екологічної партії, перший номер її виборчого списку Сергій Орехов також служить, головою Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, будучи вихідцем з новітньої кадрової кузні країни Макіївки. Присутнім Шконда розповів, що теперколишні бютівці боротимуться не так за свободу, як за чисту воду, чисте повітря, проти сміття обабіч шляхів. А також за право донбасівців отримувати певну компенсацію за проживання в екстремальних умовах. І тут присутніх буквально накрило дежавю.

Справа в тім, що за часів минулих парламентських виборів на Донбасі славно побавилася «зелена» партія «Еко+25%». Програма її (вигадана, як подейкували, групою радників Віктора Януковича) була гранично простою, обіцяючи мешканцям Сходу та Півдня, які нібито найбільше страждають від нездорової екології, прибавку в чверть зарплат і пенсій. Сильно не добравши до планки Верховної ради, «Еко» згодом канула в Лету, зумівши, проте, відтягнути на себе частку голосів протестного електорату.

Та й донецька обласна «Батьківщина» (якщо продовжити тему дежавю) на останніх президентських виборах вже залишалася за лічені дні  до голосування без керівника, який зненацька опинився на лікарняному ліжку. І це відповідним фатальним чином відбилося на результатах. То ж – «що було, то й буде, і що робилося, то й робитиметься, й нема нічого нового попід сонцем»? Що тут додаси.

Ну хіба що: у залишках обласного БЮТу давати коментарі щодо нинішньої ситуації поки що категорично не хочуть. На центральну площу Донецька, де агітувати дозволяється майже виключно «біло-блакитним», допустили наметик «Зеленої планети». Тепер його законне місце між політ силами Наталії Королевської та Віктора Ющенка.


Джерело: УТ