У чому полягає суть ментальної арифметики...
Варто зазначити,
що ментальна арифметика в країнах Азії, включаючи КНР і Японії, є
обов'язковим предметом для вивчення в навчальних закладах. Це може бути
звичайний шкільний урок або факультативне заняття.
В основі
новаторської методики лежать рахунки, які використовувалися в Древньому
Китаї. Згодом ці рахунки були вдосконалені в Японії, а потім і зовсім
доопрацьовані до сучасного калькулятора. На думку вчених, так званий
древній абакус дуже корисний малюкам.
Першим, хто здогадався використовувати китайські рахунки в новій
програмі для дітей, став турок Шен. На початку 1990-х в Китаї була
запущена ментальна арифметика, яка отримала схвалення відомих світових
експертів. На сьогоднішній день ця програма діє в багатьох країнах і в
тому числі в Україні.Вченим давно відомий той факт, що ліва півкуля
відповідає за логічне мислення, а права – за творчі здібності.
Наприклад, якщо задіяти праву руку, то включається ліва півкуля і
навпаки. Однак задіявши одночасно обидві півкулі, можна досягти значних
успіхів в розвитку дитини. Саме це і є основним завданням інноваційного
підходу. Освітній процес дає можливість дитині виконувати дії на
рахунках обома руками, ускладнюючи поступово операції. Згодом програма
демонструє перші результати: швидке обчислення в розумі, аналітичні
здібності. В даному випадку дитина не використовує електронний
калькулятор, вона застосовує абакус, який тренує розумові процеси і
удосконалює обчислення в розумі. Нова освітня ідея вважається дорогим видом навчання. І в цьому
немає нічого дивного, адже розвиток дітей йде зовсім іншим шляхом,
показуючи стійкі результати.
Коментарі
Андрій1961
124.12.17, 22:37
Та ото ж! Наша сучасна молодь і 2 на 2 без калькулятора не помножить!
Голубка
224.12.17, 23:40Відповідь на 1 від Андрій1961
це точно
Зa*рa*зa
324.12.17, 23:54
рядом есть центр, хочу малого туда отдать