1. Октавіус Хоча корабель вважається легендою, історія Октавіуса
залишається однією з найзнаменитіших. У 1775 р китобійне судно Геральд
натрапило на корабель Октавіус, що безцільно пливе уздовж побережжя
Гренландії. Члени команди Геральда зійшли на Октавіус і виявили застиглі
від холоду тіла екіпажа і пасажирів. Капітан корабля був знайдений у
себе в каюті, в середині заповнення журналу, на якому стояв 1762 р.
Згідно з легендою капітан посперечався, що швидко повернеться до Англії
по Східній дорозі але корабель застряг в льодовиках.
И что, их никто не стырил?Зачем? Відновлення їх коштує дорожче ніж побудувати чи зафрахтовати новий
І ще- ніхто у світі не дасть забрати свою ржавіючу посудину навіть за гроші. На свалках валяеться сотні кораблів, але держави дуже січуть щоб їх ніхто не використовував, в даному випадку Україна
И что, их никто не стырил?Зачем? Відновлення їх коштує дорожче ніж побудувати чи зафрахтовати новий
І ще- ніхто у світі не дасть забрати свою ржавіючу посудину навіть за гроші. На свалках валяеться сотні кораблів, але держави дуже січуть щоб їх ніхто не використовував, в даному випадку УкраїнаДивно,Україна могла б на металолом, переробку ...
Такі кораблі на морському сленгу називаються "абандони"- відмовлені.власник , втративши контроль над ним, через деякий час може відмовитись від своїх обовязків щодо судна.
От і кидають напризволяще милі кораблики, які руйнуються і тонуть через багато років.
Появу цих сиріт ще і сприяе те що пропозицій кораблів є надлишок, а ремонт дорожче
Коментарі
Гість: NoTaRь
11.11.17, 12:30
8 суден чорноморського пароплавства України плавають у відкритих водах, кинуті командою
Голубка
21.11.17, 12:38Відповідь на 1 від Гість: NoTaRь
ну нічого собі....
ТвинПикс
31.11.17, 13:37Відповідь на 1 від Гість: NoTaRь
И что, их никто не стырил?
Гість: NoTaRь
41.11.17, 14:16Відповідь на 3 від ТвинПикс
Зачем? Відновлення їх коштує дорожче ніж побудувати чи зафрахтовати новийІ ще- ніхто у світі не дасть забрати свою ржавіючу посудину навіть за гроші. На свалках валяеться сотні кораблів, але держави дуже січуть щоб їх ніхто не використовував, в даному випадку Україна
ТвинПикс
51.11.17, 14:32Відповідь на 4 від Гість: NoTaRь
Странно, что никто не стырил на металлолом.
Голубка
61.11.17, 14:44Відповідь на 4 від Гість: NoTaRь
Дивно,Україна могла б на металолом, переробку ...
Гість: NoTaRь
71.11.17, 15:01Відповідь на 5 від ТвинПикс
Загугліть -лайнер "Любовь Орлова", правда це російський
Голубка
81.11.17, 15:54Відповідь на 7 від Гість: NoTaRь
попробую...
Голубка
91.11.17, 15:56Відповідь на 7 від Гість: NoTaRь
http://www.bbc.com/russian/society/2014/01/140121_ghost_ship_lyubov_orlova
Гість: NoTaRь
101.11.17, 16:41Відповідь на 9 від Голубка
Такі кораблі на морському сленгу називаються "абандони"- відмовлені.власник , втративши контроль над ним, через деякий час може відмовитись від своїх обовязків щодо судна.
От і кидають напризволяще милі кораблики, які руйнуються і тонуть через багато років.
Появу цих сиріт ще і сприяе те що пропозицій кораблів є надлишок, а ремонт дорожче