Червоний –
збудливий, гарячий, асоціюється з агресією і небезпекою. Червоним легко
привернути увагу до будь-якої реклами. Пульс і тиск крові може
підвищитися, якщо довго дивитися на цей колір. Червоний швидко стомлює.
Цей колір характерний для сангвініків. Люди, які надають перевагу
червоному, люблять бути лідерами. Майже всі почуття у них на максимумі.
Вони наполегливі, не відкладають справи на потім. Не рідко трапляється,
що ті, хто обирають червоний, – егоїстичні, нетерпимі, уперті і
жорстокі.Жінка
в червоному, найчастіше, схильна фліртувати з хлопцями. Червоний – це
активність, впевненість у своїх силах, прагнення пронизати, перетворити і
підкорити. Червоний як загострене бажання і синій як ніжне задоволення
створюють чуттєву гармонію.
Зелений – природний,
заспокійливий і розслабляючий колір, символізує твердість і стійкість.
Відповідає меланхолійному темпераменту. Зелений має властивість
зцілювати, він також нормалізує високий тиск.Люди ,
які вибирають зелений, чітко і раціонально визначають свій життєвий
шлях. Вони відрізняються здатністю до критичного аналізу і послідовною
логікою, до будь-якої життєвої задачі підходять з усією серйозністю.
Люблять допомагати іншим. Їхній внутрішній світ багатий, але відкривати
його оточуючим вони не поспішають.
Жовтий символізує
мінливість і внутрішню свободу. Відповідає холеричному темпераметру,
сонячному світлу, майбутньому часу. Жовтий стимулює роботу мозку і
нервової системи. Жовтий – це радість, теплота і віра в найкраще.
Поєднання чорних літер на жовтому фоні дуже виграшне для ефективної
реклами, оскільки воно сприяє кращому запам’ятовуванню тексту. Але не
варто переборщувати з жовтим, оскільки він може перезбудити мозок, через
що виникне занепокоєння.
Люди, які люблять жовтий, хочуть розкрити себе, досягти поставленої
мети. Вони самовпевнені, радісні і веселі. Часто у таких людей
спостерігається високий рівень креативності. Жовтий допомагає їм у важку
хвилину, концентрує увагу. Найчастіше такі люди розсіяні і критичні до
себе й оточуючих, але при цьому їх самооцінка доволі висока.
Фіолетовий.
Спроба поєднати протилежності: червоний і синій. Той, хто вибирає
фіолетовий, бажає, щоб усі його думки і мрії стали реальністю. При тім,
фіолетовий – небезпечний колір. Він тисне на психіку, викликає апатію,
хоча й підвищує низьку самооцінку. Іноді фіолетовий вибирають люди, яким
складно реалізуватися в житті. Вони зазвичай дуже самокритичні.
Помаранчевий позначає
дію та ентузіазм. Спонукає йти вперед, допомагає звільнитися від
нав’язливих страхів і зміцнює морально. Помаранчевим кольором лікують
психічні зриви і депресії. Якщо у вас поганий настрій, подивіться на
що-небудь оранжеве. Помаранчевий неодмінно підніме ваш настрій, особливо
якщо за вікном зима. Взимку через відсутність сонця всі радіють
помаранчевому ще більше, ніж влітку. Особливо популярними в холодну пору
року є сонячні мандарини та апельсини, що, власне, теж пов’язане із
колористикою. До речі, ефективну рекламу складно уявити без
помаранчевого.
Люди, які віддають перевагу цьому кольору, – творчі особистості. Вони
сильні, волелюбні, щирі. Вони мають невичерпну енергію, яку необхідно
вихлюпнути, наприклад, створивши черговий шедевр.
Синій .
Спокій і задоволення. Знижує частоту пульсу та дихання, кров’яний тиск,
налаштовує організм на ощадливий режим і відпочинок. Символічно
відповідає воді, флегматичному темпераметру, жіночності, лівій стороні,
горизонтальному напрямку, позачасовій вічності. Синій – це єднання з
навколишнім, розряджена емоційність, готовність до естетичних переживань
і натхненних роздумів. Світло-синій – це також колір безпечності.
Блакитний.
Ясність і прямота. Асоціюється з інтелектуальною діяльністю, спокійними
роздумами. Якщо ви хочете мотивувати співробітників до ефективної
роботи, пофарбуйте стіни офісу в блакитний. Це допоможе не тільки
продуктивно працювати персоналу, але й ефективніше займатися
важкоатлетам. Доведено, що в приміщеннях з блакитними стінами,
результати спортсменів покращуються.
Пошук істини і тяга до досконалості –
такі устремління людини, яка обирає небесно-блакитний. Зауважено: нічник
з блакитним абажуром або синьо-блакитний килим в спальні допомагають
здолати безсоння .
Рожевий .
Романтичність, доброта. Викликає почуття комфорту, позбавляє від
нав’язливих думок. Але рожевому властива надмірна чутливість. Ті, хто
віддає перевагу рожевому, хочуть жити повним життям, бажають нових
вражень, вони працелюбні і не люблять відпочивати, хоча й можуть
розхвилюватися через будь-яку дрібницю. Прагматичних людей цей колір, як
правило, дратує.
Рожевий – це ще й м’який колір, який
притуплює емоції гніву і агресії. Якщо після важкого дня ви приходите
додому злими і агресивними, гляньте на що-небудь рожеве – і ваша агресія
одразу зникне.
Коричневий.
Інерція і безпека. Імпульсивна життєва сила червоного в коричневому
затемнена, пригашена, заспокоєна. Вибір цього кольору означає підвищену
потребу у відпочинку та затишку.
Коричневий вибирають упевнені люди, вони
люблять працювати і говорять правду. Якщо ви зібралися влаштовуватися
на роботу, одягніть що-небудь коричневе.
Сірий
– це нейтральний колір. Рідко зустрінеш того, хто любив би сірий, і так
само рідко зустрінеш того, хто не переносить сірий. Цей колір не
відволікає від важливої справи, тому ділові люди часто обирають його.
При цьому, сірий достатньо доброзичливий і надійний. Зазвичай ті, хто
віддає перевагу сірому, на перше місце ставлять розум, а не емоції.
Сірий одяг дає силу невпевненим особистостям.
Чорний
– це авторитетність. Якщо ми бачимо чоловіка чи жінку в чорному, або ж
просто чорну машину, то підсвідомо вони для нас стають вагомішими.
Напевно, тому лімузини багатих і заможних панів зазвичай чорного
кольору, як і їхній одяг. Чорний колір позначає не тільки авторитетність
і вагомість, але й агресивність. Існує такий цікавий факт:футбольні судді частіше карають штрафними, а також жовтими та червоними картками команду в чорній формі.
Люди, що обирають чорний, – загадки. Вони хочуть неусвідомлено
привернути до себе увагу оточуючих. Якщо ви одягаєте тільки чорне, то це
може говорити про те, що вам чогось не вистачає в житті. Таким чином,
ви захищаєте себе від неприємної дійсності, намагаєтесь сховатися.
Чистий, безневинний і вірний, саме такі асоціації викликає білий колір .
Всі працівники лікарні одягнені в білі халати, швидше за все тому, що
білий колір асоціюється з чистотою. Білий символізує завершеність і
досконалість, свободу можливостей і зняття будь-яких бар’єрів. Цей колір
також символізує чистоту в релігії. До того ж, білий – це символ
рівності, адже саме в ньому поєднуються всі кольори.
Коментарі
Андрій1961
113.10.17, 18:44
Цікава ідея!
vilga
213.10.17, 19:18
навіть без усяких тестів жовтий обожнюю
Голубка
313.10.17, 19:21Відповідь на 1 від Андрій1961
Волинский
413.10.17, 20:06
Голубка
513.10.17, 20:19Відповідь на 4 від Волинский
Голубка
613.10.17, 20:20Відповідь на 2 від vilga
а я зелений, жовтий, червонийПравда у тестах обираю чомусь зелений...
Гість: Апрель_ка
713.10.17, 21:17
Красиві малюнки
vilga
814.10.17, 03:17Відповідь на 6 від Голубка
Кислица
914.10.17, 13:23