Було б краще, якби ремені безпеки в літаку були плечовими, оскільки
чимало випадків, коли поясні ремені при різкому ударі розривали людину
навпіл.
Крім того, якщо людина пристебнута тільки на поясі, при ударі голова може своєю вагою переламати шию.
У разі авіакатастрофи було б безпечніше, розташовувати сидіння спиною
до ходу руху, так як спина поглинає набагато більший удар, ніж груди.
Рятувальні жилети робляться максимально яскравих кольорів, щоб рятувальникам після катастрофи було легше знаходити тіла.
При різкому зниженні літака повітряні потоки можуть зірвати одяг з пасажирів.
При падінні літака в воду більшість людей не в змозі витримати гіпотермію, що настає у холодній воді буквально за секунди.
80% авіакатастроф відбувається під час посадки або зльоту.
Якщо почалася пожежа, у вас є приблизно півтори хвилини, щоб покинути
літак, поки все не загорілося. Згідно зі статистикою, шанси врятуватися є
тільки у перших п'яти-семи рядів у кожного з виходів.
Більше 40% пілотів зізнавалися, що засипали на своєму робочому місці.
Щоб знизити вартість перельотів, деякі авіакомпанії заливають у баки менший обсяг пального, ніж рекомендується.
Коментарі
Gollka
123.07.15, 14:06
капець
биглязь
223.07.15, 14:18
а що пілоти засипали на свої місця?
Nazar42
323.07.15, 14:29
Сегодня автобус украинский Польше разбился....а потому что опаснее вопрос спорный...
анонім
423.07.15, 15:41
http://techno.bigmir.net/technology/1531802-Aviakatastrofa-pod-Doneckom--TOP-9-samyh-opasnyh-vidov-transporta
анонім
523.07.15, 15:44
Ходить куда опасней
Лінкольн
623.07.15, 17:28
Якщо брати співвідношення у відсотках, кількість жертв до кількості людей, які скористалися таким транспортом, то вважається, що він найнебезпечніший вид транспорту. Просто якщо щось сталось з бортом, імовірність врятуватись майже нульова