хочу сюди!
 

Альона

36 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 30-40 років

Проводка. Зай2об. М-412

питання знаючим челам. як на акамулятор регулюється заряд. на старих авто знаю стояли релюшки. в мене ніхріна подібного нема.

є лише регулятор напруги на генераторі, електронний.

питання. що на моєму М припиня заряд АКБ при її повній зарядці. чи якийсь хуй викинув релюшку?

ДЯКУЮ.

 

запрошую всіх до нашого співтовариства.

3

Коментарі

128.08.09, 14:07

Наскільки я розумію процеси у ТАЗах - то на них нічого не регулює заряд батареї.
Дивимся в корінь:
-АКБ одним краєм прикручена до маси, іншим до грубезного дроту на генератор+стартер+інші дрібні споживачі;
-Генератор - на масі, АКБ+Стартер.. і маленький дрінтик "збудження" який йде з реле-регулятора (електронного чи механічного - пох);

Реле-регулятор періодично вмикає і вимикає (доволі часто) "генератор" щоб у колі підтримувалась однакова напруга, незалежно від вмикнутих споживачів (світла, обігріву, мафону)

    228.08.09, 14:11

    ...тобто коли АКБ зарядиться повністю, то вона (батарея) наглухо не відсікається...

      32.09.09, 18:29

      Актуально.

        415.01.10, 01:15Відповідь на 2 від Yukka

        Наглухо не отсекается я с этим столкнулся когда ставил Фордовский генератор. И реле-регулятор лутше на Вазовский поменяй 6-ой...Моховские не в п.... ни в кр. армию.