Проводка. Зай2об. М-412
- 28.08.09, 09:37
- Автомайстерня gam-ua
питання знаючим челам. як на акамулятор регулюється заряд. на старих авто знаю стояли релюшки. в мене ніхріна подібного нема.
є лише регулятор напруги на генераторі, електронний.
питання. що на моєму М припиня заряд АКБ при її повній зарядці. чи якийсь хуй викинув релюшку?
ДЯКУЮ.
запрошую всіх до нашого співтовариства.
3
Коментарі
Yukka
128.08.09, 14:07
Наскільки я розумію процеси у ТАЗах - то на них нічого не регулює заряд батареї.
Дивимся в корінь:
-АКБ одним краєм прикручена до маси, іншим до грубезного дроту на генератор+стартер+інші дрібні споживачі;
-Генератор - на масі, АКБ+Стартер.. і маленький дрінтик "збудження" який йде з реле-регулятора (електронного чи механічного - пох);
Реле-регулятор періодично вмикає і вимикає (доволі часто) "генератор" щоб у колі підтримувалась однакова напруга, незалежно від вмикнутих споживачів (світла, обігріву, мафону)
Yukka
228.08.09, 14:11
...тобто коли АКБ зарядиться повністю, то вона (батарея) наглухо не відсікається...
N 47-ий
32.09.09, 18:29
Актуально.
SerMoto
415.01.10, 01:15Відповідь на 2 від Yukka
Наглухо не отсекается я с этим столкнулся когда ставил Фордовский генератор. И реле-регулятор лутше на Вазовский поменяй 6-ой...Моховские не в п.... ни в кр. армию.