Профіль

Timoha76

Timoha76

Україна, Летичів

Рейтинг в розділі:

Останні статті

Для 10-В

  • 09.02.08, 06:57
Робота з базами даних За допомогою Microsoft Excel можна створювати і обробляти бази даних. База даних в Microsoft Excel – таблиця, що складається з однотипних записів (рядків). Стовпці таблиці є полями запису в базі даних. Під імена полів приділяється перший рядок у базі даних. Наприклад, якщо базою даних вважати телефонний довідник, то полями запису будуть: прізвища, номера телефонів і адреси абонентів.

Для роботи з базою даних необхідно спочатку створити відповідну таблицю. Якщо виділити вічко в таблиці і вибрати одну з команд обробки баз даних у меню Данные , Microsoft Excel автоматично визначає й обробляє всю таблицю. Дані, розташовані в стовпцях і рядках робочого аркушу, обробляються як набір полів, що утворюють записи (мал.32).

         Сортування даних  

Сортування дозволяє переупорядкувати рядки в таблиці по будь-якому полі. Наприклад, щоб упорядкувати дані за ціною виробу. Для сортування даних слід виділити одне вічко таблиці і викликати команду Сортировка із меню Данные .

У полі прихованого переліку Сортировать по (мал.33) вибирається поле, по якому будуть відсортовані дані, і тип сортування:

по возростанию   – цифри сортуються по зростанню, текст – за абеткою, логічні вираження – ЛОЖЬ передує ИСТИНА .

Подпись:  <br>Мал.33по убыванию – сортування в зворотному порядку.

У полі прихованого переліку Затем показується поле, по якому будуть відсортовані дані, що мають однакові значення в першому ключовому полі. У другому полі Затем по указується поле, по якому будуть відсортовані дані, що мають однакові значення в перших двох ключових полях.

Для сортування даних також використовуються кнопки . Перед їх використанням слід виділитистовпець, по якому необхідно сортувати таблицю.

При сортуванні по однім стовпці,рядки з однаковими значеннями в цьому стовпці зберігають колишнє упорядкування. Рядки з порожніми вічками в стовпці, по якому ведеться сортування, розташовуються наприкінці переліку, що сортується. Microsoft Excel дозволяє також сортувати не всю таблицю, а тільки виділені рядки або стовпці.

Мал 33

Форми даних

У Microsoft Excel не слід робити нічого особливого для того, щоб використовувати перелік в якості бази даних.

При виконанні характерних для баз даних операцій, таких як пошук, сортування,підведення підсумків, Microsoft Excel автоматично розглядає таблицю як базуданих.

При перегляді, зміні, додаванні івидаленні запису в базі даних, а також при пошуку конкретних записів за визначеним критерієм зручно використовувати форми даних. При звертаннідо команди Форма меню Данные Microsoft Excel читає дані й створює діалоговевікно форми даних (мал.34). У формі даних на екран виводиться один апис. Приуведенні або зміні даних у полях цього вікна змінюється уміст відповідних вічоку базі даних.

Для використання форм даних таблицяповинна мати імена стовпців. Імена стовпців стають іменами полів у формі даних.Поле відповідає кожному стовпцю в таблиці. Форма даних автоматичнорозгортається так, щоб вивести на екран відразу усі поля в даній таблиці, до 32полів за один раз. За допомогою смуги прокручування можна прокручувати записи вбазі даних. Позиція виведеного запису вказується у верхньому правом куті. Пересуватись по полях форми можна за допомогою миші та клавіш Tab (униз), Shift+Tab (угору). Праворуч розташовані такі кнопки.

Добавить – очищує поля для уведеннянового запису бази даних. Якщо знову натиснути кнопку Добавить , то уведені дані будуть додані як новий запис у кінець бази даних.

Удалить – видаляє виведений запис,інші записи бази даних зсуваються. Видалені записи не можуть бути відновлені.

Мал34                                        

Вернуть – відновлює відредагованіполя у виведеному запису, видаляючи зроблені зміни. Щоб відновити запис,необхідно зробити це перед натисканням клавіші Enter або перед переходом до

іншого запису.

Назад – виводить попередній запис упереліку. Якщо був визначений критерій за допомогою кнопки Критерии , токнопка Назад виведе попередній запис із тих, що задовольняють заданому критерію.

Далее – виводить наступний запис убазі даних.

Критерии – очищає поля для уведеннякритеріїв порівняння з операторами порівняння для пошуку необхідної підмножинизаписів.

Правка – слугує для виходу з режимуведення критеріїв. Доступна тільки тоді, коли натиснута кнопка Критерии .

Очистить – видаляє існуючий критерійіз вікна діалогу. Доступна тільки тоді, коли натиснута кнопка Критерии .

Закрыть – закриває форму даних.

Для додавання запису до бази данихнеобхідно:

­     виділити вічко в таблиці, до котрого слід додати запис      уменю Данные вибрати команду Форма  

натиснути кнопку Добавить ; заповнити поля нового запису;     для переміщення до наступного поля натиснути клавішу Тab ;

Для 9-В класу

  • 07.02.08, 08:02

Тема уроку: Microsoft Office Publisher 2003

При використанні Publisher 2003 — додатку для підготовки публікацій, що входить у систему Microsoft Office System — істотно спрощується створення, оформлення і публікація маркетингових та інформаційних матеріалів професійної якості. Можна створювати матеріали для друку, відправлення по електронній пошті і розміщення в інтернеті, використовуючи той же знайомий інтерфейс, що й в інших додатках Microsoft Office System. Publisher 2003 виводить створення і публікацію маркетингових матеріалів на новий рівень.Publisher2003 дозволяє створювати безліч самих різних публікацій - від візиток і рекламних листків до складних брошур і каталогів. Publisher 2002 пропонує широкий вибір форматів і опцій друку, так що ви можете користуватися цією програмою як в офісі для роботи з професійними документами, так і удома, щобдрукувати барвисті запрошення, листівки і все, що душа побажає.

Створення нової публікації

Коли ви вперше створюєте публікацію за допомогою майстра публікацій (Publication Wizard), Publisher 2003 заносить одержану від вас інформацію в Набір особистих настройок (Personal Information Set). Таких набору чотири: Основна робота (Primary Business), Додаткова робота (Secondary Business), Іншаорганізація (Other Organization) і Будинок/Сім'я (Home/Family). Після того, як інформація в цих наборах буде одержана, Publisher 2003 автоматично вставлятиме її у ваші публікації, так що вам не доведеться кожного разу друкувати їїнаново.

Почнемо:
  1. Клацніть на кнопці Пуск (Start). Відкриється головне меню.
  2. Клацніть на Програми (Programs). Відкриється підміню Програми (Programs).
  3. Клацніть на MicrosoftPublisher 2003. Програма Publisher 2003 відкриється.
  4. У області завдань Нова публікація (New Publication) клацніть на направленій вниз стрілці у віконціПочати із зразка (Start from а design), щоб побачити можливі варіанти.
  5. Клацніть на рядку Потипу публікації (By Publication Type). У списку під віконцем По типу публікації (By Publication Type) відобразяться доступні типи публікацій. Якщо виділена опція Швидкий перегляд (Quick Publications), у вікні попереднього перегляду справа можна подивитися зразки оформлення публікації.
  6. Клацніть на рядку Інформаційні бюлетені (Newsletters). У вікні попереднього перегляду відобразяться зразки публікацій.
  7. Встановіть курсор над опцією Accessory Bar Newsletter. Навколо зразка з'явиться рамка.
  8. Клацніть усерединірамки, щоб виділити формат Accessory Bar Newsletter. При цьому відбуваються три речі. По-перше, у області завдань з'являються опції Newsletter. По-друге, з'являється перша сторінка вибраного вами формату, і ви можете робити на ній необхідні зміни. В- третіх, з'явиться діалогове вікно, що інформує вас про те, що майстер автоматично збере інформацію про вашу компанію і запропонує вам клацнути на OK, щоб підтвердити інформацію.
  9. Клацніть на OK. З'явиться діалогове вікно Особиста інформація (Personal Information).
  10. У полі Виберіть тип особистої інформації (Select а personal information set to edit) клацніть на Основна робота (Primary Business).
  11. У полі Особиста інформація для цього типа (Рersonal information for this set) введіть Друцилла Вольфенпікель.
  12. Натисніть клавішу (Tab), щоб перейти до наступного поля.
  13. У поле введення адреси введіть WA 10101 Сієтл, вул. Дубова, 1234.
  14. Натисніть клавішу (Tab), щоб перейти до наступного поля.
  15. У поле введення Телефон/факс/e-mail (Phone/fax/e-mail) введіть тіл: 206-555-01. Натисніть клавішу (Enter). У наступному рядку введіть факс: 206-555-01. Натисніть клавішу (Enter). У наступному рядку введіть [email protected].
  16. Натисніть клавішу (Tab), щоб перейти до наступного поля. У полі введення Назву організації (Organization name) введіть компанія "Все для саду".
  17. Натисніть клавішу (Tab), щоб перейти до наступного поля. У поле введення Девіз (Tag Line Or Motto) введіть Хай наше життя квітне як сад. У полі введення Посада(Job or position title) введіть Випускаючого редактора.
  18. У області Колірна схема (Color schemes) відзначте віконце Include color scheme in this set check. Клацніть на направленій вниз стрілці в полі For print publications. За умовчанням встановлена колірна схема Trout. Коли ви клацнете на направленій вниз стрілці, ви побачите інші варіанти колірних схем. Виділіть Зелена (Green).
  19. Клацніть на кнопці Update. Введена вами інформація буде поміщена в цей бюлетень і у все подальші створювані вами документи - вам не доведеться кожного разу вводити її наново, але ви у будь-який момент можете її зрадити.
  20. Клацніть на кнопці Зберегти (Save). З'явиться діалогове вікно Зберегти як (Save As).
  21. Перейдіть в теку Offise  SBS\Publisher\Chap22, введіть TGC- NL в поле введення Ім'я файлу (File Name) і клацніть на кнопці Зберегти (Save).
  22. Клацніть на кнопці Закрити(Close)
Д/з Опрацювати конспект .Робота з публікаціями
Чи подобається вам така форма уроку?

40%, 2 голоси

60%, 3 голоси

0%, 0 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Для 11-В класу

  • 06.02.08, 08:38

Блог -web log мережевий журнал або щоденник подій») — це, основний вміст якого — записи, що регулярно додаються, зображення або мультимедиа. Для блогов характерні недовгі записи времменной значущості. Бломггерамі називають людей, що ведуть блог. Сукупність всіх блогов Мережі прийнято називати блогосферой.

По авторському складу блоги можуть бути особистими, груповими (корпоративними, клубними.) або суспільними (відкритими). За змістом — тематичними або загальними. Відмінності блога від традиційного дневника обумовлюються середовищем, тобто його «сетевостью»: блоги звичайно публічні або доступні хоч би певній безлічі користувачів Мережі. Це визначає і відмінності блоговых записів від дневниковых: перші звичайно припускають сторонніх читачів, які можуть вступити в публічну полеміку з автором (у відгуках до блог-запису або своїх блогах).

Для блогов характерна можливість публікації відгуків (т.з. «коментарів», комментов) відвідувачами. Вона робить блоги середовищем, що має ряд переваг перед,, веб-форумами і чатами.

Чи потрібно знати, вміти створювати та користуватися блогами?


100%, 3 голоси

0%, 0 голосів
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.