Что послужило причиной ухода семейства Иакова в Египет?

  • 29.04.10, 20:22

Все семейство Израиля: его дети и внуки, многочисленные рабы и рабыни, забрав все свое немалое имущество, на долгие 210 лет переселились из Ханаана в Египет, а все их родственники остались в землях своего странствования. Но так случилось, что все эти родственные Израилю семейства (идумеяне, моавитяне, аммонитяне, мадианитяне) не только не умерли от голода в период переселения Израиля и уже через 200 лет так же образовали самостоятельные народы, но даже уже к этому времени каким-то образом все смогли получить во владение отдельные прекрасные большие территории, вытеснив с них аборигенов.

Вопрос: зачем Бог отправил семейство Иакова в Египет? Может быть, Господь Бог мог образовать великий народ от Иакова и без всех этих тяжелых испытаний и лишений, выпавших на долю народа после выходе его из рабства?

По моему очень поучительная история. Написано: "Он сказал им: выслушайте сон, который я видел: вот, мы вяжем снопы посреди поля; и вот, мой сноп встал и стал прямо; и вот, ваши снопы стали кругом и поклонились моему снопу. И сказали ему братья его: неужели ты будешь царствовать над нами? неужели будешь владеть нами? И возненавидели его еще более за сны его и за слова его (Быт.37:6-8)". Собственно это и была причина продажи братьями Иосифа в Египет. Но ведь Бог, что запланировал, то и сделает. По сему если братья не захотели подчиняться Иосифу в земле обетованной, то Бог подчинил их ему в Египте? "Не обманывайтесь: Бог поругаем не бывает. Что посеет человек, то и пожнет... (Гал.6:7)".

Почему Иоанн Креститель усомнился в Иисусе?

  • 29.04.10, 20:14

Написано: «Иоанн же, услышав в темнице о делах Христовых, послал двоих из учеников своих сказать Ему: Ты ли Тот, Который должен придти, или ожидать нам другого? (Матф.11:2,3)

Не думаю, что Иоанн усомнился. Скорее его ученики заколебались в вере. Ибо фраза "Иоанн же, услышав в темнице" свидетельствует о том, что ему было рассказано и вероятнее всего учениками. Ради их самих Иоанн и послал учеников к Иисусу дабы укрепились в вере. Могу предположить, что он предчувствовал свою гибель и таким образом хотел защитить учеников от крушения их веры. Ответ же Иисуса был ободрением, как самому Иоанну, так и его ученикам.

"Ісус Христос учора, і сьогодні, і навіки Той Самий (Євр.13:8)"!

Якщо Ісус Христос є вічний і незмінний Бог, то не зрозуміло, чому написано, що Він "Той Самий" лише від учора? Очевидно, що йдеться про Його людську природу. Бо після воплочення Він набув нової якости. Постає питання, що значать відрізки часу
"учора, і сьогодні, і навіки"? Щодо майбутнього періоду "навіки" тут все здається зрозумілим, бо Ісус Христос після воскресіння залишиться незмінним у вічності. З
'ясувати період "сьогодні" нам допомагає автор послання до євреїв: "... то ще призначає Він деякий день, "сьогодні", бо через Давида говорить по такім довгім часі, як вище вже сказано: "Сьогодні, як голос Його ви почуєте, не робіть затверділими ваших сердець" (Євр.4:7)"! Отже "день", названий Давидом  "сьогодні", це період часу, коли проповідується Євангелія Царства. І ми живемо саме в цей період, бо: " Хто слухає вас (церкву) Мене слухає... (Лук.10:16)". "…Ісус розпочав проповідувати й промовляти: Покайтеся, бо наблизилось Царство Небесне (Матв.4:17)!", коли "…мав років із тридцять… (Лук.3:23)". Отже період Ісусового життя до виповнення тридцяти літ можна сміливо назвати "учора". А незмінність у цей відтинок часу свідчить про Його безгрішність. 

"...царюватимуть з Ним тисячу років (Об.20:6)".

Нехай же одне це не буде заховане від вас, улюблені, що в Господа один
день немов тисяча років, а тисяча років немов один день!
(2Петр.3:8) Отже "тисячя років" в 4-му розділі книги Об
'явлення означає "день". Питання
полягяає в тому який "день" мається на увазі? З огляду на те, що
написано: "... Блаженний і святий, хто має частку в першому воскресінні!
Над ними друга смерть не матиме влади, але вони будуть священиками Бога й
Христа, і царюватимуть з Ним тисячу років (Об.20:6)", і ще: "...і
разом із Ним воскресив, і разом із Ним посадив на небесних місцях у Христі
Ісусі... (Еф.2:6)". Очевидно, що йдеться про: "...нас, що мертві були
через прогріхи... (Еф.2:5). Стає зрозумілим, що "тисячолітнє царство"
- це період, який вже триває і, що це і є той день про який написано: "
...то ще призначає Він деякий день, "сьогодні", бо через Давида
говорить по такім довгім часі, як вище вже сказано: "Сьогодні, як голос
Його ви почуєте, не робіть затверділими ваших сердець" (Євр.4:7). Отже
термін "тисяча років" у Об
'явленні 4 треба розуміти сиволічно, а саме як
"день, який кличеться сьогодні і коли провіщається Євангелія
Царства".  Про його тривалість у
цьому уривку не мовиться.