Що трапилось з Ютубом і Гугл картами?

Що трапилось з Ютубом і Гугл картами? Ні з того, ні з сього в Мозилі надвечір відвалились Гугл карти і Ютуб. Перевірив блокувальник реклами — налаштування на місці. А от у Хромі працює навіть з увімкненим АдБлоком (що дивно).

Виглядає то все отак.


Другий тиждень перенесення фоток

Враження від першого  тижня перенесення фоток вже писав. Тепер черга опису другого тижня.

- В одному з фотозвітів помітив підмінене фото. Мабуть при попередньому переносі на imgBB поспішив і протупив. Думав вже скорочувати звіт, але потім розшукав знімок і завантажив. Тож якась користь від чергового переїзду фоток все ж є.

- При редагуванні постів деякі звіти дописую, бо була мода не підписувати всі фотки.

- Нажаль, доводиться редагувати більшість фоток, оскільки вони важкі. Чим вони будуть легшими, тим швидше відкриватимуться. Та й місця на диску займатимуть менше (в результаті картинки займають вдвічі менше від першопочаткового об'єму). Але повторне редагування знімків, звісно, уповільнює процес переносу.

- Після авралу і рекордних темпів на наступний день важко примусити себе щось робити. А ще ж захворів і треба лікуватись.

- Дотримуватись запланованих темпів переносу нереально. Бо можна невиспатись. Можна перевтомитись. Можуть накидати роботи. Можна захворіти. Тому не треба нічого планувати. Процес розпочато — і це добре. Так, хотілося б швидше закінчити, але вже як вийде.

Кожні 3-5 хвилин — реклама:(

А ви помітили, що на Ютубі стали частіше показувати рекламу? Тепер кожні 3-5 хвилин — по два рекламних ролика. Цікаво, куди це все йде? Мабуть, будуть показувати рекламу кожні 1-2 хвилини?

Гоночний Поршик

Виявляється, існує чеміпіонат Ле-Ман Дайтона Гібрид з гоночними спортпрототипами. Одним з яких є Porsche 963. Цікаво, що дизайн не притаманний Порше і диктується класом машин — всі спортпрототипи мають однотипний вигляд. Але так навіть прикольніше: прибереш шильдик і надписи — і не скажеш, що це Порше. А чим тоді він примітний? Ну, хоча б тим, що, на мою думку, варіант від Porsche видається найсимпатичнішим з конкурентів по класу. Особливо, у жовтому кольорі.

До речі, Porsche роздумує про поверненя до виробництва військової техінки:)


Перші враження від чергового переносу фотоархіву

Як ви вже знаєте, нещодавно розпочав чергове, вже четверте, перенесення фоток з одного фотохостингу на інший. І на шостий день вже є перші враження.
Розпочну з негативного:

- Шостий день, а фактично п'ятий — бо один день довелося виділити на зйомку і підготовку відеоролика), а я вже задовбався. Іноді проскакують думки: а чи не варто було дати блогу спокійно померти?
В чому причина? Все просто: перенесення знімків вимагає багато часу, оскільки гугол не заточений під хостинг. 

- Крім того, фотографії треба перередаговувати, щоб вони були менш об'ємними. Це додатково вимагає часу. Плюс — пару днів йшов на рекорд — і це негативно позначилось на зменшенні темпу. При цьому не знаю, скільки ще треба зменшувати вагу файлів, бо усвідомлено до цього підійшов буквально пару років тому.

- При перередагуванні фоток знижується якість картинки.

- Процес перенесення також підгальмовується сайтами. Поступово (мабуть, через засмічення оперативки) меню відкриваються з паузою, посилання генеруються повільніше.

- Важко сконцентруватись, щоб нічого не переплутали. Думав, редагувати не дивлячись, але не можу.

- Ну і не сподобалось, що папки і фотки розміщуються не в хронологічному порядку. Тобто, виходить не послідовно, а вперемішку.

Є і плюси.
- Фотки з imgBB продовжують зникати. За цей тиждень мінуснулось аж чотири штуки! Тому переїзд фоток на новий хостинг — вимушене рішення.

- Знайшов кращий генератор коду, який працює без капчі.

- В процесі редагування виявив задвоєння (коли одне фото виставив два рази) і неспіврозмірність (коли картинка трохи не дотягує до стандартної ширини). А ще змінюється формат з JPEG на JPG. Тож це однозначно на користь, бо так би не побачив. Але можна зробити й нові проблеми.

- Редагування фоток зменшує вагу файлів в 3-2,5 рази! Тому є сподівання, що місця на Гуглі вистачить. Але це не точно.

- Подолав першу тисячу! Вже трохи легше.

Зрозумів, що швидко перенести фотки не вийде. І за цим, напевно, не треба гнатись. Скільки займе часу, стільки займе. Запорюватись також непотрібно, бо організм все одно візьме відпочинок.

Чому занепали класичні блоги?

Навздогін до попереднього посту.  Давно була ідея записати підкаст. І перший випуск зробив про класичні блоги.
У відео сказав, що в блогах з'являтимусь рідше. Дехто цьому, мабуть, зрадіє.


Четверте велике переселення фоток:(

Нажаль, трапилось те, чого я боявся — доведеться вчетверте(!) переносити фотоархів. Фотохостинг ImgBB від початку цього року видалив аж 29 знімків. Це схоже на якесь нашестя і немає жодної надії, що це тимчасове явище. Напевно, на ImgBB вирішили зекономити місце на серверах. Та й за запропонованим меню зрозуміло, що той сервіс більше не призначений для довготривалого розміщення картинок. Це прикро. Але поки я живий і є ще хоча б трохи сили, треба цьому якось протидіяти, бо шкода десятилітніх напрацювань. Тож я вирішив започаткувати велике переселення фоток. Куди? На Гугл фото. Так, він не призначений для фотохостингу, але його використовують як хостинг. Так, він менш зручний за інтерфейсом, ніж ImgBB, і фотки потрібно витягувати з величезним трудом. Але нарікань, начебто, не було. Однак навіть якщо щось і трапиться, то я про це зможу дізнатись лише випадково. З одного боку це погано. А з іншого: менше знаєш — спокійніше нерви. От тільки мене хвилюють два нюанси: 1) скільки часу займе переїзд, щоб вручну перемістити понад 21 тисячу картинок? 2) чи вистачить місця на Гугл диску? Але треба хоча б спробувати. Бо іншої альтернативи не існує.

Що це означає для читачів і глядачів (на Ютубі)? Нові фотозвіти і відео тепер виходитимуть не двічі на місяць, а раз (і це ще в кращому випадку). Проте, враховуючи те, що ідей для контенту небагато, то це не так вже й погано. Тут би зберегти те, що було опубліковано раніше, а не думати про щось нове.

Автомобільні історії — ЗАЗ-1102 "Таврія"

Поки по роботі затишшя і був вільний час, вирішив продовжити самвидав про українські автомобілі. Для випуску обрав "Таврію". Хоча першопочатково планував її максимально відмежувати від спорідненої "Славути", зробивши 9 або 10 випуском. Але, по-перше, ЗАЗ-1102 "Таврія" — це ледве не єдиний легендарний вітчизняний автомобіль, якого не вистачало в підбірці інших знакових машин: ЗАЗ-968М "Запорожець", ЗАЗ-1103 "Славута", Daewoo Lanos, Богдан-2110. Тож я подумав, що краще, поки є час і свобода, написати про легенду, ніж розпилятись на маловідомі моделі, типу, ІЖ-2717-90, ЛуАЗ-1302, або, ще гірше, — на росіянські чи китайські авто, які складали в Україні (хоча про це теж треба розповідати). По-друге, у мене вже була інформація про нього, на відміну від інших авто. Ну і по-третє, я збирався рано чи пізно написати самвидав про історію до-деувської (Daewoo) "таврюхи". Тож, 7-й випуск — про "Таврію"!

Процитую свій текст:
«Тридверний хетчбек Запорізького автомобільного заводу міг би стати першою радянською передньопривідною машиною, якби влада СРСР не затримала його випуск. Будучи готовою до виробництва в 1979 році, "Таврія" пішла у серію лише у 1988-му. Проте ця модель В-класу все одно залишила вагомий слід в історії українського автомобілебудування, ставши останньою базовою моделлю, розробленою на АвтоЗАЗі. Крім того, ЗАЗ-1102 дав життя цілому поколінню вітчизняних малолітражок, яке включало базовий хетчбек 1102, ліфтбек 1103, універсал 1105 "Дана" та пікап/фургон 11055 "Таврія пікап".»

Готуючи випуск стикнувся з пошуком фоток оригінальних "Таврій" (бо більшість або заїжджені в хлам, або перероблені чи затюнінговані). Не менш складним був аналіз історичних матеріалів, покази в яких плутались. Також було проблематично ідентифікувати моделі за роками виробництва, а комплектації за зовнішніми елементами оформлення (оскільки на ЗАЗі ставили те, що було в наявності, без прив'язки до оснащення). Проте, я вважаю, впорався. Причому швидко — буквально за два тижні. І вийшло доволі цікаво. Тому подивившись цей пост ви навчитесь розрізняти ранні та пострадянські "Таврії" різних років виробництва і комплектацій.

Правда, про деякі аспекти навіть не написав, бо не вистачило місця в імпровізованому "журналі" (наприклад, про експорт, складання у Польщі, участь у автоспорті). Не кажучи, про модернізовану "Таврію Нова" (то окрема історія). Тому, чисто теоретично, можна зробити ще один випуск про пострадянську "Таврію" — але в люксовій комплектації. Бо цей випуск — про базову комплектацію: ЗАЗ-110206 (так її правильно називати) або ЗАЗ-11022 (зі зміненими передавальними числами трансмісії).


Коронки

Протягом тижня відпало аж дві коронки. Одна — під час поїдання мюслів з банановими чіпсами. Друга — буквально вчора, ні з того ні з сього, швидко розхиталась і відпала. На щастя, це були різні коронки. А взагалі, здається, що за цей рік відпадали три коронки.

Але цікавіше не сама проблема, а те, як її вирішили. Першу коронку зробили акуратно. А другу зацементували так, що зліпили разом із сусідніми зубами! А так же не можна! Спочатку на це не звернув увагу, бо забризкали язик. А потім, коли вже помітив, то цемент засох. Ось такий ремонт. Сподіваюсь, що коли піду до своєї стоматологині, то розкажу і про це. Цікаво, що вона скаже?

Ну і за це все "відвілив" нехило грошей.

Дегустація сухпаю армії Швеції (відеоверсія)

За усталеною традицією викладаю відеоверсії фотозвітів. Тим паче, вони іноді відрізняються (як цього разу) — хоча всі озвучені оцінки все одно співпадають, конкретні оцінки за кожну страву трошки "гуляють". Одним словом, ще один варіант інтерпретації не завадить.

До речі, вийшло досить довго — аж 39 хвилин. Можливо тому мало переглядів?


Сторінки:
1
2
3
4
5
6
7
8
207
попередня
наступна