хочу сюди!
 

Ксюша

44 роки, овен, познайомиться з хлопцем у віці 43-50 років

Символ протесту: Хлоя Морец чи Валерія Бурлакова?


Музей плакату спробував змінити графічний символ Конкурсу народного плакату протесту. Голлівудську акторку замінила українська журналістка. Однак, це не всім сподобалося...
Взагалі, ця історія трохи затяглася і постійно балансує на межі міжнародного скандалу.
Після звірячого розгону студентського Євромайдану, в мережі виник плакат Олександра Лісовського - юна дівчина з сльозинкою, в крові і з жовто-блакитними полосками на щоках. Саме з тієї роботи і почався Конкурс народного плакату протесту Музею плакату України при журналі "Музеї України". Плакат розійшовся гігантською аудиторією, став неформальним символом. Правда, відразу виникли застереження. Сашко опрацював рекламний постер американського фільму! Щось змінити вже було неможливо. Плакат жив власним життям, отримавши, у тому числі поліграфічні втілення...
Юристи, з якими ми говорили, дещо розгублені. З одного боку є колосальна міжнародна реклама юній акторці Хлої Морец, фільму Керрі (Телекінез), з іншого - порушення авторських прав таких гігантів кіноіндустрії як MGM і Screen Gems, самого Стівена Кінга...
Виник такий собі революційний казус.
Розуміючи можливі проблеми, журнал "Музеї України" звернувся до Посла США у Києві з поясненням і проханням неформально вплинути на правовласників фільму. Якщо б втрутилися голлівудські юристи, Сашко Лісовський та чимало інших гарних патріотичних людей отримали б великі клопоти...
Офіційної відповіді ми не отримали, хоча надійшли певні позитивні сигнали.
Керівники опозиції так і не спромоглися створити та зареєструвати офіційну символіку Євромайдану. Тож чимало людей продовжували користуватися образом, створеним О.Лісовським. Було зображення Хлої і на сторінці Музею плакату у Фейсбуціі. Ми постійно придивлялися до графічних робіт, намагаючись замінити Хлою кимось своїм.
Нарешті нам це вдалося. У Фейсбуці опубліковано яскраву світлину Валерії Бурлакової авторства Ірини Рибакової. Саме її ми і вирішили помістити на обкладинку, визнавши певним символом.
Реальна людина, журналіст "Українського тижня", у бойовій ситуації, відомий фотограф. Героїня має чітку внутрішню позицію, зрілі думки про життя, публікації... http://www.telekritika.ua/profesija/2013-09-08/84777
Відразу отримали перший відгук - Це ж тупа реклама цигарок на підсвідомість молодим! Ганьба!

Передайте Ей пусть бросает курить!

Воно, звичайно, так, але не хочеться, щоб символом Євромайдану була дівчина з цигаркою...

Дівчина з цигаркою -антисимвол...
Загальний фон - ана же куріт!
Чомусь згадався вуйківський анекдот про москаля і синичку. Суть - а синичку за що?
Треба зауважити, що у героїні в руці... А не у роті...
Ми розуміємо, що знімок дещо постановочний, але, знаковий. Має чимало прихованих підтекстів, вимагає осмислення. І тату у Валерії оригінальні... Взагалі, харизматична особа, як для київської журналістської тусовки...
Зрозуміло, фото шістнадцятилітньої красуні з голлівудського фільму жахів, підтримане кращими стилістами та дизайнерами, більше запам`ятовується. Знімок з прокопченої вулиці Грушевського просто вражає і примушує замислитися.
Перед тим там вбивали і калічили людей, які свідомо йшли у бій...
Реальна війна, затяжні масові протести найменше сприяють тонкому естетичному вихованню, розвитку прекрасного. Патріотизму - так...
Отримавши шквал критики, щодо сигарети запаленої від коктейлю Грушевського, ми були змушені зняти фото Ірини Рибакової з основної обкладинки. Революціонерки, виявляється, повинні бути екологічно чистими...
Місце символа знову вакантне...
Віктор Тригуб, директор Музею плакату при журналі "Музеї України"















0

Коментарі