хочу сюди!
 

Татьяна

57 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 55-58 років

Полювання на жовто-блакитну субмарину


 Продовжується неймовірне розслідування останнього рейсу 11 океанських субмарин Гітлера. Резонанс – міжнародний! Однак, ми не маємо ніяких документальних підтверджень. Чи не час урядам Чилі і Аргентини прояснити ситуацію з появою у їх портах у 1945 році 64 субмарин Третього Рейху? Скільки з них збереглося понині? То не так фантастично, як здається…

У нас суперзавдання – довести існування жовто-блакитної субмарини, паралельно дослідивши шлях евакуації нацистських лідерів, а можливо і самого Адольфа Гітлера. Очікуємо реакції Посольств!     

Маємо свідчення сина моряка, надані Валентином Володимировичем Доценком. Його батько Володимир Доценко, був офіцером підводного човна Третього Рейху,  екіпаж якого було сформовано лише з українців. Можливо, то був проект Гетьмана Скоропадського, який підтримував близькі стосунки з керівниками Рейху, переконавши їх створити підрозділ Крігсмарине. До екіпажу відбирали активістів УНР з бойовим досвідом, чи їх дітей. Після навчання, стажування на інших судах, було сформовано українську команду, яка показала блискучі результати. Жовто-блакитну субмарину перевели до якогось елітного загону, доручаючи лише секретні операції. На початку війни з СРСР, човен таємно прийшов до Чорного моря, базувалися під Севастополем. Потім повернулися до Атлантики, на базу Гельголанд.

У квітні 1945 року на острові Гельголанд сконцентрували 11 океанських субмарин з досвідом далеких походів. Мінімум торпед, озброєння. Все зайве і певну кількість членів екіпажу залишили на березі. Взяли якийсь вантаж. Потім прибули якісь пасажири. Човни одночасно вийшли в море. Йшли зграєю. Комусь не пощастило – одна субмарина була знищена неподалік англійського берега. Про це є згадки у відкритій пресі. Група дійшла до Чилі. В районі міста Пуерто-Монт висадили пасажирів, вигрузили вантаж. Пішли до Аргентини. Члени екіпажів вийшли на берег, отримали нові документи. За кілька років багато хто перебрався до США і Канади.

Ще живуть кілька учасників того рейсу. Як німці, так і українці. В родинах є документи, фотографії, форма з спеціальними нашивками. Особлива реліквія – жовто-блакитні тільняшки. На жаль, категорично відмовляються спілкуватися з пресою.

Журналісти отримали сенсаційну інформацію - У 1945 році 20 німецьких човнів тихо зайшли на військові бази Чилі. Деякі стоять на далеких причалах і досі. 44 субмарини пришвартувалися на базах Аргентини. Маємо слід 64 субмарин!

 Через посередників, попросили українців Аргентини перевірити, чи є на певній  військовій базі старі німецькі човни. Передали, що кілька залишилося. Обіцяють фото і точні координати. Днями повідомили, що на одній рубці видно зображення маленького тризуба. Хоч рубку кілька разів фарбували… До появи якісних фото у це не віриться, хоча в історії може бути все.

І тут ми зрозуміли, що наше розслідування вже нагадує шпигунську операцію! Потрібна офіційна позиція урядів Чилі та Аргентини. Чи заходили у їх порти німецькі субмарини протягом 1945 року? Скільки з них залишилося у країнах? Яким чином було легалізовано екіпажі – чи отримали моряки громадянство тих країн? Чи правда, що частина тих суден вціліла і досі знаходиться на якихось військових базах? Яка є інформація про перебування у країнах нацистських лідерів, як вони потрапили до Чилі і Аргентини, легалізувалися?

Саме про це ми письмово спитали Послів…

Надзвичайному і Повноважному Послу Аргентинської Республіки в Україні

пані Лілі Ролдан Васкес де Муан


[email protected]

Журнал Музеї України засвідчує свою повагу, бажає успіхів!

Нині ми проводимо журналістське розслідування з пошуку українського екіпажу підводного човна Третього Рейху, який у квітні 1945 року, вийшов з бази на острові Гельголанд у складі групи з 10 субмарин. Пасажирів і вантаж було вигружено в Чилі. Після чого, група прибула до берегів Аргентини, де або здалася владі, передавши суда уряду, або затопила кораблі біля узбережжя Вашої країни. Чи може Ваша країна офіційно прокоментувати таке повідомлення сина члена екіпажу субмарини? Старпом – Демченко. Уповноважений з спецоперацій Шкуро. Офіцер Володимир Доценко. Чи отримували вони громадянство Аргентини у 1945?

За спогадами ветеранів і членів їх родин, у 1945 р., в портах Аргентини пришвартувалося і залишилося 44 підводних човна Німеччини. Деякі з них зберігаються і досі. Чи відповідає ця інформація дійсності?

Просимо прояснити ситуацію, яка має важливе історичне значення!

З повагою,

Віктор Тригуб, редактор журналу «Музеї України»
0

Коментарі