01_09
- 01.09.20, 17:15
лише тепер я починаю розуміти, чому у мене неприязнь до реклами/маркетингу
це ж про властивості інформації в контексті її сприйняття людиною
маркетинг експлуатує сприйняття в комерційному сенсі. шукає, знаходить, використовує саме ту сторону сприйняття, яка збуджує споживацький інтерес. не розвиває сприйняття, не допомагає йому розширити свій діапазон, не генерує ідеї, не допомагає розумінню/усвідомленню, а робить виключно те, що йому вигідно. простіше кажучи, самим своїм існуванням заперечує природу пізнання. адже людина створена пізнавати. проживати життя пізнаючи постійно щось нове. особливо в контексті зміни оточуючого середовища, зміни віку. маркетинг – це вершина споживацького ставлення до життя. його альфа і омега. ми споживаємо не тому, що нам потрібно, а тому, що так простіше, так комусь іншому потрібно
0
Коментарі