хочу сюди!
 

Киев

49 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 42-53 років

Конкурентна боротьба - стимул для розвитку чи ускладнення життя?

   Життєві ситуації - це не фільм. І рішення у більшості випадків приймаються людиною не залежно від сторонніх факторів. 
Ось, наприклад, зі мною щойно трапилась така ситуація.
   КІлька днів зателефонував менеджер з компанії про підключення до Інтернету.
Запропонував (як завжди у таких випадках) - відмову від попереднього провайдера і підключення до них. Я сказала, що подумаю.
Через пару днів зателефонувала вже інша менеджер - дівчина (з тієї ж компанії), і на її пропозицію я погодилась. Вчора підключили Інтернет.
   Щойно пролунав телефонний дзвінок, від менеджера, який телефонув першим.
   Хлопець засмутився, коли я повідомила, що вже змінила провайдер у їхній компанії, але менеджером є інша людина.
   
Якщо чесно, для мене не є суттєвим, хто є моїм менеджером. Це всього-навсього інтернет. 
   ...а для людей - це робота...
.... так от...
   Коли у одній компанії працює певна кількість працівників, між ними існує конкуренція, за бонуси, преміальні, а можливо і інші привілеї від керівництва. 
З одного боку, назначення "призового фонду" за більшу кількість клієнтів/реалізації товарів/продаж - примушує працівника швидше рухатись і креативніше думати.
З іншого - негласна "ворожнеча" у колективі породжує постійний стрес і недовіру один до одного.
Як Ви ставитесь до створення "конкурентної боротьби" між працівниками компанії?
Це добре чи погано на Вашу думку?
Чи були у Вас випадки, коли Вам "переходили" дорогу? ... випадково чи з наміром? ...
Яка була Ваша реакція?


4

Коментарі

130.04.13, 11:51

Девушка поступила нагло и не корректно. Так как клиентская база делится между менеджами. Короче стерва она еще там.
Сам торгашом небыл. И вот в таких компаниях которые торгуют с широким рынком не работал.

    230.04.13, 12:05Відповідь на 1 від punk-Kuzya

    Девушка поступила нагло и не корректно. Так как клиентская база делится между менеджами. Короче стерва она еще там.
    Сам торгашом небыл. И вот в таких компаниях которые торгуют с широким рынком не работал.
    Дякую за Ваш коментар.
    Я працювала у компанії, яка пропонувала не послуги, а конкретну продукцію, а там пошуком клієнтів займались безспосередньо менеджери, єдине - був розподіл по регіонах України...

      330.04.13, 12:07Відповідь на 1 від punk-Kuzya

      а как она узнала контакты, если база поделена?

        430.04.13, 12:10Відповідь на 2 від vitannya17

        Вот. Правильный подход к делу

          530.04.13, 12:12Відповідь на 3 від xMbIPEHOK

          У этого провайдера она значит не поделена. Или как вариант. Парнишка на видном месте оставил информацию насчет клиента

            630.04.13, 12:14Відповідь на 5 від punk-Kuzya

            неделить действительно глупо: смысл наяривать всем по одним и тем же номерам
            а вот оставил - да.правдоподобно.

              730.04.13, 12:17Відповідь на 6 від xMbIPEHOK

              Разные фирмы бывают.

                830.04.13, 12:20Відповідь на 7 від punk-Kuzya

                не спорю.но эт реально тупо.мало того, что потеря времени - мож, контакт уже налажен, так еще и народ раздраконивают.

                  930.04.13, 12:23Відповідь на 8 від xMbIPEHOK

                  Кстате изходя из этого можно сделать вывод какая компания "хорошая " или "лучше не связыватся "

                    1030.04.13, 12:25Відповідь на 9 від punk-Kuzya

                    а, вдруг, они так же наперебой будут и сервис оказывать))))))

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна