Мій внесок у дослідження OverUnity
- 28.02.25, 11:56




Магнітний ротор у генераторі змінного струму, який фізично не обертається, в якому магнітне поле обертається та обертає поле в осерді статора.
Це також можливо, як і обертове поле в якорі двигуна постійного струму. Принцип той же, і це не складно. Зробити генератор за цією технологією складніше, так як необхідно оволодіти відповідними навичками проектування, технології виробництва та експлуатації. Необхідно точно знати, як відбувається генерація в машинах із замкнутими магнітопроводами.
Ви вважаєте таке інженерне рішення неможливим?
Якщо ви маєте намір зробити щось для себе, то моя публікація для вас. У публікації я на пальцях пояснюю, як це робиться, навіщо це робиться і яких помилок багато хто робить.
У рішеннях для електромеханічних пристроїв все зроблено, залишилося зібрати і виготовити. У публікації наведено приклад і схему найпростішого електронного регулятора для керування магнітним ротором обертового генератора, але є умови.
Для розрахунку структури потужності додається калькулятор Excel. У запропонованому матеріалі наведено приклад розрахунку генератора змінного струму потужністю 1500 Вт/12 Вольт.
Я нікому нічого не гарантую. Тільки мої аргументи та розрахунки наведені в публікації.
Почніть свою еру твердотільних синхронних генераторів сьогодні і не очікуйте, що хтось зробить це за вас. Хіба що ваш конкурент чи сусід раніше не скористався моїми розрахунками та пропозиціями. Ви думаєте, що він поділиться ними з вами або запропонує пристрій за величезну ціну.
Секретів немає, є тільки інженерне рішення.
Відразу хочу попередити, що якщо у вас достатньо освіти та навичок, ви можете знайти рішення самостійно. Для цього достатньо вивчити мої безкоштовні матеріали через канал.
Якщо ви сумніваєтеся в інформації в моїй публікації або не впевнені в своїх силах, нічого не купуйте, дочекайтеся, поки це зробить хтось інший і безкоштовно подарує вам готове рішення або пристрій.
Самвидав: електронна книга, формат PDF, 43 сторінки
Ніхто не стане заперечувати існування легенд про мотор-генераторні перетворювачі 19-20 століть з ефектом оверюніті (мотор-динамо Ніколи Тесли, перетворювач з Німеччини 1945 року, відомий як пристрій Локріджа, двигун Роберта Александера та багато інших фактів публікацій про диво. прилади, про які залишилися легенди). Займаючись дослідженнями подібних пристроїв генерації електроенергії, я завжди дивувався, як можна було в кінці 19-го і 20-го століть створювати пристрої, що працюють з порушенням закону збереження енергії. Сучасна офіційна наука категорично відкидає можливість існування двигуна-генератора на обертанні без зовнішньої сили або додаткового джерела енергії. Я зіткнувся з багатьма протиріччями між фізикою та технікою при конструюванні синхронних генераторів і поясненні принципу їх роботи. Сьогодні жоден фізик не може точно сказати, що таке електрика і магнетизм. Усе, що вони нам говорять, — це концепції, взяті за основу. Про протиріччя вам не говорять. Я вирішив логічно дослідити, що таке електричний струм у колі та як це явище викликає роботу. При цьому електронна версія відпала як непридатна. Ви здивовані? Я сам був здивований, але саме чітке розташування явищ призвело до вирішення низки проектних проблем. У цій книзі є теорія таких понять, як генератор струму і генератор напруги. Для чого ці речі? Але якщо ви хочете сконструювати ідеальні електромагнітні машини, як ви це зробите, не розуміючи принципу дії такої машини. Як розрахувати генератор? Як розрахувати двигун? Я роблю це на простому прикладі простої машини постійного струму. Більш потужні машини ви можете спробувати розрахувати самостійно. Одним зі своїх головних досягнень вважаю опис простого двигуна і генератора поцоянового струму в режимі автономного живлення з можливістю підключення сторонніх навантажень. Всі розрахунки та обґрунтування зроблені згідно з класичними правилами електродинаміки та електромагнетизму.
Безперечно, що це положення найпростішого двигуна постійного струму і генератора на самообертанні, слід розглянути в першу чергу. Для вас не секрет, що після винаходу електромагнітного генератора в 1832 році в цьому ж році були розроблені електродвигуни і генератори постійного струму (dynamos). Це був період великого промислового прориву.
У цей же період з'явилася легенда про мотор-динамо Ніколи Тесли (конструкцію якого маестро представив на з'їзді електриків в кінці XIX століття). Пізніше, у другій половині 20-го століття, винахідник Роберт Александер демонструє самохідний електромобіль, серцем якого є двигун-динамо на самообертанні. Раніше з німетчини війсьвим був вивезен пристрій якій на самообертані живив освітлення для кімнати або деколькіх кімнат відомий як пристрій Локріджа. Навіть якщо є опис конструкції Тесли і патент на винахід Алесандра, такі пристрої не мають повторів і відносяться до категорії псевдонаукової інформації.
Якщо вам цікаво, що в сучасній електродинаміці не так, хочете дізнатися як до цього можна підійти логічно і як працювали всі ці чудові пристрої, я можу вам побажати насолодитися читанням матеріалу. Приготуйтеся, що доведеться працювати мозком і вникати в розрахунки.
eBook, 2024, PDF, 46 сторінок, мова Українська, Безкоштовно
ПРЕС-РЕЛІЗ Для негайного випуску 3 жовтня 2024
Корпорація Leonardo демонструє бортову технологію e-cat, яка безперервно заряджає акумулятор електромобіля під час 6-годинного тесту
[МАЯМІ-БІЧ, Флорида] 27 вересня 2024 року на іподромі Circuito Internazionale di Latina "Il Sagittario", в Латині, Італія, корпорація Leonardo провела презентацію своєї технології E-Cat SKLep NGU.
Презентація складалася з порівняння двох електромобілів однієї марки та моделі, якою був Renault Twizy 80. На одному з автомобілів була встановлена система генерації електроенергії E-Cat, інша не мала жодних модифікацій.
Мета тесту полягала в тому, щоб показати, що технологія E-Cat може безперервно заряджати акумулятор електромобіля під час його руху.
Два автомобілі, розташовані на відстані близько 200 метрів один від одного, о 10:45 ранку почали проїжджати кільце довжиною приблизно 600 метрів.
Перед тестом було виміряно стан заряду кожного з акумуляторів автомобілів. Немодифікований автомобіль мав заряд батареї на 96 відсотків. Автомобіль з E-Cat на борту стартував із зарядом 62,18 відсотка.
Через 2 години 20 хвилин немодифікований автомобіль перестав рухатися, оскільки його батарея повністю розрядилася. Загалом він проїхав 73 км. Автомобіль з двигуном E-Cat продовжував їздити до 17:07, коли було визначено, що тест завершено. Загалом цей автомобіль проїхав 201 км.
Після закінчення тесту знову вимірювався стан заряду акумулятора кожного автомобіля. Немодифікований автомобіль мав показник 0 відсотків. Автомобіль з двигуном E-Cat мав рівень заряду 83 відсотки, що на 33 відсотки вище, ніж на початку тестів.
Експертом, відповідальним за валідацію, був інженер Майко Марцоккі, незалежний фахівець у галузі електронної інженерії, а також експерт саме електромобіля Renault Twizy. E-Cat, який використовувався в цьому тесті, був встановлений ним у власному Renault Twizy EV, незалежно від Андреа Россі.
Андреа Россі, генеральний директор корпорації Leonardo, заявив по завершенню тесту: «Я дуже задоволений результатами нашої презентації. Нашою метою було показати, що технологія E-Cat – це практичне джерело енергії, яке може бути корисним світу.
Ці графіки, взяті безпосередньо з веб-сайту білінгу Florida Power & Light та підтверджені системними лічильниками HES, підтверджують, що при встановленні та підключенні системи ILPG її середньодобова ефективність становить 205%. Протягом дня спостерігається найменший ККД – 130%, у той час як найбільший ККД – 260% у другій половині дня через підвищене навантаження на систему кондиціонування повітря у будівлі.