Хто такий Ісус Христос ?
- 01.03.12, 00:08
Коли Ісус був на землі, він вчив своїх учнів молитися Богові, він сказав так. Отче наш що єси на небесах ! Нехай святиться Ім’я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі. Про яке Царство Ісус говорить нам ?
Царство Бога, чи його правління в цей час існує, тільки це царство існує на небі, та його на жаль немає на землі. Тому Ісус і сказав Пілатові , в Євангелії від Івана, у вісімнадцятому розділі , в тридцять шостому вірші – «Моє Царство не із світу цього. Якби із цього світу було Моє Царство, то служба Моя воювала б, щоб не виданий був Я юдеям. Далі Пілат каже Ісусові в тридцять сьомому вірші – «Так ти Цар?» Ісус відповів: «Сам ти кажеш що Цар Я. Я на те народився, і на те прийшов в світ»
В Євангелії від Івана, ми також читаємо , в чотирнадцятому розділі, в двадцять восьмому і двадцять дев’ятому вірші , попередження Ісуса про свою смерть і воскресіння – Чули ви, що Я говорив: «Я відходжу, і вернуся до вас» Якби ви любили Мене , то тішилися, що Я йду до Отця. І тепер Я сказав вам, передніше, ніж сталося, щоб ви вірили коли станеться.
Перші християни знали, що Ісус буде вбитий тому, що про це ще попередив пророк Даниїла, він більше чим за п’ятсот років розповів час появи Ісуса Христа на землі. Це ми можемо прочитати в книзі Даниїла в дев’ятому розділі, з двадцять четвертого по двадцять сьомий вірш .Я зачитаю тільки двадцять шостий вірш так як це пророцтво ми будемо розглядати в майбутньому повністю, і цей двадцять шостий вірш нам повідомляє – І по тих шостидесятьох і двох тижнях буде погублений Месія, хоча не буде на Ньому вини.
Християни знали що Ісуса повинні вбити, і що він воскресне. Апостол Павло писав в Першого Коритянам, в п’ятнадцятому розділі, з третього по восьмий вірш – Бо я передав вам найперш, що прийняв, що Христос був умер ради наших гріхів за Писанням, і що Він був похований, і що третього дня Він воскрес за Писанням, і що з’явився Він Кифі , потім Дванадцятьом. А потім з’явився нараз більше як п’ятистам браттям, що більшість із них живе й досі, а дехто й спочили . Потому з’явився Він Якову, опісля усім апостолам. А по всім Він з’явився й мені, мов якому недородкові.
Перші християни були на сто процентів переконані , що Ісус воскрес. Тому вчення Христове в першому столітті охопило весь цивілізований світ, і є центром дискусій сьогодні. Та за кого почитали Ісуса перші християни ? Невже вони будучи правовірними Євреями , вважали Ісуса Христа «Богом», і пішли на порушення основної заповіді в Біблії, в якій Бог сказав - Я Господь Бог твій, що вивів тебе з єгипетського краю з дому рабства . «Хай не буде тобі інших богів передо Мною.
Звичайно перші християни Ісуса не вважали Богом, і Біблії не вчить нас тому, що Ісус є Бог, Біблія Ісуса називає, Син Божий, Цар. Богом пробували назвати Ісуса фарисеї, щоб судити його , Іван пише в своїй Євангелії, в десятому розділі, з тридцять третього по тридцять шостий вірш читаємо – Юдеї Йому відказали: «Не за добрий учинок хочемо Тебе вкаменувати, а за богозневагу, бо Ти бувши людиною, за Бога Себе видаєш». Відповів їм Ісус: «Хіба не написано в вашому Законі: «Я сказав: ви боги» . Коли тих Він богами називав , що до них слово Боже було , а Писання не може порушене бути, то Тому, що Отець освятив і послав Його в світ, закидаєте ви: «Зневажаєш Ти Бога» через те що сказав Я: «Я Син Божий».
З цих віршів ми бачимо, що Ісус відкинув таке звинувачення Юдеїв, що він Бог. Ісус сам вірив і молився своєму Отцю на небі, і ніколи себе не вважав Богом . Тому ті люди які кажуть що Ісус є Бог, є брехуни. Ці брехуни повелися на злочинне викривлення Біблії , яке відбулося на першому брехливому Нікейському соборі. На цьому соборі головував Імператор Костянтин який змусив єпископів визнати Ісуса Христа , Богом. Один єпископ не пішов на цю історичну зраду, цього Єпископа звати Арія.
Ці брехливі святі отці , пішли не тільки на те, щоб змінити титул Ісуса, вони навіть почали змінювати Слово Боже, Біблію. Таких змін зазнало Перше послання від Івана, п’ятий розділ, сьомий вірш – Бо троє свідкують на небі : Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє одно. Дякуючи тому, що сьогодні існують давні рукописи Біблії , і порядні перекладачі цей вірш в цих перекладах не пишуть, і такий вірш ми не знайдемо в перекладі Біблії Хоменка.
Давні християни знали, що Ісус не Бог , ап. Павло писав в Першого Коритянам , в одинадцятому розділі, в третьому вірші – Хочу ж я, щоб ви знали, що всякому чоловікові голова Христос, а жінці голова чоловік, голова ж Христові – Бог.
В перших своїх учнів, Ісус запитав, в Євангелії від Матвія, в шістнадцятому розділі, в п’ятнадцятому вірші – Він каже до них: «А ви за кого Мене почитаєте?» В шістнадцятому вірші ап. Петро відповідає – «Ти Христос, Син Бога Живого» . В сімнадцятому вірші Ісус сказав – Блаженний ти Симоне, сине Йонин , бо не тіло і кров тобі це виявила , але Мій Небесний Отець. Слово Христос, це грецьке слово, перекладається як «Помазаник» на єврейській мові, воно звучить «Месія». Перші учні вірили що Ісус є Помазаний на Царя Божого Царства, яке повинне прийти на землю. Коли Ісус народився Ангол сказав Марії - «І повіки царюватиме Він в домі Якова, і царювання його не буде кінця» ці слова записані в Євангелії від Івана 1:33.
Апостол Павло, коли не був християнином, а був поважною людиною в єврейській релігійній системі, був членом синедріону, звали його тоді по імені Савл, він переслідував перших християн і особисто вбивав їх. Та по дорозі до Дамаска його зустрів сам Ісус , і Савл потім відмовився від своєї посади і все життя присвяти служінню Богові та Царю Ісусу Христу.
Коли Савл вбивав одного учення Ісуса, по імені Степан , той перед своєю смертю побачив ким є зараз Ісус, це ми можемо прочитати в книзі Діяння , в сьомому розділі , в п’ятдесят п’ятому та п’ятдесят шостому вірші . - А Степан повний Духа Святого, на небо споглянув – і промовив : «Ось я бачу відчинене небо, і Сина Людського, що по Божій правиці стоїть». Сьогодні Ісус це не маленька дитина , яку малюють художники на своїх картинах. Сьогодні Ісус стоїть по праву сторону Бога і займає високу посаду Первосвященика , Царя , майбутнього царства. В книзі Євреям, ап. Павло пише , в третьому розділі в першому вірші – Отож, святі брати , учасники небесного покликання , уважайте на Апостола й Первосвященика нашого ісповідання Ісуса .
Ісус зараз знаходиться разом з Богом і служить Первосвящеником перед Богом за гріхи наші, подібно як служив земний Первосвященик, тільки він служив в земному храмі, який був в Ізраїлі і в жертву він приносив кров тварин, Ісус приніс свою жертву. Ап. Іван писав, Першого Івана, в другому розділі, в першому вірші – Діточки мої, це пишу вам щоби ви не грішили! А коли хто згрішить, то маємо Заступника перед Отцем, Ісуса Христа Праведного.
Та в скорому майбутньому, Ісус розпочне своє правління як Цар, Божого Царства. Ап. Іван бачив ведіння , і він написав в книзі Об’явлення в дев'ятнадцятому розділі, з одинадцятому по шістнадцятий вірш. - І побачив я небо відкрите. І ось білий кінь, а Той, Хто на ньому сидів, зветься Вірний і Правдивий, і Він справедливо судить і воює. Очі Його немов полум'я огняне, а на голові Його багато вінців. Він ім'я мав написане, якого не знає ніхто, тільки Він Сам. І зодягнений був Він у шату, покрашену кров'ю. А Йому на ім'я: Слово Боже. А війська небесні, зодягнені в білий та чистий віссон, їхали вслід за Ним на білих конях. А з Його уст виходив гострий меч, щоб ним бити народи. І Він пастиме їх залізним жезлом, і Він буде топтати чавило вина лютого гніву Бога Вседержителя! І Він має на шаті й на стегнах Своїх написане ймення: «Цар над царями, і Господь над панами».
Це ведіння, яке бачив Іван, нагадаю, має символічний характер , так як це було показано ап. Івану Богом на небі, можливо як фільм . Та це ведіння показує всю міць, праведність, початку Царювання Ісуса. Цікаво було знати яким це царство буде.
Царство Бога, чи його правління в цей час існує, тільки це царство існує на небі, та його на жаль немає на землі. Тому Ісус і сказав Пілатові , в Євангелії від Івана, у вісімнадцятому розділі , в тридцять шостому вірші – «Моє Царство не із світу цього. Якби із цього світу було Моє Царство, то служба Моя воювала б, щоб не виданий був Я юдеям. Далі Пілат каже Ісусові в тридцять сьомому вірші – «Так ти Цар?» Ісус відповів: «Сам ти кажеш що Цар Я. Я на те народився, і на те прийшов в світ»
Перші християни вірили, що Ісус є Цар, і що він буде вбитий і воскресне , чи повернеться до життя, щоб розпочати своє Царське правління в Царстві Бога, яке прийде на землю. В Євангелії від Матвія , у дванадцятому розділі, з тридцять-восьмого вірша, ми читаємо по сорок перший вірш – Тоді дехто із книжників та фарисеїв озвалися до Нього й сказали: «Учителю хочемо побачити ознаку від Тебе». А Ісус відповів їм : Рід лукавий і перелюбний шукає ознаки, та ознаки йому не дадуть, окрім ознаки пророка Йони. Як Йона перебував у середині китовій три дні і три ночі , так перебуде три дні та три ночі й Син Людський у серці землі.
В Євангелії від Івана, ми також читаємо , в чотирнадцятому розділі, в двадцять восьмому і двадцять дев’ятому вірші , попередження Ісуса про свою смерть і воскресіння – Чули ви, що Я говорив: «Я відходжу, і вернуся до вас» Якби ви любили Мене , то тішилися, що Я йду до Отця. І тепер Я сказав вам, передніше, ніж сталося, щоб ви вірили коли станеться.
Перші християни знали, що Ісус буде вбитий тому, що про це ще попередив пророк Даниїла, він більше чим за п’ятсот років розповів час появи Ісуса Христа на землі. Це ми можемо прочитати в книзі Даниїла в дев’ятому розділі, з двадцять четвертого по двадцять сьомий вірш .Я зачитаю тільки двадцять шостий вірш так як це пророцтво ми будемо розглядати в майбутньому повністю, і цей двадцять шостий вірш нам повідомляє – І по тих шостидесятьох і двох тижнях буде погублений Месія, хоча не буде на Ньому вини.
Християни знали що Ісуса повинні вбити, і що він воскресне. Апостол Павло писав в Першого Коритянам, в п’ятнадцятому розділі, з третього по восьмий вірш – Бо я передав вам найперш, що прийняв, що Христос був умер ради наших гріхів за Писанням, і що Він був похований, і що третього дня Він воскрес за Писанням, і що з’явився Він Кифі , потім Дванадцятьом. А потім з’явився нараз більше як п’ятистам браттям, що більшість із них живе й досі, а дехто й спочили . Потому з’явився Він Якову, опісля усім апостолам. А по всім Він з’явився й мені, мов якому недородкові.
Перші християни були на сто процентів переконані , що Ісус воскрес. Тому вчення Христове в першому столітті охопило весь цивілізований світ, і є центром дискусій сьогодні. Та за кого почитали Ісуса перші християни ? Невже вони будучи правовірними Євреями , вважали Ісуса Христа «Богом», і пішли на порушення основної заповіді в Біблії, в якій Бог сказав - Я Господь Бог твій, що вивів тебе з єгипетського краю з дому рабства . «Хай не буде тобі інших богів передо Мною.
Звичайно перші християни Ісуса не вважали Богом, і Біблії не вчить нас тому, що Ісус є Бог, Біблія Ісуса називає, Син Божий, Цар. Богом пробували назвати Ісуса фарисеї, щоб судити його , Іван пише в своїй Євангелії, в десятому розділі, з тридцять третього по тридцять шостий вірш читаємо – Юдеї Йому відказали: «Не за добрий учинок хочемо Тебе вкаменувати, а за богозневагу, бо Ти бувши людиною, за Бога Себе видаєш». Відповів їм Ісус: «Хіба не написано в вашому Законі: «Я сказав: ви боги» . Коли тих Він богами називав , що до них слово Боже було , а Писання не може порушене бути, то Тому, що Отець освятив і послав Його в світ, закидаєте ви: «Зневажаєш Ти Бога» через те що сказав Я: «Я Син Божий».
З цих віршів ми бачимо, що Ісус відкинув таке звинувачення Юдеїв, що він Бог. Ісус сам вірив і молився своєму Отцю на небі, і ніколи себе не вважав Богом . Тому ті люди які кажуть що Ісус є Бог, є брехуни. Ці брехуни повелися на злочинне викривлення Біблії , яке відбулося на першому брехливому Нікейському соборі. На цьому соборі головував Імператор Костянтин який змусив єпископів визнати Ісуса Христа , Богом. Один єпископ не пішов на цю історичну зраду, цього Єпископа звати Арія.
Ці брехливі святі отці , пішли не тільки на те, щоб змінити титул Ісуса, вони навіть почали змінювати Слово Боже, Біблію. Таких змін зазнало Перше послання від Івана, п’ятий розділ, сьомий вірш – Бо троє свідкують на небі : Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє одно. Дякуючи тому, що сьогодні існують давні рукописи Біблії , і порядні перекладачі цей вірш в цих перекладах не пишуть, і такий вірш ми не знайдемо в перекладі Біблії Хоменка.
Давні християни знали, що Ісус не Бог , ап. Павло писав в Першого Коритянам , в одинадцятому розділі, в третьому вірші – Хочу ж я, щоб ви знали, що всякому чоловікові голова Христос, а жінці голова чоловік, голова ж Христові – Бог.
В перших своїх учнів, Ісус запитав, в Євангелії від Матвія, в шістнадцятому розділі, в п’ятнадцятому вірші – Він каже до них: «А ви за кого Мене почитаєте?» В шістнадцятому вірші ап. Петро відповідає – «Ти Христос, Син Бога Живого» . В сімнадцятому вірші Ісус сказав – Блаженний ти Симоне, сине Йонин , бо не тіло і кров тобі це виявила , але Мій Небесний Отець. Слово Христос, це грецьке слово, перекладається як «Помазаник» на єврейській мові, воно звучить «Месія». Перші учні вірили що Ісус є Помазаний на Царя Божого Царства, яке повинне прийти на землю. Коли Ісус народився Ангол сказав Марії - «І повіки царюватиме Він в домі Якова, і царювання його не буде кінця» ці слова записані в Євангелії від Івана 1:33.
Апостол Павло, коли не був християнином, а був поважною людиною в єврейській релігійній системі, був членом синедріону, звали його тоді по імені Савл, він переслідував перших християн і особисто вбивав їх. Та по дорозі до Дамаска його зустрів сам Ісус , і Савл потім відмовився від своєї посади і все життя присвяти служінню Богові та Царю Ісусу Христу.
Коли Савл вбивав одного учення Ісуса, по імені Степан , той перед своєю смертю побачив ким є зараз Ісус, це ми можемо прочитати в книзі Діяння , в сьомому розділі , в п’ятдесят п’ятому та п’ятдесят шостому вірші . - А Степан повний Духа Святого, на небо споглянув – і промовив : «Ось я бачу відчинене небо, і Сина Людського, що по Божій правиці стоїть». Сьогодні Ісус це не маленька дитина , яку малюють художники на своїх картинах. Сьогодні Ісус стоїть по праву сторону Бога і займає високу посаду Первосвященика , Царя , майбутнього царства. В книзі Євреям, ап. Павло пише , в третьому розділі в першому вірші – Отож, святі брати , учасники небесного покликання , уважайте на Апостола й Первосвященика нашого ісповідання Ісуса .
Ісус зараз знаходиться разом з Богом і служить Первосвящеником перед Богом за гріхи наші, подібно як служив земний Первосвященик, тільки він служив в земному храмі, який був в Ізраїлі і в жертву він приносив кров тварин, Ісус приніс свою жертву. Ап. Іван писав, Першого Івана, в другому розділі, в першому вірші – Діточки мої, це пишу вам щоби ви не грішили! А коли хто згрішить, то маємо Заступника перед Отцем, Ісуса Христа Праведного.
Та в скорому майбутньому, Ісус розпочне своє правління як Цар, Божого Царства. Ап. Іван бачив ведіння , і він написав в книзі Об’явлення в дев'ятнадцятому розділі, з одинадцятому по шістнадцятий вірш. - І побачив я небо відкрите. І ось білий кінь, а Той, Хто на ньому сидів, зветься Вірний і Правдивий, і Він справедливо судить і воює. Очі Його немов полум'я огняне, а на голові Його багато вінців. Він ім'я мав написане, якого не знає ніхто, тільки Він Сам. І зодягнений був Він у шату, покрашену кров'ю. А Йому на ім'я: Слово Боже. А війська небесні, зодягнені в білий та чистий віссон, їхали вслід за Ним на білих конях. А з Його уст виходив гострий меч, щоб ним бити народи. І Він пастиме їх залізним жезлом, і Він буде топтати чавило вина лютого гніву Бога Вседержителя! І Він має на шаті й на стегнах Своїх написане ймення: «Цар над царями, і Господь над панами».
Це ведіння, яке бачив Іван, нагадаю, має символічний характер , так як це було показано ап. Івану Богом на небі, можливо як фільм . Та це ведіння показує всю міць, праведність, початку Царювання Ісуса. Цікаво було знати яким це царство буде.
6
Коментарі