Чи можна довіряти Біблії
- 29.02.12, 20:49
Сама відома і поширена книга на землі є Біблія. Не існує в принципі родини яка немає цієї книги в домашній бібліотеці. Та багато людей не дивлячись що мають цю книгу, ніколи в житті її не читали. Деякі пробували читати та так і не хватило терпіння завершити це читання.
Біля цієї книги ходять багато суперечок і різних міфів. Біблію як відомо писали люди на протязі тисячоліття. Перші книги Біблії написав Мойсеєм в пустині в 1513 році до нашої ери. Завершив написання Біблії апостол Іоанн приблизно в 96 році нашої ери, книгою «Об’явлення» .
Звичайно в нас виникає питання, чи Біблія дійсно слово Бога. Апостол Петро писав процю книгу в своєму послані, 2 Петра в першому розділі в двадцять першому вірші - Бо пророцтво ніколи не було з волі людської, а звіщали його святі Божі мужі проваджені Духом Святим.
Якщо ми звернемо увагу на стиль написання Біблії то можемо побачити, що це дійсно так.
Відомий пророк Ісаї який жив 765 році до нашої ери пише так, у першому розділі своєї книги, в першому і другому вірші – Ведіння Ісаї, Амосового сина, яке він бачив про Юдею та про Єрусалим, в дні Узії, Йотама , Ахаза та Єзекії, Юдиних царів . Послухайте ви небеса , і ти земле бо говорить Господь.
Також пророк Єремія пише наступне, в першому розділі своєї книги, з четвертого по п’ятий вірш – І прийшло мені слово Господнє, говорячи : Ще поки тебе формував в утробі материній, Я пізнав був тебе, і ще поки ти вийшов із нутра, тебе посвятив, дав тебе за пророка народам.
Кожен пророк був обраний особисто творцем для написання Біблії , жоден з них не пише від себе, а пише так «І було мені слово Господнє» чи «Так говорить Господь». Стиль написання Біблії дійсно відповідає стилю написання книги під диктовку іншою особою.
Тому апостол Павло, в другому послані до Тимофія сміло написав в третьому розділі в шістнадцятому вірші - Усе писання Богом натхнене і корисне до навчання, до докору, до неправди, до виховання в праведності .
Та чи дійсно Біблія є книгою від Бога ? Попробуємо з вами ми дослідити це, розглянувши деякі докази. Перший доказ який пропоную розглянути в Біблії це пророцтва, так як ми знаємо що це книга пророцтв.
Всім відома історична постать персидського царя Кіра, який жив 590 -529 році до нашої ери. Цей могутній цар завоював Вавилонську імперію і захопив місто Вавилон. На той час Вавилон був міцним градом і вважався неприступним з військової точки зору. Та 539 році до нашої ери цар Кір підійшов до цього міста.
Жителі міста і правляча верхівка того дня святкували свято і так вірила в неприступні мури Вавилона, що навіть ворота міста не закрила, а тільки підняла мости над річкою, яка омивала місто.
Геродот давньогрецький історик пише, що Кір перекопав русло ріки яка омивала Вавилон. Вода тоді в річці впала так що можна було перейти річку вбрід, що і зробили перси, вони вільно перейшли річку і зайшли через відкриті ворота в місто. У Вавилоні почалася паніка, в одному кінці міста люди святкували свято в іншому кінці йшли бої .
Про ці події за 150 -180 років написав пророк Ісаї в 45 розділі в 1-2 вірші – Так говорить Господь до помазанця свого Кіра : Я міцно тримаю тебе за правицю щоб перед обличчям твоїм повалити народи , із стегон царів розв’яжу пояси, щоби відчинити двері перед тобою , а брами не будуть замикані. Я перед тобою піду повирівнюю висунене двері мідяні зламаю. Пророк Ісаї як ми бачимо за 150 років вказав не тільки історичну подію, що ворота будуть відкриті, а навіть назвав ім’я правителя завойовника Кір .
Він також вказав навіщо Бог обрав цього правителя. В той час народ Ізраїлю був загнаний в рабство до Вавилона. Єрусалим був спустошений і храм Бога був зруйнований. Кір як писав Ісаї в книзі повинен був виконати волю Бога, відбудувати Єрусалим і Храм. Ісаї в сорок-четвертому розділ 28 вірш пише - Хто до Кіра говорить: Мій пастирю, всяке моє пожадання він виконає та Єрусалиму він скаже : Збудований ти будеш! а храмові: Будеш закладений!.
Йосиф Флавій писав, що для Кіра це пророцтво було як об’явлення, і як відомо він виконав всі вимоги пророцтва. Кір відав наказ повернути євреїв до Єрусалиму, а саме місто відбудувати разом з храмом. В 1879 році було знайдено глиняний циліндр Кіра, на якому написано «Що до жителів Вавилона, я їх зібрав всіх і повернув їх в рідні місця проживання»
Циліндр Кіра
Наступне пророцтво яке ми розглянемо, це пророцтво про Олександра Македонського. Про якого писав пророк Даниїла, за 200 років. Пророк Даниїл жив в ті часи коли єврейський народ знаходився у Вавилонському рабстві. В 607 році до нашої ери він як і інші євреї був юнаком відправлений до Вавилона. І пророк Даниїла був свідком виконання пророцтва про яке повідомив Ісая.
Даниїла в п’ятому розділі, в першому вірші пише - Цар Валтасар зробив великий пір для тисячі своїх вельмож, і в присутності тисячі пив вино. В четвертому і п’ятому вірші Даниїл продовжує – Пили вино і величали Богів, золотих і срібних, мідних, залізних, дерев’яних і камінних. Аж ось тієї хвилини вийшли пальці людської руки, і писали навпроти свічника на вапні стіни царського палацу.
Напис на стіні дуже стурбував царя Валтасара, він попросив мудреців різних чаклунів щоби ті пояснили значення слів на стіні. На стіні було написане «Мене мене, текел упарсін». Так як Даниїл також був серед тих мудреців він пояснив значення слів які були написані на стіні, в двадцять-шостому по двадцять-восьмий вірш Даниїла пише : Ось розв’язка цієї речі: «Мене» – прорахував Бог царство твоє і покінчив його. «Текел» - ти зважений на вазі і знайдений легеньким. «Перес» - поділене царство твоє, і віддане мідянам та персам. Тридцятий вірш пише : Тієї ночі був вбитий Валтасар, цар халдейський
Серед істориків було багато суперечок навколо царя Валтасара, історики вважали, що за часів Кіра такого царя не було. Так як правителем Вавилона вважали царя Набоніда. Та в наш час істориками доведено, що Валтасар був сином Набоніда царя Вавилонської Імперії .
Цікаве ведіння бачив Даниїла під час правління царя Валтасара, приблизно 540 році до нашої ери. Даниїл пише, у восьмому розділі своєї книги -
1. За третього року царювання царя Валтасара з'явилося мені, Даниїлові, видіння по тому, що з'явилося мені перше.
2. І бачив я в видінні, і сталося в моєму видінні, а я був у твердині Шушані, що в окрузі Еламі, і бачив я в видінні, ніби я був над потоком Улай.
3. І звів я очі свої та й побачив, аж ось один баран стоїть перед потоком, і в нього два роги. А обидва ці роги високі, і один вищий від другого, а той вищий виріс наостанку.
4. Я бачив барана, що колов на захід, і на північ, і на південь, і жоден звір не міг стати проти нього, і не було нікого, хто б урятував від його руки. І він робив за своїм уподобанням, і став величний.
5. І я придивлявся, аж ось козел з кіз приходить із заходу по поверхні всієї землі, і не дотикається до землі. А той козел мав подобу рога між своїми очима.
6 І прийшов він до того барана, що мав ті два роги, якого я бачив, що стояв перед потоком, і помчав на нього в лютості своєї сили.
7. І я бачив його, що він добіг аж до барана, і роз'ярився на нього, та й ударив того барана, і зламав йому ті два роги, а в барана не було сили стати проти нього. І той кинув його на землю, і потоптав його, і не було нікого, хто б вирятував барана від його руки.
8. А козел з кіз став аж надто великий. А коли він зміцнився, то був зламаний той великий ріг, а замість нього виросли чотири подобі рога на чотири вітри неба.
Пророк Даниїла не розумів того ведіння, тому далі ведіння йому пояснює ангел -
16. І почув я поміж берегами Улаю людський голос, що кликнув і сказав: Гавриїле, виясни йому це видіння!
17. І він прийшов туди, де я стояв, а коли він прийшов, я настрашився й упав на обличчя своє. І сказав він мені: Зрозумій, сину людський, бо на час кінця це видіння!
18. А коли він говорив зо мною, я зомлів, і припав своїм обличчям до землі, але він діткнувся до мене, і поставив мене на моєму місці,
19. та й сказав: Ось я об'являю тобі, що буде в кінці гніву, бо на кінець призначеного часу це видіння.
20. Той баран, якого ти бачив, що мав ті два роги, це царі мідян та персів.
21. А козел, той волохатий, це цар Греції, а той великий ріг, що між очима його, це перший цар.
22. А той зламаний ріг, і що стали на його місці чотири, це чотири царства постануть із цього народу, але вже не в його силі.
Згідно історії та пророцтва, баран символізує царів Мідо-персії, два роги на барані це дві держави. Козел символізує царя Греції, один ріг це одна держава. В 332 році до нашої ери Олександр Македонський виконав це пророцтво. Олександр завоював Мідо-персію і зломив два роги барана. Після смерті Олександра один його ріг зломився і його імперія розвалилася на чотири держави, що символізують чотири рога які потім вийшли з козла.
Біля цієї книги ходять багато суперечок і різних міфів. Біблію як відомо писали люди на протязі тисячоліття. Перші книги Біблії написав Мойсеєм в пустині в 1513 році до нашої ери. Завершив написання Біблії апостол Іоанн приблизно в 96 році нашої ери, книгою «Об’явлення» .
Звичайно в нас виникає питання, чи Біблія дійсно слово Бога. Апостол Петро писав процю книгу в своєму послані, 2 Петра в першому розділі в двадцять першому вірші - Бо пророцтво ніколи не було з волі людської, а звіщали його святі Божі мужі проваджені Духом Святим.
Якщо ми звернемо увагу на стиль написання Біблії то можемо побачити, що це дійсно так.
Відомий пророк Ісаї який жив 765 році до нашої ери пише так, у першому розділі своєї книги, в першому і другому вірші – Ведіння Ісаї, Амосового сина, яке він бачив про Юдею та про Єрусалим, в дні Узії, Йотама , Ахаза та Єзекії, Юдиних царів . Послухайте ви небеса , і ти земле бо говорить Господь.
Також пророк Єремія пише наступне, в першому розділі своєї книги, з четвертого по п’ятий вірш – І прийшло мені слово Господнє, говорячи : Ще поки тебе формував в утробі материній, Я пізнав був тебе, і ще поки ти вийшов із нутра, тебе посвятив, дав тебе за пророка народам.
Кожен пророк був обраний особисто творцем для написання Біблії , жоден з них не пише від себе, а пише так «І було мені слово Господнє» чи «Так говорить Господь». Стиль написання Біблії дійсно відповідає стилю написання книги під диктовку іншою особою.
Тому апостол Павло, в другому послані до Тимофія сміло написав в третьому розділі в шістнадцятому вірші - Усе писання Богом натхнене і корисне до навчання, до докору, до неправди, до виховання в праведності .
Та чи дійсно Біблія є книгою від Бога ? Попробуємо з вами ми дослідити це, розглянувши деякі докази. Перший доказ який пропоную розглянути в Біблії це пророцтва, так як ми знаємо що це книга пророцтв.
Всім відома історична постать персидського царя Кіра, який жив 590 -529 році до нашої ери. Цей могутній цар завоював Вавилонську імперію і захопив місто Вавилон. На той час Вавилон був міцним градом і вважався неприступним з військової точки зору. Та 539 році до нашої ери цар Кір підійшов до цього міста.
Жителі міста і правляча верхівка того дня святкували свято і так вірила в неприступні мури Вавилона, що навіть ворота міста не закрила, а тільки підняла мости над річкою, яка омивала місто.
Геродот давньогрецький історик пише, що Кір перекопав русло ріки яка омивала Вавилон. Вода тоді в річці впала так що можна було перейти річку вбрід, що і зробили перси, вони вільно перейшли річку і зайшли через відкриті ворота в місто. У Вавилоні почалася паніка, в одному кінці міста люди святкували свято в іншому кінці йшли бої .
Про ці події за 150 -180 років написав пророк Ісаї в 45 розділі в 1-2 вірші – Так говорить Господь до помазанця свого Кіра : Я міцно тримаю тебе за правицю щоб перед обличчям твоїм повалити народи , із стегон царів розв’яжу пояси, щоби відчинити двері перед тобою , а брами не будуть замикані. Я перед тобою піду повирівнюю висунене двері мідяні зламаю. Пророк Ісаї як ми бачимо за 150 років вказав не тільки історичну подію, що ворота будуть відкриті, а навіть назвав ім’я правителя завойовника Кір .
Він також вказав навіщо Бог обрав цього правителя. В той час народ Ізраїлю був загнаний в рабство до Вавилона. Єрусалим був спустошений і храм Бога був зруйнований. Кір як писав Ісаї в книзі повинен був виконати волю Бога, відбудувати Єрусалим і Храм. Ісаї в сорок-четвертому розділ 28 вірш пише - Хто до Кіра говорить: Мій пастирю, всяке моє пожадання він виконає та Єрусалиму він скаже : Збудований ти будеш! а храмові: Будеш закладений!.
Йосиф Флавій писав, що для Кіра це пророцтво було як об’явлення, і як відомо він виконав всі вимоги пророцтва. Кір відав наказ повернути євреїв до Єрусалиму, а саме місто відбудувати разом з храмом. В 1879 році було знайдено глиняний циліндр Кіра, на якому написано «Що до жителів Вавилона, я їх зібрав всіх і повернув їх в рідні місця проживання»
Наступне пророцтво яке ми розглянемо, це пророцтво про Олександра Македонського. Про якого писав пророк Даниїла, за 200 років. Пророк Даниїл жив в ті часи коли єврейський народ знаходився у Вавилонському рабстві. В 607 році до нашої ери він як і інші євреї був юнаком відправлений до Вавилона. І пророк Даниїла був свідком виконання пророцтва про яке повідомив Ісая.
Даниїла в п’ятому розділі, в першому вірші пише - Цар Валтасар зробив великий пір для тисячі своїх вельмож, і в присутності тисячі пив вино. В четвертому і п’ятому вірші Даниїл продовжує – Пили вино і величали Богів, золотих і срібних, мідних, залізних, дерев’яних і камінних. Аж ось тієї хвилини вийшли пальці людської руки, і писали навпроти свічника на вапні стіни царського палацу.
Напис на стіні дуже стурбував царя Валтасара, він попросив мудреців різних чаклунів щоби ті пояснили значення слів на стіні. На стіні було написане «Мене мене, текел упарсін». Так як Даниїл також був серед тих мудреців він пояснив значення слів які були написані на стіні, в двадцять-шостому по двадцять-восьмий вірш Даниїла пише : Ось розв’язка цієї речі: «Мене» – прорахував Бог царство твоє і покінчив його. «Текел» - ти зважений на вазі і знайдений легеньким. «Перес» - поділене царство твоє, і віддане мідянам та персам. Тридцятий вірш пише : Тієї ночі був вбитий Валтасар, цар халдейський
Серед істориків було багато суперечок навколо царя Валтасара, історики вважали, що за часів Кіра такого царя не було. Так як правителем Вавилона вважали царя Набоніда. Та в наш час істориками доведено, що Валтасар був сином Набоніда царя Вавилонської Імперії .
Цікаве ведіння бачив Даниїла під час правління царя Валтасара, приблизно 540 році до нашої ери. Даниїл пише, у восьмому розділі своєї книги -
1. За третього року царювання царя Валтасара з'явилося мені, Даниїлові, видіння по тому, що з'явилося мені перше.
2. І бачив я в видінні, і сталося в моєму видінні, а я був у твердині Шушані, що в окрузі Еламі, і бачив я в видінні, ніби я був над потоком Улай.
3. І звів я очі свої та й побачив, аж ось один баран стоїть перед потоком, і в нього два роги. А обидва ці роги високі, і один вищий від другого, а той вищий виріс наостанку.
4. Я бачив барана, що колов на захід, і на північ, і на південь, і жоден звір не міг стати проти нього, і не було нікого, хто б урятував від його руки. І він робив за своїм уподобанням, і став величний.
5. І я придивлявся, аж ось козел з кіз приходить із заходу по поверхні всієї землі, і не дотикається до землі. А той козел мав подобу рога між своїми очима.
6 І прийшов він до того барана, що мав ті два роги, якого я бачив, що стояв перед потоком, і помчав на нього в лютості своєї сили.
7. І я бачив його, що він добіг аж до барана, і роз'ярився на нього, та й ударив того барана, і зламав йому ті два роги, а в барана не було сили стати проти нього. І той кинув його на землю, і потоптав його, і не було нікого, хто б вирятував барана від його руки.
8. А козел з кіз став аж надто великий. А коли він зміцнився, то був зламаний той великий ріг, а замість нього виросли чотири подобі рога на чотири вітри неба.
Пророк Даниїла не розумів того ведіння, тому далі ведіння йому пояснює ангел -
16. І почув я поміж берегами Улаю людський голос, що кликнув і сказав: Гавриїле, виясни йому це видіння!
17. І він прийшов туди, де я стояв, а коли він прийшов, я настрашився й упав на обличчя своє. І сказав він мені: Зрозумій, сину людський, бо на час кінця це видіння!
18. А коли він говорив зо мною, я зомлів, і припав своїм обличчям до землі, але він діткнувся до мене, і поставив мене на моєму місці,
19. та й сказав: Ось я об'являю тобі, що буде в кінці гніву, бо на кінець призначеного часу це видіння.
20. Той баран, якого ти бачив, що мав ті два роги, це царі мідян та персів.
21. А козел, той волохатий, це цар Греції, а той великий ріг, що між очима його, це перший цар.
22. А той зламаний ріг, і що стали на його місці чотири, це чотири царства постануть із цього народу, але вже не в його силі.
Згідно історії та пророцтва, баран символізує царів Мідо-персії, два роги на барані це дві держави. Козел символізує царя Греції, один ріг це одна держава. В 332 році до нашої ери Олександр Македонський виконав це пророцтво. Олександр завоював Мідо-персію і зломив два роги барана. Після смерті Олександра один його ріг зломився і його імперія розвалилася на чотири держави, що символізують чотири рога які потім вийшли з козла.
Книга Біблія має багато пророцтв які відбулися і відбуваються в наш час, та про це потрібно писати цілу книгу.
7
Коментарі
анонім
129.02.12, 21:02
Чи можна довіряти Біблії
Якщо дивитись, як на життевий досвіт єврєйского народу, то можна. Всі пророцтва - міф і подтасовка фактів. А якщо, Ви читала Євангеліє, то Іісус не раз казав: женіть з церкви пророків та ворожок. До речі, у азичників, сказано, що ми всі онуки Дажбожі і Боги на землі, та сами формуємо дійсність.
Гість: Людоед
229.02.12, 21:07
Хрень какая то!
Библию жиды написали и выдумано в ней все!
Религия дана нам чтобы в узде держать!
Так же как и государство придумано для лишних людей?