хочу сюда!
 

Ксения

37 лет, рыбы, познакомится с парнем в возрасте 38-45 лет

Країна мрій або божа роса

Уколомойського заявили, що авіація не для зубожілого бидла
6

Последние статьи

Комментарии

Гость: сонный

112.06.19, 15:40

Аристократ бля

    213.06.19, 13:39

    У США на поїздах мало хто їздить, там навіть залізниця слабко електрифікована. Нещодавно місцевий перевізник-монополіст Amtrak ледь спромігся відкрити першу (!!!) швидкісну трасу Бостон — Вашингтон на 750 км. Швидкість — до 240 км/год, але середня — як наш Інтерсіті+ Київ—Харків. Іще між Х'юстоном і Далласом ніби японці збудують свій Shinkansen. А так — усьо, люди переважно літають літаками або машинами/автобусами (але то дуже довго). Не знаю, яка в них ціна на внутрішні рейси типу Чикаго—Х'юстон, але підозрюю, що невелика.

    А в нас блін зарплати в авіакомпаніях, підозрюю, менші за американські, зате квитки чомусь дорогі.

      313.06.19, 13:44

      У нас звикли мати на схемах і монополіях рентабельність овер 50, а на Заході раді й 10-15.

        413.06.19, 14:02Ответ на 2 от Nech sa paci

        У США на поїздах мало хто їздить, там навіть залізниця слабко електрифікована. Нещодавно місцевий перевізник-монополіст Amtrak ледь спромігся відкрити першу (!!!) швидкісну трасу Бостон — Вашингтон на 750 км. Швидкість — до 240 км/год, але середня — як наш Інтерсіті+ Київ—Харків. Іще між Х'юстоном і Далласом ніби японці збудують свій Shinkansen. А так — усьо, люди переважно літають літаками або машинами/автобусами (але то дуже довго). Не знаю, яка в них ціна на внутрішні рейси типу Чикаго—Х'юстон, але підозрюю, що невелика.

        А в нас блін зарплати в авіакомпаніях, підозрюю, менші за американські, зате квитки чомусь дорогі.
        Дивлячись у кого. МАУ літа на боінгах, пілоти інгліш знають, так шо ХЗ