хочу сюди!
 

Марина

46 років, овен, познайомиться з хлопцем у віці 39-46 років

о поколениях...

  • 13.01.14, 10:10
Это неловкое чувство, когда твой крестник 10 лет от роду разбирается в современных гаджетах  намного лучше тебя, айтишника с почти 15-летним стажем.


0

Коментарі

113.01.14, 10:39

Буває таке.
А буває й таке: покоління, що "з пелюшок" з комп'ютером постійно консультується у мене (стосовно певних програм), що розпочав працювати з РС в далеко не юному віці. Причому часом доводиться пояснювати їм дещо з того, що вони обов'язково мали б знати, а я -- не обов'язково...

    213.01.14, 10:51Відповідь на 1 від rocker_

    Залежить від використання: користувався колись - знаєш, не користувався - не знаєш. )
    Тим більш ці технології розвиваються так швидко, що ледь встигнеш за хвіст спіймати.

    Проте все рівно якось.... так... не зручно... перед малими.

      313.01.14, 10:56Відповідь на 2 від barnabeo_ua

      ...Проте все рівно якось.... так... не зручно... перед малими.===
      А я спокійно до того ставлюся -- адже дітвора, як правило, має більше часу для освоєння та більше "вільного дискового простору" в мозку.
      Навпаки, я намагаюся попросити щоб щось пояснили (малий), коли мені це треба. До того ж це робить нас ніби рівними/партнерами

        413.01.14, 11:35Відповідь на 3 від rocker_

        А мені якось ніяково

          513.01.14, 11:46

          значит такого айтишника надо гнать поганой метлой

            613.01.14, 11:50

            Ничего удивительного. IT-шник слишком широкое понятие, бездна специализаций. Дизайнер вряд ли что-то поймет беседуя с разработчиком, а у аналитика мало общих тем, скажем, с системным программистом. Хотя все ай-ти.
            Прошло то время, когда звание "программист" обязывало знать абсолютно все. "А почему у нас сканер не сканирует? Разберись, ты же программист!"

              713.01.14, 12:13Відповідь на 6 від Бес Понятия

              Да все так, но юзеры тоже не обязаны разбираться во всех тонкостях. Как мне заявили пару дней назад, "мы знаем, что IT - это ты и Коля, а какое там у вас распределение обязанностей нас не интересует".

              P.S. Реорганизация в компании, Service Desk не налажен.

                813.01.14, 12:14Відповідь на 5 від S_LUCAS

                пошла читать обзоры планшетов и т.д., чтоб не прогнали...

                  913.01.14, 12:21Відповідь на 7 від barnabeo_ua

                  Да все так, но юзеры тоже не обязаны разбираться во всех тонкостях. Как мне заявили пару дней назад, "мы знаем, что IT - это ты и Коля, а какое там у вас распределение обязанностей нас не интересует".

                  P.S. Реорганизация в компании, Service Desk не налажен.
                  Ну, если речь таки о юзерах, а не о крестнике, тогда придется вникать в специфику гаджета Чем уже круг специалистов, тем шире должна быть их квалификация

                    1013.01.14, 12:21

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна