Буває таке.
А буває й таке: покоління, що "з пелюшок" з комп'ютером постійно консультується у мене (стосовно певних програм), що розпочав працювати з РС в далеко не юному віці. Причому часом доводиться пояснювати їм дещо з того, що вони обов'язково мали б знати, а я -- не обов'язково...
Залежить від використання: користувався колись - знаєш, не користувався - не знаєш. )
Тим більш ці технології розвиваються так швидко, що ледь встигнеш за хвіст спіймати.
Проте все рівно якось.... так... не зручно... перед малими.
...Проте все рівно якось.... так... не зручно... перед малими.===
А я спокійно до того ставлюся -- адже дітвора, як правило, має більше часу для освоєння та більше "вільного дискового простору" в мозку.
Навпаки, я намагаюся попросити щоб щось пояснили (малий), коли мені це треба. До того ж це робить нас ніби рівними/партнерами
Ничего удивительного. IT-шник слишком широкое понятие, бездна специализаций. Дизайнер вряд ли что-то поймет беседуя с разработчиком, а у аналитика мало общих тем, скажем, с системным программистом. Хотя все ай-ти.
Прошло то время, когда звание "программист" обязывало знать абсолютно все. "А почему у нас сканер не сканирует? Разберись, ты же программист!"
Да все так, но юзеры тоже не обязаны разбираться во всех тонкостях. Как мне заявили пару дней назад, "мы знаем, что IT - это ты и Коля, а какое там у вас распределение обязанностей нас не интересует".
P.S. Реорганизация в компании, Service Desk не налажен.
Да все так, но юзеры тоже не обязаны разбираться во всех тонкостях. Как мне заявили пару дней назад, "мы знаем, что IT - это ты и Коля, а какое там у вас распределение обязанностей нас не интересует".
P.S. Реорганизация в компании, Service Desk не налажен.Ну, если речь таки о юзерах, а не о крестнике, тогда придется вникать в специфику гаджета Чем уже круг специалистов, тем шире должна быть их квалификация
Коментарі
rocker_
113.01.14, 10:39
Буває таке.
А буває й таке: покоління, що "з пелюшок" з комп'ютером постійно консультується у мене (стосовно певних програм), що розпочав працювати з РС в далеко не юному віці. Причому часом доводиться пояснювати їм дещо з того, що вони обов'язково мали б знати, а я -- не обов'язково...
barnabeo_ua
213.01.14, 10:51Відповідь на 1 від rocker_
Залежить від використання: користувався колись - знаєш, не користувався - не знаєш. )
Тим більш ці технології розвиваються так швидко, що ледь встигнеш за хвіст спіймати.
Проте все рівно якось.... так... не зручно... перед малими.
rocker_
313.01.14, 10:56Відповідь на 2 від barnabeo_ua
===А я спокійно до того ставлюся -- адже дітвора, як правило, має більше часу для освоєння та більше "вільного дискового простору" в мозку.
Навпаки, я намагаюся попросити щоб щось пояснили (малий), коли мені це треба. До того ж це робить нас ніби рівними/партнерами
barnabeo_ua
413.01.14, 11:35Відповідь на 3 від rocker_
А мені якось ніяково
S_LUCAS
513.01.14, 11:46
значит такого айтишника надо гнать поганой метлой
Бес Понятия
613.01.14, 11:50
Ничего удивительного. IT-шник слишком широкое понятие, бездна специализаций. Дизайнер вряд ли что-то поймет беседуя с разработчиком, а у аналитика мало общих тем, скажем, с системным программистом. Хотя все ай-ти.
Прошло то время, когда звание "программист" обязывало знать абсолютно все. "А почему у нас сканер не сканирует? Разберись, ты же программист!"
barnabeo_ua
713.01.14, 12:13Відповідь на 6 від Бес Понятия
Да все так, но юзеры тоже не обязаны разбираться во всех тонкостях. Как мне заявили пару дней назад, "мы знаем, что IT - это ты и Коля, а какое там у вас распределение обязанностей нас не интересует".
P.S. Реорганизация в компании, Service Desk не налажен.
barnabeo_ua
813.01.14, 12:14Відповідь на 5 від S_LUCAS
пошла читать обзоры планшетов и т.д., чтоб не прогнали...
Бес Понятия
913.01.14, 12:21Відповідь на 7 від barnabeo_ua
Ну, если речь таки о юзерах, а не о крестнике, тогда придется вникать в специфику гаджета Чем уже круг специалистов, тем шире должна быть их квалификация
ЯнаСтепановна
1013.01.14, 12:21