хочу сюди!
 

Кристина

34 роки, діва, познайомиться з хлопцем у віці 30-40 років

Нова бойова броньована машина “Козак"

Вперше презентований громадськості під час параду на честь Дня Незалежності України новий бронеавтомобіль розроблений київським НПО "Практика" наразі проходить військові випробовування. Створений в першу чергу для миротворців та військ спеціального призначення, ББМ "Козак" має модульну конструкцію що дозволяє використовувати його базу як універсальне шасі, формуючи на ньому широкий спектр броньованих автомобілів. На разі створено ходовий прототип базової конструкції для проходження випробувань, та макети пікапу та універсалу на базі ББМ "Козак".


У формі пікапу, ББМ "Козак" може використовуватися як ремонтна та вантажна машина, або машина техобслуговування. В формі універсалу може виступати як командно-штабний автомобіль, автомобіль швидкої допомоги чи зв'язку або транспортер десанту. В базовій формі, яку мали змогу побачити на Майдані Незалежності, в залежності від комплектації, може використовуватись як командирська або патрульна машина, автомобіль для спецоперацій чи розвідки.


Модульна конструкція, окрім можливості створювати різні машини на базі однієї конструкції, дозволяє швидко змінювати рівень захисту автомобіля простою заміною броньованих листів, та ізолювати екіпаж від можливого вибуху міни у окремій захисній капсулі яку розробники назвали "цитадель".


Так, у базовій конструкції ББМ "Козак", передбачені три основні секції - багажна, екіпажу (т.з. "цитадель"), та відділення двигуну. Під час наїзду на міну будь-яким з коліс ударна хвиля спрямовується в обхід відділення екіпажу бойової машини по лініям з'єднання секцій автомобіля.




Дно ББМ "Козак" броньоване, та виконано у V-образній формі для захисту від мін. Для підвищення захисту екіпажу від осколків під передніми сидіннями екіпажу розміщені по запасному акумулятору для бортових систем, а під задніми сидіннями, - бак з пальним. І бак і акумулятори служать додатковим захистом екіпажу. Під полом модуля екіпажу встановлюється додатковий шар кевлару в 30-60мм. Кевлар, за бажанням замовника, може бути встановлений і в дверці ББМ "Козак".


Крім того капсула екіпажу має жорстку внутрішню раму для захисту пасажирів при можливому перевертанні автомобіля.


Броня корпусу - 5 мм (можлива зміна бронювання), скла - 56мм. Цього достатньо щоб витримати кулю з АК-74 пущену з відстані в 10 метрів. Передбачено встановлення систем електронної протидії, наприклад вітчизняної системи "Гарант", для протидії радіокерованим мінам. Машину оснащено системою автоматичного захисту від радіації та хімічної зброї - вона автоматично подає сигнал та створю за допомогою фільтровентиляційної установки підпираючий тиск повітря всередині автомобіля перешкоджаючи проникненню отруйних речовин.


ББМ "Козак" створений на базі ходової IVECO з колісною формулою 4х4, трилітровим дизельним двигуном з турбонаддувом що має потужність 176 к.с., що дозволяє 5,5-тоній машині рухатися з максимальною швидкістю 120 км/год, долати водні перешкоди до 1,5 метрів глибиною, та тягнути за собою причеп масою 4 тони. Максимальний запас ходи сягає 1000 км. Кермове керування з гідропідсилювачем.


В НПО "Практика" стверджують що можуть створити подібний автомобіль на базі і вітчизняного шасі, наприклад, застарілого Газ-66, яких багато у військах.




Також ББМ "Козак" оснащено сучасною радіостанцією та GPS-навігатором українського виробництва, парктроніком, камерою заднього виду, кондиціонером з клімат-контролем, переговорним пристроєм "водій-вулиця".






На вимогу замовника може встановлюватися наступне озброєння:

-Кулемет НСВТ калібру 12,7 мм, з боєкомплектом в 500 набоїв;
-Кулет ПКМС калібру 7,62 мм. з боєкомплектом в 2500 набоїв;
-Автоматичний гранатомет АГ-17 з боєкомплектом у 100 гранат.

Зброя встановлюється у люка на даху автомобіля. Для зручності стрілка передбачена м'яка спинка у люка.
Також передбачено встановлення бійниць у скло дверцят автомобіля, для ведення вогню зсередини автомобіля.


На даний час розробники бачать ББМ "Козак" у ролі універсального шасі для заміни великого, проте безнадійно застарілого парку транспорту що знаходиться на службі Збройних Сил України.





Будучи створений в результаті співпраці між Збройними Силами України та НПО "Практика" ця бойова броньована машина відповідає всім вимогам, що висунули до неї українські військові. Прийняття на озброєння подібної машини дозволило б значно спростити технічне обслуговування автомобільного парку (який би, за виключенням, вантажівок) фактично прийшов би до однієї, єдиної номенклатури запчастин, та отримати високозахищений автомобіль для спецоперацій і миротворчих місій. Так як такого у військах України на даний час, фактично немає.


Крім того, цілком можливе використання автомобілів ББМ "Козак" і в цілях відмінних від військових, - наприклад, у якості інкасаторських автомобілів, або автомобілів для спеціальних підрозділів міліції.
6

Коментарі

Гість:

15.11.09, 19:01

O_o Классс

    25.11.09, 20:29Відповідь на 1 від Гість:

      324.11.09, 21:30

      На решті у "Вепря" брат є

        424.11.09, 23:29Відповідь на 3 від CAT*

        На решті у "Вепря" брат єУкраїнський "Хаммер"

          Гість: назар

          517.11.10, 19:05

          це спер що Україна виробляє своє рідне

            Гість: Серий

            624.12.10, 17:01

            украинский хамер

              724.12.10, 17:04Відповідь на 6 від Гість: Серий

                Гість:

                810.01.11, 19:47

                похлеще танка жалко шо пушки нема

                  910.01.11, 19:54Відповідь на 8 від Гість:

                    1029.02.12, 14:00

                    на якому заводі їх виробляють?

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна