Від частого повторення брехня не стає правдою, однак усе більше тих, хто не вміє чи не бажає логічно мислити, проявляють готовність повірити в неї. Щось подібне сталося з не одне десятиліття пропагованими московською імперією міфами про «вєлічіє і могущєство русского язика», про «вєлікого Леніна», котрий «на ньом газгавагівал». Ну і нехай собі тішаться московити тією «величчю», як дурень цвяшком. Нам, українцям, у своїй незалежній державі що до того? У тім то й річ, що вигаданий колись для ідеологічного виправдання уярмлення та тотальної русифікації пригарбаних Москвою народів міф продовжує руйнувати свідомість пересічного українця й сьогодні, а його адепти перейшли до ще більш нахабних і провокативних форм пропаганди.
Дід-усь (укр.) — дед-ушка (рос.)
Трав-ичка (укр.) — трав-ушка (рос.)
Голів-онька (укр.) — голов-ушка (рос.)
Молод-ичка (укр.) — молод-ушка (рос.)
Хат-инка (укр.) — изб-ушка (рос.)
Прочитайте вголос лівий стовпчик – це ж музика! Тепер почитайте правий…Незалежно від роду, породи, живе, неживе — усе поспіль «аша», «уша», «ушка».
Отож, приховуванням правди, ретушуванням її напівправдою, брехнею, чи як ниньки модно казати, макіяжем, задавненої хвороби не вилікуєш, лишень загостренню процесу сприятимеш. Тож і у відношеннях межи народами-сусідами мусить бути чітка ясність. Хто, коли, що, кому, як... Хто кому майбутню столицю заснував... Хто кого читати, рахувати навчив... Хто кого у верхів’я Вологи, Оки, а хто кого до Магаданів, Соловків відселяв... Хто кому писок під Оршею, Конотопом, Чудновим натовк, а хто кому - під Полтавою, Крутами...
Насамкінець зазначимо: хоч ми звільнилися від державного, фізичного рабства Московії, багато з нас залишилося в рабстві духовному: у московській церкві, у московській мові, у вторинності та пародійності якої ми щойно переконалися. Тож позбудемося змосковщення в душах своїх, молитвах своїх. «Бо коли молюсь я мовою чужою, то розум мій без плоду», - речуть біблейські віровчителі. «Пустопорожнім мозок мій стає, - додамо від себе, - коли я й мислю (чи мислю?) чужинською мовою». Тому й бідуємо на найбагатших у світі чорноземах. Проте так більше бути не повинно і не буде.
Довідка: Сергій Васильович Коваль — член Національної спілки письменників України та Національної спілки журналістів України, дійсний член Міжнародної академії оригінальних ідей; яскравий сатирик, гуморист, гострий публіцист, дослідник витоків української цивілізації, проблем формування російської мови у її слов’янському блоці.
Те ж саме питання адерсую і вам - А як може "ташніть" від рідної мови?Спробую пояснити. Кожна людина вправі сама обирати якою мовою їй розмовляти, яка для неї милозвучніша.
А такі замітки, як ці - нав’язування якесь.
Мені просто цікаво. Кому, що и навіщо авторка хотіла довести цією заміткою
Коментарі
анонім
13.09.12, 12:27
Доказ -атєльства "на ліцо", як то кажуть
Українк@
23.09.12, 12:30Відповідь на 1 від анонім
Факти - уперта річ.
Cole Haan
33.09.12, 12:33
снова мова. Звездец, Вас от этого мовного вопроса не тошнит?
Streleckaya
43.09.12, 12:34Відповідь на 3 від Cole Haan
Тоже самое хотела спросить
анонім
53.09.12, 12:35Відповідь на 3 від Cole Haan
А як може "ташніть" від рідної мови?
анонім
63.09.12, 12:36Відповідь на 4 від Streleckaya
Те ж саме питання адерсую і вам - А як може "ташніть" від рідної мови?
Гість: Ещё немножко
73.09.12, 12:37
Дівчин-онька (укр.) — дед-ушка (рос.) _ в слове дед-душка опечатка. дев- ушка, не?)
Українк@
83.09.12, 12:39Відповідь на 7 від Гість: Ещё немножко
Дякую!!!! Зараз виправлю.
Streleckaya
93.09.12, 12:40Відповідь на 6 від анонім
Спробую пояснити. Кожна людина вправі сама обирати якою мовою їй розмовляти, яка для неї милозвучніша.А такі замітки, як ці - нав’язування якесь.
Мені просто цікаво. Кому, що и навіщо авторка хотіла довести цією заміткою
Fred Perry
103.09.12, 12:47
Їх вчили слов"янської мови, а вони зкаверкали її відповідно свому світосприйняттю.