хочу сюди!
 

Ірина

48 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 48-56 років

Чия мова вторинна і пародійна

Від частого повторення брехня не стає правдою, однак усе більше тих, хто не вміє чи не бажає логічно мислити, проявляють готовність повірити в неї. 
Щось подібне сталося з не одне десятиліття пропагованими московською імперією міфами про «вєлічіє і могущєство русского язика», про «вєлікого Леніна», котрий «на ньом газгавагівал». Ну і нехай собі тішаться московити тією «величчю», як дурень цвяшком. Нам, українцям, у своїй незалежній державі що до того?
У тім то й річ, що вигаданий колись для ідеологічного виправдання уярмлення та тотальної русифікації пригарбаних Москвою народів міф продовжує руйнувати свідомість пересічного українця й сьогодні, а його адепти перейшли до ще більш нахабних і провокативних форм пропаганди.

Дід-усь (укр.)дед-ушка (рос.)

Трав-ичка (укр.) трав-ушка (рос.)

Голів-онька (укр.)голов-ушка (рос.)

Молод-ичка (укр.)молод-ушка (рос.)

Хат-инка (укр.) — изб-ушка (рос.)

Прочитайте вголос лівий стовпчик – це ж музика!love Тепер почитайте правий…Незалежно від роду, породи, живе, неживе — усе поспіль «аша», «уша», «ушка».uhmylka

Отож, приховуванням правди, ретушуванням її напівправдою, брехнею, чи як ниньки модно казати, макіяжем, задавненої хвороби не вилікуєш, лишень загостренню процесу сприятимеш. Тож і у відношеннях межи народами-сусідами мусить бути чітка ясність. Хто, коли, що, кому, як... Хто кому майбутню столицю заснував... Хто кого читати, рахувати навчив... Хто кого у верхів’я Вологи, Оки, а хто кого до Магаданів, Соловків відселяв... Хто кому писок під Оршею, Конотопом, Чудновим натовк, а хто кому - під Полтавою, Крутами...

Насамкінець зазначимо: хоч ми звільнилися від державного, фізичного рабства Московії, багато з нас залишилося в рабстві духовному: у московській церкві, у московській мові, у вторинності та пародійності якої ми щойно переконалися. Тож позбудемося змосковщення в душах своїх, молитвах своїх. «Бо коли молюсь я мовою чужою, то розум мій без плоду», - речуть біблейські віровчителі. «Пустопорожнім мозок мій стає, - додамо від себе, - коли я й мислю (чи мислю?) чужинською мовою». Тому й бідуємо на найбагатших у світі чорноземах. Проте так більше бути не повинно і не буде.

За мат. книги Коваль C.B. Чия мова вторинна і пародійна

Довідка:
Сергій Васильович Коваль — член Національної спілки письменників України та Національної спілки журналістів України, дійсний член Міжнародної академії оригінальних ідей; яскравий сатирик, гуморист, гострий публіцист, дослідник витоків української цивілізації, проблем формування російської мови у її слов’янському блоці.

39

Коментарі

анонім

13.09.12, 12:27

Доказ -атєльства "на ліцо", як то кажуть

    23.09.12, 12:30Відповідь на 1 від анонім

    Доказ -атєльства "на ліцо", як то кажутьФакти - уперта річ.

      33.09.12, 12:33

      снова мова. Звездец, Вас от этого мовного вопроса не тошнит?

        43.09.12, 12:34Відповідь на 3 від Cole Haan

        снова мова. Звездец, Вас от этого мовного вопроса не тошнит?
        Тоже самое хотела спросить

          анонім

          53.09.12, 12:35Відповідь на 3 від Cole Haan

          А як може "ташніть" від рідної мови?

            анонім

            63.09.12, 12:36Відповідь на 4 від Streleckaya

            Те ж саме питання адерсую і вам - А як може "ташніть" від рідної мови?

              Гість: Ещё немножко

              73.09.12, 12:37

              Дівчин-онька (укр.) — дед-ушка (рос.) _ в слове дед-душка опечатка. дев- ушка, не?)

                83.09.12, 12:39Відповідь на 7 від Гість: Ещё немножко

                Дякую!!!! Зараз виправлю.

                  93.09.12, 12:40Відповідь на 6 від анонім

                  Те ж саме питання адерсую і вам - А як може "ташніть" від рідної мови?Спробую пояснити. Кожна людина вправі сама обирати якою мовою їй розмовляти, яка для неї милозвучніша.
                  А такі замітки, як ці - нав’язування якесь.
                  Мені просто цікаво. Кому, що и навіщо авторка хотіла довести цією заміткою

                    103.09.12, 12:47

                    Їх вчили слов"янської мови, а вони зкаверкали її відповідно свому світосприйняттю.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      4
                      5
                      7
                      попередня
                      наступна