Міра духовної гідності людини
- 28.04.10, 10:20
...как изменчиво для мужчины лицо девушки, женщины, ибо чаще всего оно лишь зеркало, отражающее то страсть, то детскую прихоть, то душевное утомление, и расплывается, исчезает из памяти так же легко, как отражение в зеркале; поэтому мужчине трудно узнать женщину, если годы изменили на ее лице игру света и тени, если одежда создала для нее новую рамку.
Стефан Цвейг - "Письмо незнакомки"
Останнім часом українські новини пертворилися на справднє реаліті-шоу з елементами справжнього бойовика. При цьому при в шквалі новин часу на їх осмислення просто елементарно не вистачає, та і одна новина "краща" іншої. На тлі боїв у парламенті, яєць і парасольок, протестів під тим, що мало би бути парламентом України, якось непомічено пройшов виступ "президента" у ПАРЄ. а між тим сказано багато і про Шухевича з Бандерою, і про Голодомор. Давно не відчувала такого приниження. Коли ж нам справді увірветься терпець? Чи ми дійсно, за класифікацією Д.Донцова, таки Санчо Панци?
Члени української делегації у ПАРЄ пояснили, чому залишили зал під час виступу Януковича Члени української делегації від опозиції на чолі з бютівцем Сергієм Соболевим пояснили причини, які змусили їх залишити зал засідань під час виступу Президента Віктора Януковича. Як заявив у Страсбурзі прем’єр-міністр опозиційного уряду, член постійної делегації від України у ПАРЄ Сергій Соболєв, сьогоднішня заява Президента, а саме відмова від визнання Годомору геноцидом українського народу - "це подальша здача інтересів України на догоду так званому дешевому російському газу, а реально - це зрада мільйонів наших співгромадян, які при комуністичному режимі були знищені такими ж диктаторами, як Янукович". "Коли у Раді Європи, яка завжди була оплотом демократії, зустрічають диктатора, який давав команди знищувати український парламент і розганяти за допомогою міліції мирні демонстрації, я думаю, що це ознака того, що фактично Янукович повністю перейшов межу, за якою починається терор і диктатура", - цитує Соболєва прес-служба опозиційного уряду. Саме через це, за його словами, українська делегація у ПАРЄ, представлена депутатами від БЮТ і НУ-НС, демонстративно залишила засідання Ради Європи. Соболєв уточнив, що це було зроблено в той момент, коли Янукович виголошував свою промову, "заявляючи, з одного боку, про принципи демократії, а з іншої - натискаючи на кнопки, які знищують українську державу". Соболєв вважає, що сьогоднішній виступ Януковича в Раді Європи яскраво продемонстрував "моральне обличчя цієї людини, яка ради дешевого газу готова не лише продавати Україну і її територіальну цілісність, але і те святе, що ще залишилося у нас - це пам’ять про мільйони безневинно загиблих українців під час Голодомору". Як повідомлялося, 27 квітня, Віктор Янукович під час виступу на сесії Парламентської асамблеї Ради Європи у Страсбурзі заявив, що визнати Голодомор 1932-1933 років геноцидом українського народу "буде неправильно". Члени делегації України у Парламентській Асамблеї Ради Європи від опозиції під час виступу Януковича вийшли з сесійної зали на знак протесту. http://ua.korrespondent.net/ukraine/1071404
Під час виступу Януковича в ПАРЄ члени делегації України демонстративно вийшли з зали Члени делегації України у Парламентській Асамблеї Ради Європи від опозиції під час промови Президента України Віктора Януковича вийшли із сесійної зали на знак протесту. Про це кореспонденту УНІАН повідомила народний депутат Ольга Герасим'юк. “Після того, що відбулося сьогодні в українському парламенті, ми не могли не вийти із зали, коли Президент України почав свою промову”, - сказала вона. Депутат зазначила, що представники української опозиції протестували, зокрема, проти здачі українських інтересів. “Тому що це виступав не Президент України, а губернатор української області Російської імперії”, - сказала О. Герасим'юк. Вона також зазначила, що демарш українських депутатів було помічено колегами з інших країн. Крім того, депутат не виключила, що звертатиметься по допомогу до групи Народних партій у ПАРЄ, до якої, зокрема, входять українські депутати від НУ-НС і БЮТ, у тому числі стосовно можливості провести на наступній сесії ПАРЄ у червні термінові дебати щодо стану демократії в Україні. http://zakarpattya.net.ua/ukr-news-60897-Pid-chas-vystupu-Yanukovycha-v-PARYe-chleny-delegaciyi-Ukrayiny-demonstratyvno-vyjshly-z-zaly
Сьогодні 24-та річниця Чорнобильської трагедії - найбільної техногенної катастрофи за всю історію ядерної енергетики, як за кількістю загиблих і потерпілих від її наслідків людей, так і за економічним збитком. Радіоактивна хмара від аварії пройшла над європейською частиною СРСР, більшою частиною Європи, східною частиною США. Приблизно 60 % радіоактивних речовин осіло на території Білорусі. Близько 200 тис. чоловік було евакуйовано із зон забруднення. А за цими невмолимими цифрами людські життя, здоровя, страждання.
Хотіла вранці порахувати, скільки років минуло від того дня, а тоді згадала, що я її ровесниця. Дивно...
Гарно написано, точно, чесно і влучно
Українці - найбагатша нація на землі. Бо у нас дуже багато усього зайвого:
Тисячолітньої історії. Кожен князьок, гетьман, президент, щойно вхопив булаву - так і заходився фальшувати "Слово", літописи, перефарбовувати мемуари, переписувати підручники. Цноти і гідності. Бо наші найгарніші дівчата самовіддано працюють у борделях усієї Європи, Малої Азії та Євразії. Героїв, бо скільки б їх не піддавали анафемам, а потім не возвеличували, а потім знову не нагороджували званням Героя України - вони залишаються Героями. Мови. Бо скільки її б не забороняли, "розвивали", "зближували", "правописно виправляли", розводили "двуязичієм", "грамотно" титрували, а вона ну ніяк не хоче переходити до "компанії" книжних і зовсім забутих. Волі. Бо після всіх імперій, союзів, союзних референдумів тут допоможе хіба що ідея "нової інтеграції", - її придумали після того як обпеклися із "Союзным государством России и Белоруссии", і яку в світлі блискавичної серії останніх російсько-українських перемовин та їхніх результатів, можна ближчим часом чекати на порядку денному. Хазяйновитості й роботящих людей. Як не викорінювали їх колгоспами і голодоморами, п'ятирічками, семирічками та агромістами, а вони знов і знов з'являються в такій неочікуваній іпостасі, що жодні нові податкові удавки та кодекси не можуть вкоротити їм віку. А якщо вже зовсім нетерпець - то вже гайда. Одні кажуть їх 1,6 мільйона, інші - сім. Але хто там насправді знає, скільки їх, наших рук, будують, прибирають, доглядають по італіях і португаліях, німеччинах та іспаніях... Свободи слова. Її теж забагато зайвої. Бо коли після валуєвських циркулярів та "емських" указів, соловків та сандармохів, головлітів і маланчуків, відрізаної голови журналіста та темників, побитих біля парламенту чи викинутих з Українського дому репортерів, вона знову сміє піднімати голову, тут уже без передачі новому шефу "охранного отделения" УТ-1 та обласних телеканалів, шефства над нацрадою та держкомтелерадіо, без закриття "5-ти копійок", "Я так думаю", "Шустер-лайф" (скоро буде), без продажу 5-го каналу та СТБ (чекайте), без причісування всіх без винятку новин (в тому числі на "плюсах" та "зірці телебачення"), і взагалі без тотального і "творчого" копіювання путінської моделі "взаємного кохання" ЗМІ і влади, - аж ніяк не обійтись. Патріотів. Їх справді надто багато зайвих, бо скільки б їх не розтягували кіньми, скільки б не бенкетували на їхніх черепах, скільки не гноїли по мордовіях, ми замість них на чорних радах чи "чесних, вільних та транспарентних" виборах раз-по-раз вибираємо таких доморощених унікумів, які, приміром, переяславськими угодами, недоречними НАТОвськими "прожектами" чи міфічними газовими консорціумами умудряються зробити для сусідів більше, ніж усі їхні правителі разом узяті. А ще колись у нас було забагато зайвої ядерної зброї, бо так бездарно, як ми її здали, могла б собі дозволити хіба дуже заможна і мудра нація. А ще донедавна - збагаченого урану, бо лише якимись кількома кілограмами вдалося утнути справді фантастичний всесвітній піар нової української влади. А ще забагато авіаційної промисловості (літаки виробляють лише 5 країн світу), тому й конче потрібно віддати контрольний пакет "Антонова". Та й енергоресурсів забагато, бо то під шантажем хабарницької кримінальної справи; то досьє, начебто родичів-поліцаїв (мовляв, обіцяли "засвітити" десь на День Перемоги), кожне владне чмо (достойник чи достойниця) то підписують "чудові" газові угоди, то переписують їх на ще кращі. Безпеки, суверенітету і просто землі, адже за 1,6 мільярда доларів на рік (здається, система асенізації споживає більше) можна "здати" не лише Крим, усякі там маяки й "еРеЛеСи" по всьому узбережжю від Керчі до Миколаївщини, Херсонщини й Одеси, а й уже зовсім зайві майже двадцятилітні напрацювання української дипломатії. А ще ж у нас залишилися газогін та нафтогін. Газові та нафтові сховища. АЕС і Дніпровський каскад. Ласі підприємства, порти, ріки, угіддя. Потенційні призовники і дуже багато дітей, придатних для трансплантології. І ще дуже-дуже багато усього зовсім зайвого. Історія, причому не лише недавня киргизька, вчить: там, де, як колись сказала Юлія Мостова, держава існує окремо від країни, а значить, держава і її влада теж зайві, зовсім зайвим себе починає відчувати НАРОД, - там і тоді відбуваються вже не революції, а повстання... Олександр Чекмишев, член Національної комісії з утвердження свободи слова та розвитку інформаційної галузі (вже, слава Богу, не при президенті України), для УП http://www.pravda.com.ua/columns/2010/04/22/4957278/Просто капець!!! Обамі - уран, Путіну - літаки. таке враження, що тільки й думають, кому б, пардон, віддатися
Сергій Лещенко, УП _ Вівторок, 20 квітня 2010, 17:23
Росія прагне отримати понад 50% авіаційної галузі України - в обмін на зниження ціни на газ, зафіксованої "переможним контрактом" Юлії Тимошенко. Про апетити Москви ідеться у проекті договору, наданого російською стороною на опрацювання до Києва, який потрапив у розпорядження "Української правди". 12 квітня Володимир Путін лише півгодини присвятив зустрічі з Миколою Азаровим, яка відбулася в московському аеропорту "Внуково". Путін летів до Смоленська, де впав літак з польським президентом, і по дорозі погодився переговорити з Азаровим. Після цього російський прем'єр повідомив, що українська сторона "зробила досить цікаві пропозиції", але не став удаватися в подробиці. Серед іншого пакет включає і спільну роботу в галузі авіації. До "Української правди" потрапив російський варіант проекту Угоди між урядами РФ та України про співпрацю в сфері авіабудування. Договір має бути підписано уповноваженими особами урядів двох країн. За проектом, держави беруть на себе зобов'язання "сприяти інтеграції" російської "Об'єднаної авіабудівної корпорації" та Авіабудівного концерну "Антонов". Фактично ж мова іде про договір прямої дії, оскільки російська корпорація на 89,04% належить державі, а український концерн - повністю в державній власності. За баченням з Москви, авіапідприємства мають об'єднуватися не шляхом створення нового рівноправного суб'єкта, а через поглинання росіянами українських активів. Так, Росія наполягає, щоб "Антонов" передав їм в статутний капітал свій контрольний пакет. "Сторони домовилися, що з метою інтеграції (...) Українська Сторона бере участь у статутному капіталі ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" шляхом внесення 50% плюс одна акція Державного авіабудівного Концерну "Антонов" у порядку оплати додатково емітованих акцій ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація", - сказано в проекті угоди, підготовленому росіянами. Передбачається, що для цього буде проведена "незалежна оцінка ринкової вартості" акцій ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" і концерну "Антонов". Очевидно, що тільки після цього буде визначено, яку частку в російській корпорації отримає "Антонов" - тому що в проекті угоди про це не сказано. Саме такий спосіб поглинання "Об'єднана авіабудівна корпорація" застосовувала на російському ринку - підприємства передавали їм свої пакети, за що отримували незначну частку в "Об'єднаній авіабудівній корпорації". До складу Державного концерну "Антонов" входять не тільки АНТК імені Антонова, але і Харківське державне авіабудівне підприємство, Київський авіазавод "Авіант" і Державне підприємство "Завод 410 цивільної авіації". Сьогодні концерн "Антонов" очолює Дмитро Ківа, призначений ще урядом Юлії Тимошенко. Він - генеральний конструктор АНТК імені Антонова. Росіяни виписали в своєму проекті, що рішення, необхідні для вливання "Антонова" у російську корпорацію, слід ухвалити не пізніше 1 серпня 2010 року. А знижка на газ уряду Азарова потрібна вже сьогодні - щоб зверстати бюджет і подати запит на гроші МВФ. За проектом угоди про співпрацю в авіабудуванні, вона набуде сили через 15 днів з дати останнього письмового повідомлення про виконання сторонами внутрішньодержавних процедур. Одна з умов росіян - українці мають гарантувати обрання громадянина Росії керівником наглядової ради Державного авіабудівного концерну "Антонов". За це росіяни готові забезпечити обрання українців до Ради директорів ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація". Про те, наскільки голос представників України буде почутий, може свідчити склад цього органу. До Ради директорів ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" сьогодні входять 14 осіб включно з російським віце-прем'єром Сергієм Івановим, міністром транспорту, заступниками міністрів економіки і промисловості, керівниками "Внешэкономбанку" і "Внешторгбанку" тощо. Також росіяни, за їхнім проектом угоди, великодушно залишають за українцями право призначення керівника виконавчого органу концерну "Антонов". Передбачається, що українське Міністерство промислової політики має укласти окрему угоду з Федеральним агентством з управлення федеральним майном, де буде прописано умови, на яких росіяни розпоряджатимуться акціями концерну "Антонов". Проект угоди передбачає спільне виробництво концерном "Антонов" і ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" літаків Ан, спільну розробку нових літаків та спільну маркетингову політику на внутрішніх та світових ринках. У самому концерні "Антонов" вбачають проблему на шляху реалізації домовленостей у спосіб, запропонований росіянами - шляхом входження 50% плюс 1 акцій до російської корпорації. "Концерн "Антонов" не є акціонерним товариством", - сказали "Українській правді" у прес-службі "Антонова". "А загалом переговори про обмін акціями на міжурядовому рівні відбувалися ще при Тимошенко", - також зазначили на підприємстві. Міністерство промислової політики не стало обговорювати редакцію угоди, підготовлену росіянами. "Якщо це проект, то як його коментувати? Будуть ухвалені рішення - тоді коментуватимемо", - сказали "Українській правді" в прес-службі міністерства. Очікується, що міністр промислової політики Колесніков супроводжуватиме Януковича у Харкові, де в середу той зустрічатиметься з російським президентом Медведєвим. Янукович і Медведєв відвідають Харківський авіазавод, який входить до поки що українського державного концерну "Антонов". Чи будуть при цьому підписуватися якісь документи - наразі невідомо.
http://www.pravda.com.ua/articles/2010/04/20/4948451/
Российский Проект (ОАО «ОАК») Соглашение между Правительством Российской Федерации и Кабинетом Министров Украины о сотрудничестве в области авиастроения и интеграции российского открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и украинского Концерна «Антонов» Правительство Российской Федерации и Кабинет Министров Украины, именуемые в дальнейшем Сторонами, принимая во внимание, что основными собственниками российского акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и украинского Государственного авиастроительного концерна «Антонов» являются соответственно Российская Федерация и Республика Украина, учитывая наличие традиционных производственных взаимосвязей между российскими и украинскими организациями авиационной промышленности, выражая взаимную заинтересованность в дальнейшем развитии сотрудничества по реализации существующих, и перспективных проектов создания авиационной техники, согласились о нижеследующем: Стороны определяют следующие основные направления сотрудничества: расширение совместного производства и поставок в эксплуатацию самолета Ан-148 и его модификаций; производство самолетов семейства Ан-124 и самолетов семейства Ан-140 в соответствии с программой открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов». По проекту самолета Ан-70 Стороны руководствуются положениями Протокола о внесении изменений в Соглашение между Правительством Российской Федерации и Правительством Украины о дальнейшем сотрудничестве в обеспечении создания, совместного серийного производства и поставок в эксплуатацию оперативно-тактического военно-транспортного самолета Ан-70 и транспортного самолета Ан-70Т с двигателями Д-27 от 24 июня 1993 года, подписанного 18 августа 2009 года; участие Государственного авиастроительного концерна «Антонов» в совместных с открытым акционерным обществом «Объединенная авиастроительная корпорация» проектах по разработке и производстве других типов пассажирских и транспортных самолетов, а также их комплектующих; разработка и проведение совместной маркетинговой политики, как на рынках Сторон, так и на мировом рынке для выработки согласованных действий; Статья 1 Стороны содействуют интеграции открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и украинского Государственного авиастроительного концерна «Антонов» и настоящим соглашением определяют способ такой интеграции и основные направления сотрудничества в области разработки, производства, модернизации, ремонта, обслуживания и утилизации существующих и перспективных типов авиационной техники. Статья 2 Стороны договорились, что в целях интеграции открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов» Украинская Сторона участвует в уставном капитале открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» путем внесения пятидесяти процентов плюс одна акция обыкновенных (голосующих) акций Государственного авиастроительного Концерна «Антонов» в порядке оплаты дополнительного эмитируемых обыкновенных (голосующих) акций открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация». Для этих целей проводится независимая оценка рыночной стоимости акций открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов», Статья 3 Размещение дополнительных акций открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и их размещение в собственность Республики Украина осуществляется в соответствия с законодательством Российской Федерации. Передача открытому акционерному обществу «Объединенная авиастроительная корпорация» прав собственности на акции Государственного авиастроительного концерна «Антонов» осуществляется в соответствии с законодательством Республики Украина. Стороны принимают меры к тому, чтобы решения, необходимые для интеграции открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» и Государственного авиастроительного концерна «Антонов», были приняты не позднее 1 августа 2010 года. Статья 4 Регулирование деятельности Государственного авиастроительного концерна «Антонов» осуществляется в соответствии с законодательством Республики Украина. Участие Республики Украина в деятельности открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» осуществляется в соответствии с законодательством Российской Федерации. Российская сторона инициирует принятие необходимых решений и реализует другие меры, обеспечивающие избрание представителей Республики Украина в Совет директоров открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация». Министерство промышленной политики Украины заключит с Федеральным агентством по управлению федеральным имуществом и открытым акционерным обществом «Объединенная авиастроительная корпорация» на экономически обоснованных и взаимовыгодных условиях соглашение об участии открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация» в управлении Государственным авиастроительным концерном «Антонов», которое помимо других вопросов будет Предусматривать следующее: избрание руководителя наблюдательного совета Государственного авиастроительного концерна «Антонов» из числа граждан Российской Федерации; избрание руководителя исполнительного органа Государственного авиастроительного концерна «Антонов» из числа граждан Республики Украина; условия распоряжения акциями Государственного авиастроительного концерна «Антонов», находящимися в собственности открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация», включая необходимость согласования такого распоряжения с Украинской Стороной. Статья 5 разработка согласованной продуктовой стратегии с учетом интересов обоих Сторон; объединение усилий в создании совместных перспективных образцов авиационной техники; создание единых центров в рамках совместных программ по: - закупкам покупных комплектующих изделий и материалов производства Сторон для общей партии заказанных самолетов украинскому и российскому производителям; - продаже самолетов; - послепродажной поддержке самолетов. Статья 6 Российская сторона принимает необходимые меры по обеспечению предоставления для самолетов, указанных в Статье 5 настоящего соглашения, и их комплектующих, производимых Государственным авиастроительным концерном «Антонов» режима, применяемого к самолетам и их комплектующим, производимым в Российской Федерации. Украинская сторона принимает необходимые меры по обеспечению предоставления для самолетов, указанных в Статье 5 настоящего соглашения, и их комплектующих, производимых открытым акционерным обществом «Объединенная авиастроительная корпорация» режима, применяемого к самолетам и их комплектующим, производимым в Республике Украина. Статья 7 Координацию действий по реализации настоящего Соглашения осуществляют уполномоченные органы Сторон: от Российской Стороны - Министерство промышленности и торговли Российской Федерация; от Украинской Стороны - Министерство промышленной политики Украины. Статья 8 Для реализаций настоящего Соглашения Стороны осуществляют меры по принятию необходимых нормативных актов. Статья 9 При реализации настоящего соглашения каждая из сторон обеспечивает: соблюдение режима конфиденциальности в отношении конфиденциальной информации, предоставленной другой Стороной; использование предоставленной другой Стороной конфиденциальной информации таким образом, чтобы это не наносило ущерба интересам представившей ее Стороны. Мобилизационные мероприятия и задания, предназначенные для открытого акционерного общества «Объединенная авиастроительная корпорация», осуществляются в соответствии с законодательством Российской Федерации, и для Концерна «Антонов» - в соответствии с законодательством Республики Украина. Статья 10 Споры и разногласия, которые могут возникнуть между Сторонами в связи с толкованием и применением положений настоящего соглашения, разрешаются Сторонами путем консультаций и переговоров. Статья 11 По взаимному согласию сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения, которые оформляются отдельным протоколом. Статья 12 Настоящее Соглашение вступает в силу через пятнадцать дней с даты получения последнего письменного уведомления о выполнении Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу. Настоящее Соглашение действует до момента согласованного решения сторон. Совершено в городе ___________ « » ________2010 года в двух экземплярах на русском и украинском языках, причем оба текста имеют одинаковую силу. За Правительство За Правительство Российской Федерации Республики Украина