Результати розгляду Офісом звернень громадян за 2019 рік.
- 16.01.20, 18:05
Один із важливих напрямів діяльності Північно-східного офісу Держаудитслужби – це розгляд звернень громадян, що є засобом відстоювання громадянами своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
Згідно з обліковими даними, від громадян до Північно-східного офісу Держаудитслужби, у 2019 році надійшло 201 звернення, з них: поштою – 145 звернення; на особистому прийомі – 12 звернень; через органи влади надійшло – 22 звернення; від інших органів, установ, організацій надійшло – 21 звернень.
У зазначених зверненнях до Північно-східного офісу Держаудитслужби звернулось 371 громадянина, у тому числі надійшло 17 колективних звернень, які були підписані 181 особами.
Питання, які порушуються громадянами у зверненнях, здебільшого стосуються питань: оплати праці – 66 звернення, комунального господарства – 18 звернень, соціального захисту – 10 звернень, охорони здоров’я – 7 звернень, освіти та науки – 21 звернення, діяльності органів місцевого самоврядування – 15 звернень, діяльність місцевих органів виконавчої влади - 6, діяльності підприємств та установ – 10 звернень, екологія та природні ресурси - 1 звернення, культура та культурна спадщина, туризм – 1 звернення, щодо інших питань – 46 звернення.
За результатами розгляду звернень, що надішли до Північно-східного офісу Держаудитслужби: 51 звернення вирішено позитивно; на 91 звернення надано роз’яснення та необхідну інформацію; 16 звернень направлено установам до компетенції яких відносяться питання висвітлені у зверненнях та наразі триває розгляд 39 звернень.
У 2019 році до Північно-східного офісу Держаудитслужби надійшло 2 звернення, які оформлені без дотримання вимог статті 8 Закону України «Про звернення громадян» та з якого неможливо встановити автора звернення, були визнані анонімними.
Також, впродовж 2019 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби надійшло 2 звернення, в яких не дотримувались вимоги до звернення, внаслідок чого вони були повернуті авторам відповідно до вимог статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян".
У зв’язку з особливостями призначення та проведення заходів державного фінансового контролю, залишаються не розглянутими по суті 39 звернень, які надійшли у 2019 році. Розгляд зазначених звернень відбудеться під час наступних планових заходів державного фінансового контролю, що відбудуться впродовж 2020 року.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.