Звернення громадян
- 07.04.21, 12:28
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2021 року
Один із важливих напрямів діяльності Північно-східного офісу Держаудитслужби – це розгляд звернень громадян, що є засобом взаємодії громадськості з органом фінансового контролю, як можливість повідомлення про порушення фінансової дисципліни на підконтрольних установах.
Впродовж січня - березня 2021 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби надійшло 67 звернень громадян. Загалом до Офісу звернулось 76 громадян, у тому числі надійшло 1 колективне звернення, яке підписані 10 особами.
Громадянами у зверненнях здебільшого порушувались питання стосовно праці та заробітної плати, комунального господарства, охорони здоров’я порушень фінансової дисципліни у сфері освіти, діяльності органів місцевого самоврядування, діяльність підприємств та установ.
За результатами розгляду звернень, що надійшли до Офісу: 8 звернень вирішено позитивно, на 48 звернень надано роз’яснення та необхідну інформацію, 3 звернення направлено за належністю, відповідно статті 7 Закону „Про звернення громадян”, наразі триває розгляд 7 звернень.
Шановні громадяни! Нагадуємо, що у випадку, коли Ви володієте інформацією щодо фінансових порушень бюджетного законодавства на території м. Харкова та Харківської області, згідно Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР, Ви можете звернутись до Північно-східного офісу Держаудитслужби, надіславши нам звернення поштою: м. Харків, м. Свободи 5, будинок Держпром, 4 під’їзд, 10 поверх, поштовий індекс: 61022, або на електронну поштову скриньку: 202000@dasu.gov.ua.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Коментарі