Графік роботи прямої телефонної лінії у лютому 2021 року
- 02.02.21, 15:24
Пряма телефонна лінія, як спосіб взаємодії органів державного фінансового контролю з громадськістю.
Північно-східний офіс Держаудитслужби, впродовж року, проводить прямі телефонні лінії з керівним складом Офісу та керівниками галузевих відділів Офісу, згідно встановленого графіку.
Основними завданнями прямих телефонних лінії є:
1. Надання інформації щодо повноважень Північно-східного офісу Держаудитслужби;
2. Забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна, підконтрольними установами під час триваючих заходів державного фінансового контролю;
3. Надання профільних консультацій відносно проведення заходів державного фінансового контролю.
Всі громадяни та посадові особи підконтрольних установ, мають можливість звернутися до посадової особи Північно-східного офісу Держаудитслужби, для отримання відповідних роз’яснень та вирішення питань, що відносяться до його компетенції.
Коментарі