Графік проведення прямих телефонних ліній у грудніі
- 02.12.20, 16:51
Пряма телефонна лінія, як спосіб взаємодії органів державного фінансового контролю з громадськістю.
Північно-східного офісу Держаудитслужби проводить прямі телефонні лінії з керівним складом Офісу та керівниками галузевих відділів Офісу згідно встановленого графіку.
Основними завданнями прямих телефонних лінії є:
1. Надання інформації щодо повноважень Північно-східного офісу Держаудитслужби;
2. Забезпечення оперативного реагування на порушення законодавства при витрачанні бюджетних коштів, використанні державного чи комунального майна підконтрольними установами під час триваючих заходів державного фінансового контролю;
3. Надання профільних консультацій відносно проведення заходів державного фінансового контролю.
Всі громадяни та посадові особи підконтрольних установ мають можливість звернутися до посадової особи Північно-східного офісу Держаудитслужби для отримання відповідних роз’яснень та вирішення питань, що відносяться до його компетенції.
Коментарі