Результати розгляду звернень громадян за 1 півріччя 2020 року
- 10.07.20, 14:53
Результати розгляду звернень громадян за 1 півріччя 2020 року.
Один із важливих напрямів діяльності Північно-східного офісу Держаудитслужби – це розгляд звернень громадян, що є засобом взаємодії громадськості з органом фінансового контролю, можливість повідомлення про наявні порушення фінансової дисципліни на підконтрольних установах.
Згідно з обліковими даними, впродовж січня – червня 2020 року до Північно-східного офісу Держаудитслужби надійшло 84 звернень громадян, з них: поштою 63 звернень, на особистому прийомі керівництва Офісу – 1 звернення, через органи державної влади та місцевого самоврядування - 11 звернень, від інших органів, установ, організацій – 9 звернень.
У зазначених зверненнях до Північно-східного офісу Держаудитслужби звернулось 137 громадян, у тому числі надійшло 4 колективних звернення, які підписані 53 особами.
У зверненнях здебільшого порушувались питання стосовно праці та заробітної плати, комунального господарства, охорони здоров’я, порушень фінансової дисципліни у сфері освіти, діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств та установ.
За результатами розгляду звернень, що надійшли до Північно-східного офісу Держаудитслужби: 19 звернень вирішено позитивно, на 36 звернень надано роз’яснення та необхідну інформацію, 2 звернення направлено за належністю, відповідно статті 7 Закону України „Про звернення громадян”, 3 звернення не підлягають розгляду відповідно до ст. 8 та 13 Закону України «Про звернення громадян».
У зв’язку з особливостями призначення та проведення заходів державного фінансового контролю, залишаються не розглянутими по суті 24 звернень, які надійшли у 2020 році. Розгляд зазначених звернень відбудеться під час наступних планових заходів державного фінансового контролю, що відбудуться впродовж 2020 року.
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Коментарі