У найближчому майбутньому Україна ризикує залишитися без дизельн
- 06.05.21, 09:54
Віце-президент Міжнародної Торгової палати України Сергій Сиволап прокоментував ситуацію, що складається з дизельним паливом в країні. Суть його слів полягала в наступному: Україна, яка є імпортозалежною по дизелю, до травня 2021 року, зіткнеться перед проблемою істотного скорочення імпортних поставок. Сергій Сиволап утримався коментувати справжні причини цього, проте зазначив-реальністю є те, що Proton Energy Group головний імпортер російського дизеля припинив поставки. Більш того, альтернативна компанія в даний час не знайдена. Ще один постачальник-Мозирський НПЗ Також оголосив про скорочення поставок продукції на ринок України.
Україна споживає близько 7 млн тонн дизпалива на рік. Дві третіх від загального обсягу палива поставляється з Росії та Білорусі і після невтішного прогнозу віце-президента Міжнародної Торгової палати дефіцит на травень може скласти від 150 до 270 тис тонн.З початку травня Україна входить в активну фазу посівної, цього року вона буде авральною. Якщо враховувати потреби в дизелі для армії, вантажоперевезень, державного і громадського транспорту... у зв'язку з цим виникає питання: чи прораховувалися дані факти, коли приймали різні рішення як економічного, так і політичного характеру? У той же час Державні підприємства Білорусі з малою ймовірністю підуть назустріч Україні, після офіційно оприлюдненої позиції Верховної Ради України щодо Олександра Лукашенка.
Складається відчуття, що в Кабміні, або офісі Президента немає жодного калькулятора. Добре, вирішили прийняти те чи інше рішення. Прийняли, порахували ризики, провели аналіз того як зробити так щоб їх нівелювати.
"В даному випадку все виглядає так, як в якомусь "скетчі"-а давай зробимо, і далі побачимо, як нам це відіб'ється. Цікаво, що на тих, хто приймає такі рішення – не відіб'ється ніяк. Заручниками є економіка і громадяни", - резюмував свій коментар Сергій Сиволап.
0
Коментарі