хочу сюда!
 

Инга

28 лет, рак, познакомится с парнем в возрасте 28-39 лет

Ціни на енергетичні ресурси. Перспектива на 10 років вперед.

                 Нафтова промисловість повинна приготуватися до п'яти енергетичних "цунамі", які загрожують підтягти ціну на нафту до відмітки 10 доларів США / барель за час менш ніж десятиліття за словами Тьєррі Лєпера, голови відділу досліджень технологій та інновацій компанії Engie SA, що у Франції.  Ось що ще сказав цей діяч в інтерв'ю виданню Блумберга.
                 Падіння вартості сонячної енергії і засобів зберігання електроенергії - батарей, зростання продажів електричних транспортних засобів, все більше і більше "розумних" будинків і дешевий водень - все це буде впливати на сиру нафту.
             Кількість електрокарів у світі в останні роки перевалила за 1 млн за даними Міжнародного енергетичного агентства.



                В міру того, як автовиробники пропонуватимуть більше електрокарів з пробігом на одній зарядці понад 500 км, як зростатиме мережа зарядних станцій, то більше міст будуть забороняти (обмежувати) рух бензиновіих та дизельних автомобілів, такі зрушення будуть поступово відбуватися, вважає Лєпер.
            Навіть якщо зростання попиту на нафту триватиме до 2025 року, її ціна може впасти до $ 10, при умові що ринки будуть очікувати значне падіння попиту. Стільки сира нафта востаннє коштувала в 1998 році. Ціна водню менш ніж за 10 років може досягти цінового рівня для скрапленого природного газу.  Вартість енергії сонячних електростанцій у найбільш сонячних місцях світу, ймовірно, впаде нижче $ 10 за 1000 кВт х год  до 2025 року.
               Ми будемо мати можливість енергію, яка виробляється у віддалених місцях дуже дешево, транспортувати на значні відстані. Лєпер також сказав, що його дуже тішить і надихає розробка першого транспортного судна для перевезення скрапленого водню, що здійснила компанія Kawasaki Heavy Industries Ltd в рамках японського плану імпорту водню з Австралії, і впевнений, що "сотні" таких суден будуть випущені у найближче десятиліття.
              Колишня французька газова монополія, яка сьогодні є найбільшим в світі недержавним виробником електроенергії, після десятиліття придбань, інвестує в поновлювані джерела енергії і одночасно продає вугільні електростанції і геологорозвідувальні активи, щоб захиститися від коливання цін на сировинні товари.
Вона планує витратити до 2018 року 1,5 мільярда євро (1,57 мільярда доларів) на такі технології, як батарейні станції для зберігання електроенергії, виробництво водню, "міні-мережі», що обслуговують невеликі житлові квартали, розумні будинки, де пов'язані опалення, освітлення та ІТ-системи для економії енергії і скорочення витрат.
6

Комментарии

19.01.17, 21:21

    29.01.17, 21:46Ответ на 1 от Usmik




      39.01.17, 22:59

      Ну, починайте, якщо воно Вам "нада"

        49.01.17, 23:09

        Починайте, точніше, продовжуйте боротися проти майбутнього.

          59.01.17, 23:45

          Починайте, точніше, продовжуйте боротися проти майбутнього. я ни с кем и не с чемне борюсь ..
          говорю по факту
          Тоді згадайте щось про відносні величини в елементарній математиці та й побачите, більше чи менше випустили автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

            610.01.17, 00:18

            ти оце йому розкажи -
            http://blog.i.ua/user/2558999/1991307?p=2#advA_advC_1991307_25052597

              710.01.17, 04:59

                810.01.17, 08:09Ответ на 2 от Sisyphus




                А теперь скажите мне, пожалуйста, а на чем, собственно, будут работать транспорты по перевозке водорода, и покажите хоть один грузовой автомобиль (грузоподъемностью больше 1,5 т.) на электротяге. Даже автобусов на электротяге, Я, как-то, не встречал (исключением могут быть, разве что, троллейбусы), везде ДВС.

                  910.01.17, 10:03Ответ на 8 от Usmik

                  Автобусів вже повно, ось приклад http://autotesla.com/proterra-predstavila-elektricheskij-avtobus-s-dalnostyu-probega-bolee-560-km/#more-12835
                  Навіть десь в Україні (здається в Рівному) якісь навіжені створили електричний Богдан (читав, де і коли, не пригадую).

                  Вантажівки теж з'являються http://autotesla.com/mercedes-zapuskaet-v-proizvodstvo-tyazhelyj-elektricheskij-gruzovoj-avtomobil-urban-etruck/

                  ну і загалом дивіться цей сайт, там ще є вантажні.

                  Щодо того, на якому паливі будуть ті судна, чесно, не знаю, ще не вивчав тему.

                    1010.01.17, 10:06

                    ничего не изменилось ..
                    потому- что авто на батарейках, не есть альтернатива авто с ДВС ..
                    будущее будущее
                    путь к нему ещё не раз изменится, а вы думаете что уже встали на этот путь
                    не є, так само, як мобільний телефон не є альтернативою стаціонарному; все розвивається паралельно і одночасно

                      Страницы:
                      1
                      2
                      предыдущая
                      следующая