Оповідання діда Кравця
- 23.05.10, 20:11
- Просвіта
...
- А за що ж, діду, балку прозвали Невінчаною?
- Та все ж за те, що колись там люди жили невінчані. Попервах город був зовсім малий, то сюди, було, і находять солдати, солдаткі, бродягі всякі, кацапня… Інчій жінку, дітей кине, інча – чоловіка: їх ніхто тут не питав, відкіль і хто. В норах, було, і калатають вік. Народ все голий та роспутній… Покійний Берлим розказував, що у запорожців не було оцього поганого звичаю лаяться так, як тепер: тепер мала дитина, і та гне по матерщині: все це зайшло до нас од кацапів с тієї Невінчаної балки. У запорожців – «єретичний син», «єретична душа», «скурвий син», «копанка або сто копанок чортів» - це найбільша лайка. Вони більше через цю лайку та розпутство перебралися із Половиці в Михайлівну та Краснопіль.
Записав Я. Новицький.
- А за що ж, діду, балку прозвали Невінчаною?
- Та все ж за те, що колись там люди жили невінчані. Попервах город був зовсім малий, то сюди, було, і находять солдати, солдаткі, бродягі всякі, кацапня… Інчій жінку, дітей кине, інча – чоловіка: їх ніхто тут не питав, відкіль і хто. В норах, було, і калатають вік. Народ все голий та роспутній… Покійний Берлим розказував, що у запорожців не було оцього поганого звичаю лаяться так, як тепер: тепер мала дитина, і та гне по матерщині: все це зайшло до нас од кацапів с тієї Невінчаної балки. У запорожців – «єретичний син», «єретична душа», «скурвий син», «копанка або сто копанок чортів» - це найбільша лайка. Вони більше через цю лайку та розпутство перебралися із Половиці в Михайлівну та Краснопіль.
Записав Я. Новицький.
6
Коментарі
jktu__
125.05.10, 10:12
Mamay_
225.05.10, 18:10Відповідь на 1 від jktu__