хочу сюди!
 

Алёна

38 років, діва, познайомиться з хлопцем у віці 31-40 років

Ралі. Українці за кордоном.

До початку офіційних змагань з ралі в Україні лишилося пару днів. Проте дехто з українських гонщиків не планує брати участі в українських змаганнях. Так чемпіон України з ралі 2008 року Юрій Протасов зосердиться на участі у Чемпіонаті Європи. Нещодавно родина Протасових майже у повному складі (батько Леонід і діти Ірина та Юрій) взяла участь у першому етапі Кубка  Європи з кільцевих перегонів ETCC (European Touring Car Cup) у найпрестижнішому класі Super 2000, де Юрій зміг вибороти перших два залікових пункти при дуже сильній конкуренції. Вже у цей четвер Ю.Протасов стартуватиме в рамках чемпіонату Європи з ралі у легендарній гонці "1000 миль" ( 34. Rally 1000 Miglia) в околицях італійського міста Брешиа. В дводенній гонці учасникам треба буде подолати 856 км. Склад учасників надзвичайно сильний: чемпіони Європи італійці Ренато Травалья (Renato Travaglia), Джандоменіко Бассо (Giandomenico Basso) и Лука Россетті (Luca Rossetti) – двоє останніх є представниками заводської команди Abarth. Крім них участь візьмуть також заводський пілот Skoda Motorsport чех Ян Копецки (Jan Kopecky) і неодноразовий учасник і призер чемпионатів Європи, поляк Міхал Соловов (Michal Solowow). Ю.Протасов їде з польським штурманом Лукашем Вроньски (Lukasz Wronski) на Mitsubishi Lancer Evo ІХ. Але не сильні суперники є головною проблемою. Головною проблемою для українців завжди є дистанція змагань. Внутрішній український чемпіонат має сумарну довжину швидкісних ділянок не більше 130 км, в той час як на чемпіонатах Європи і світу це дистанція одного дня. В Італії гонщикам треба подолати за два дні 258 км швидкісних ділянок (156 км у перший день і 101 - у другий), а загалом 856 км дистанції в горах. Отже сьогодні 22.04.2010 о 20.00 за місцевим часом старт першої швидкісної ділянки гонки. Три екіпажі українських ралістів планували взяти участь у етапі чемпіонату світу у Туреччині: два від команди  Mentos Ascania Racing В.Горбань/Є.Лєонов та О.Салюк-мол./О.Мочанов і одесити І.Чаповський/А.Ніколаєв. Ще до старту виявилося, що одесити не зможуть стартувати з організаційних причин. Екіпаж Валерія Горбаня не пройшов технічну комісію за формальними ознаками і вимушений був стартувати на тій самій трасі чемпіонату світу, але в рамках чемпіонату Туреччини, причому стартувати в кінці стартового списку зі вкрай невигідної позиції, коли попереду теліпалися значно слабші учасники, які виступали на менш потужній техніці. Тим не менше В.Горбань лише крок не дотягнув до подіуму, виборовши на двох з трьох етапів чемпіонату Турції четверті місця. А от хто вразив, то це екіпаж О.Салюк-мол./О.Мочанов. На жаль, не кінцевим результатом. Олександр Салюк-молодший на сьогодні є найталановитішим і найсильнішим ралістом в Україні. І таким він є вже багато років, з юних літ. Але якось, на відміну від його зарубіжних однолітків, не випускали його чомусь на серйозні міжнародні змагання, а в Україні йому рівних просто нема. Ця гонка була дебютною для Олександра в чемпіонаті світу. І їхав він прекрасно, на якомусь відрізку навіть другим у класі. Але турки і любителі ралі згадиватимуть його карколомний стрибок, який вже є хітом на YouTube. Перегляньте й ви, якщо не бачили Предмет, який вилітає ліворуч з куряви - це ліве заднє колесо автомобіля  Олександра Салюка.  Висота стрибка - 4,5 м, довжина - 54 м. Вражені емоційні турки готові назвати цей трамплін іменем Салюка і встановити рекордну пам’ятку-мітку на місці приземлення для фіксаціїї рекорду. Подробиці і оцінку виступів українців в Туреччині ви можете детальніше взнати з перших рук від Володимира Некрасова на сайті "Ралі в Україні", Володимир досвідчений автоспортивний журналіст і з більшістю його оцінок  та висновків важко не погодитись. Варто також послухати думку головних дійових осіб - О.Салюка і О.Мочанова (який, як відомо, також не є останньою людиною в автоспорті і журналістиці) Зрештою й Перший Автомобільний Канал присвятив цій подіїї безпрецедентно багато часу. Може нарешті українські медіа почнуть більше уваги приділяти українському автоспорту? Для того, правда, треба й українським гонщикам навести порядок у своїй парафії - Автомобільній Федерації України і довести рівень проведення внутрішніх змагань хоча б до рівня прибалтів, чехів, поляків та й тих же турків, які вибороли право проведення у себе етапів першості світу з ралі. Оновлено 22.04.10 17.10 P.S. До речі, Є дуже цікаві коментарі Олексія Щукіна (один з найдосвідченіших штурманів Росії) до статті В.Некрасова. Рекомендую. Джерела: http://www.fiaetcc.com/ http://www.rally1000miglia.it/ http://rally.in.ua http://autosport-pro.blogspot.com/2010/04/erc.html Фото: www.rajdy.v10.pl
4

Коментарі

Гість: ПокаПока!

122.04.10, 13:18

"ничо, доедем")))

    222.04.10, 13:24

    едет как киевлянин. педаль в пол и не о чем не думая. прыгнул. развалил машину. не идиот ли?

      322.04.10, 14:10Відповідь на 1 від Гість: ПокаПока!

      Ага! Ключевая фраза!
      *Мочанов - он оптимист патологический)))))

        422.04.10, 14:28Відповідь на 2 від Max_TAG

        Почему идиот?
        Абсолютно нормальный человек, который участвует в чемпионате мира по авторалли, не нарушая никаких при этом правил...
        Алексадр Салюк-младший талантливейший гонщик (еще раз повторю, если Вы украинского не в состоянии понять), да - это ошибка экипажа, об этом Салюк говорит в интервью первому автомобильному (там ссылка есть).
        Просто есть разные люди - одни стремятся к свершениям, стараясь при этом не навредить другим; другие же - тащатся от условий стойлового содержания себя любимого сильными мира сего на принципах cibus, onus et virga asino (в данном случае asino, не к правителям относится)))
        Не стОит так категорически о человеке (кстати, порядочном и из порядочной семьи) и предмете, о которых не знаете)))
        Почитайте лучше Некрасова по ссылке в тексте - поймёте)

          Гість: ПокаПока!

          522.04.10, 14:32Відповідь на 3 від Olduser

          у нас так пол-страны ездит)))))

            622.04.10, 14:33

            Шокований "стрибком"... І машина мала б бути витривалішою, і пілот мав би розуміти межі її можливостей. А загалом, шкода, що так вийшло.

              722.04.10, 14:46Відповідь на 6 від N 47-ий

              Шкода, але я сподіваюсь, що Салюк ще матиме нагоду довести свій клас на етапах першості світу.
              *ліпше пізно, ніж ніколи)))
              тим більше, що багато наших гонщиків довели свою здатність виступати на рівних зі світовими лідерами автоспорту)))
              Той же В.Горбань минулого року дуже впевнено виступив на Ралі Польщі)))

                822.04.10, 14:47Відповідь на 5 від Гість: ПокаПока!

                у нас так пол-страны ездит)))))О! Значит это национальный стиль езды!)))
                Ура!
                *хоть что-то, объединяющее страну

                  Гість: ПокаПока!

                  922.04.10, 15:04Відповідь на 8 від Olduser

                  это точно)))))
                  в одном гараже посылали камазиста в командировку. он говорит- не могу ехать, машина- в хлам, из гаража выезжать нельзя! ему говорят-надо! он отвечает- ну тогда дайте мне бухту проволоки, поеду....))))))))))))))

                    1022.04.10, 15:18Відповідь на 4 від Olduser

                    вопрос собственно один: если талантливый где результат?

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна