Їй-Богу, цей вираз не вміщується в свідомості рядового українця
Коли говорю це слово то всі витаращують очі
Тепер є розгорнуте визначення цьому слову
Їй-Богу, цей вираз не вміщується в свідомості рядового українця
Коли говорю це слово то всі витаращують очі
Тепер є розгорнуте визначення цьому слову
Вперше, і тільки по Інтернет зіткнувся з такими критиками Біблії, які побачили в ній ознаки п о ш л о с т и або українською "вульгарність"(так підказує мені автоперекладач)
Теорію, що Біблія заборонена до 18, викладач BBN, спростує за кілька хвилин, для тих хто осилить уважно прослухати запис з уроку №11 і зрозуміє причини атак від таких насмішливих не любителів Біблії.
Урок №11 тривалістю близько 50 хв.
Фрагментом з уроку, виконую обіцянку http://otvet.i.ua/user/6020816/12865/#comments&r=1&bs=rating&bp=1&c=comments
Як виникла столиця Ізраілю? Цього я, і сам не запам'ятав, а сьогодні, кожен уважний читач, дізнається разом зімною.
Это тест к курсу: 00600 Как изучать Библию Урок: 10
Date : 8/21/2013 3:41:16 PM Ваша оценка: : 100
Необходимым и обязательным условием для применения Божьих истин является их понимание, поэтому толкование — это второй важный этап изучения Библии.
У каждого фрагмента библейского текста может быть одно и только одно правильное значение, и следовательно, одно и только одно правильное толкование.
Мы несем ответственность перед Богом за верность и точность в толковании текста, насколько мы его знаем.
І так я закінчую свою серію, запланованих тем.
Що я робив: переклав урок №10 на зовсім іншу площину, виніс з одного уроку(тривалістю майже 50 хв), цілу лінійку належних сюжетів, і ми виправили найпоширеніші претензії по відношенню до Біблії.
Тупим http://otvet.i.ua/user/3830192/12833/#comments&r=30&bs=rating&bp=1&c=comments
кому інформація стала перегрузом, і вони з хворої голови переклали на здорову, і вийшло, що тупий я.
Як говорив І. Тальков "Бог им судья"
Що тепер я повинен робити: повернутись до себе, за складом уроку визначити зміст, здати на оцінку, і перейти до наступного №11
Пропоную голосувати: після п'ятих уроків цього курсу, ми вступимо в курс на тему сім'ї, шлюбу.... http://otvet.i.ua/community/14/12828/#comments&r=4&bs=rating&bp=1&c=comments
Я внесу новий курс або в гурт "Любовь, Эротика и Секс" або створю гурт на тему "Шукаємо Господа, і знаходимо любов"
Говорив тут один мені: іди в своє стойло!
Створити окремий гурт чи внести курс в народну масу?
слов.
Спробую вивести кадр в інший клас, де я проходив курси по археології. Археологія по слідам Біблії. Закінчив на отлично але якщо чесно то я такий метод теж не підтримую, це довга дорога в дюнах, і віра по піску. Однак люди реально по трудились щоб знайти більше біблійних фактів. Я також не з цього гурту бо не підтримую їхніх окремих позицій в розумінні богословства. А розділив свою увагу через те, що колись... людина з їх гурту, внесла в моє життя дуууууже значні корективи.
На жаль формат посилання не вірний тому даю прямий лінк
http://www.youtube.com/user/golosnadezhdi
Або сайт де всі прямо зараз можуть почати цей курс
http://golosnadezhdi.ru/-q-q-20-/79.html
А також даю запис BBN http://www.bbnradio.org/wcm4/bbnbirussian/Home/tabid/2749/Default.aspx
Уривок з уроку №10 про питання: чому читати Біблію так не зручно, і важко:
Як часто люблять надиматись на тих хто ставить "глупі" питання, насмішник все знає.
А я люблю переучуватись, і ставлю багато питань перед тим як робити завдання.
14 Серце розумне шукає знання, а уста безумних глупоту пасуть.
(Пр.15:14)
Мабуть такою ілюстрацією є пригода
http://blog.i.ua/user/971418/1264411/#p17
Розумних ще багато і в космології, і в усих видах наук, так що ми все знаємо
Це замальовка, а в запису ми продовжуємо розглядати поточний урок в якому шукаємо стандартні напади на Біблію
Відверте це значить свідома і навмисна тактика всіх противників Біблії, їх атаки наскільки стандартні, що здається вони прошйли одну школу і начитались "лівих" книжок.
В уривку з уроку ми почуємо всі ці "версії" і їх виправлення.
Ця замітка буде в розділі ВАЖЛИВЕ
Раджу уважно прослухати:
І так ми зупинились на думці, що Біблія це високо і висока. Не грамотний читач схожий на собаку: чим менше вона знає слів, тим менше розуміє "хазяїна" Згадаю вчительку, любила собак, і у неї до всього був педагогічний підхід. Як собака нагадить по куткам кімнати, і переверне миску на столі, то вона каже: ця собака не грамотна і не вченна як себе вести, і не розуміє слів господаря.
В минулій замітці залишили питання: як людина чує Бога, і чим писана Біблія?
По-перше згадаю цитатки
Її написав не посередньо пророк, а такий кого ми називаємо вченним, найменше цей автор був лікар і дослідником, це відчувається в тексті
1 Через те, що багато-хто брались складати оповість про справи, які стались між нами,
2 як нам ті розповіли, хто спочатку були самовидцями й слугами Слова,
3 тому й я, все від першої хвилі докладно розвідавши, забажав описати за порядком для тебе, високодостойний Теофіле,
4 щоб пізнав ти істоту науки, якої навчився.
(Лук.1:1-4)
А зараз ми побачимо інший сюжет, і в ньому Бог говорить безпосередньо, що з цього вийшло
5 Як він ще говорив, ось хмара ясна заслонила їх, і ось голос із хмари почувсь, що казав: Це Син Мій Улюблений, що Його Я вподобав. Його слухайтеся!
6 А почувши, попадали учні долілиць, і полякалися сильно...
7 А Ісус підійшов, доторкнувся до них і промовив: Уставайте й не бійтесь!
8 Звівши ж очі свої, нікого вони не побачили, окрім Самого Ісуса.
(Матв.17:5-8)
А зараз ми бачимо сюжет де Бог говорить пророку, і знову ми бачимо особливу реакцію на подію
27 А я, Даниїл, знемігся й заслаб на кілька днів. І встав я, і робив цареву працю, і остовпів з того видіння, але ніхто того не завважив.
(Дан.8:27)
Ще багато історій де людина зустрічає Бога безпосередньо але ефект той же: знесилення, сліпота, оніміння чи великий страх.
Бог і людина це непомірно різна сила і природа.
І так: з попередньої замітки, ми зробили основну установку, що для сприйняття Біблії ми повині запустити всі свої найкращі якості, і тим більш інтелект.
Там також в коментарі "7" є питання про віру: основна мета Біблії це вплинути і змінити життя людини, а віра це дати можливість Богу, а далі лише факти.
Чи можна звільнити від наркозалежності, алкоголізму, інших складних обставин долі?
Чи може людина як вийде з в'язниці, жити по новому?
Отже це факти.
Наступний фрагмент з поточного уроку: