Про співтовариство

Піднімаємо теми про цікаві прийоми, хитрощі та правила у сучасному веб-дизайні. В Україні та в цілому світі.
Вид:
короткий
повний

продизайн українською

UX Camp Київ 2013. Як то було

UX Camp Київ 2013. Як то було

23-24 лютого, на березі Київського моря відбувся шостий UX Camp. Захід корисний для юзабіліті-дизайнерів та всіх, хто хоче більше дізнатися про своїх користувачів. Кемп проходив у форматі воркшопу, що передбачає навчання шляхом активної командної роботи, на відміну від тренінгів, семінарів чи лекцій. Як і попередні рази, організатори вигадали щось нове та створили юзабіліті-гру відточену під реальний проект та реальну задачу. Читати далі »

Аллен Хьорлберт. Сітка

Сітка. Аллен Хьорлберт

Цю книгу я прочитав однією з перших, і вона склала на мене позитивне враження. Всі ці гармонічні пропорції, модульні сітки, які дозволяють вправно керувати контентом сторінки мені тоді здавались справжньою магією. Читати далі »

Новий офіс Adobe в Юті

Новий офіс Adobe в Юті

Продовжуємо серію надихаючих офісів ІТ-компаній. Сьогодні ми віртуально завітаємо в гості до Adobe, в їх новий офіс у Юті. Виглядає він досить цікаво, з вкрапленнями тематичних родзинок, як то перегородки з кольорами Pantone. Але, як на мене, по крутості цей офіс не дотягує до гуглового в Тель-АвівіЧитати далі »

Тренінг з дизайн-мислення

Тренінг з дизайн-мислення

В перші дні березня Школа візуальних комунікацій планує провести тренінг з дизайн-мислення. Цей захід розрахований в першу чергу на людей, які цікавляться власною моделлю сприйняття, уваги і мислення, відносно певної задачі, що потребує креативного або творчого вирішення. Читати далі »

Як початківцям вийти на рівень 1000 зелених в місяць



Безкоштовний каст від Вадима Паясу про те, як початківцям вийти на рівень 1000 зелених в місяць

http://pajasu.livejournal.com/1083673.html 

Брендінг ChickChirik

Брендінг ChickChirik

Бюро неймінгу NEAT NAME та бренд-лабораторія anabolic вивели на ринок унікальний сервіс ChickChirik.

ChickChirik — це перший в Україні сервіс подарункових листів, інтегрований у інтернет-магазин. ChickChirik дає можливість отримувати тільки необхідні та бажані подарунки — заздалегідь повідомляючи друзів та близьких про свій вибір. Щоб пом’якшити відчуття меркантильності цієї ідеї, було розроблено ім’я, яке є символом вільної та легкої комунікації — ChickChirik. Разом з ім’ям також була розроблена стратегія просування бренда та слоган «Тільки необхідні подарунки». Читати далі »

2, 9 березня. Курс лекцій та майстер-класів «Історична кирилиця

Курс лекцій та майстер-класів «Історична кирилиця в Україні»

Школа візуальних комунікацій відкриває курс майстер-класів для тих, хто хоче вирішити проблеми зі шрифтом під керівництвом Віталія Мітченко.

Курс складається з чотирьох заходів, котрі дадуть розуміння шрифту як системи, а також шляхом практичних каліграфічних дослідів — зрозуміння логіки та індивідуальних особливостей основних чотирьох видів класичного українського рукописного письма.Читати далі »

Концепт редизайну Twitter

Концепт редизайну Twitter

На підтвердження пророцтва знавців Metro-стиль впевнено захоплює думки дизайнерів. А нові концепти інтерфейсів для відомих сервісів з’являються, як гриби після дощу. От і Zsolt Hutvagner, дизайнер з Будапешту, запропонував своє бачення Twitter у Metro-стилі. Читати далі »

Як правильно писати копірайт на сайті

Як правильно писати копірайт на сайті

Всі ми з такою легкістю пишемо в «підвалі» сайтів копірайти, неначе магічне заклинання проти хижих крадіїв авторських матеріалів. На щастя, вже пройшли ті часи, коли дизайнери писали (c) замість ©. Типографські розкладки легко розрулюють це питання. Але все одно мало хто, звертає увагу та те, як правильно писати копірайти. Читати далі »

Картка Змія

Листівка Змія від Студіі Юрка Гуцуляка

Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка продовжує так звану «східну» серію новорічних листівок. Раніше уже були створені Картка Рецепт (2011) та Картка Дракон (2012). В цьому році авторську колекцію поповнює Картка Змія. Читати далі »