хочу сюди!
 

Альона

36 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 30-40 років

У кожного свої *таргани* в голові...)))

Бразильська художниця Мелісса Мейєр створює складні костюми та аксесуари із природних натуральних матеріалів. У хід йдуть кристали, мушлі, мох, різні плоди та насіння і навіть шкаралупки від фісташок. Художниця надихається міфами та легендами різних народів. Звичайно, ці складні костюми найбільше призначені для яскравого художнього перформансу. Однак представлені вбрання цілком рухливі, хоч і деякі з них дуже важкі.


Колюче вбрання

 


Вбрання зроблено із сухих плодів амбрового дерева.


 

Медуза Горгона

 


Дивно, але в основу цієї конструкції лягло звичайне насіння соняшника.


Творіння із кристалів

 

Лавандова діва з лавандовою птицею

 

 І яєчним шкаралупкам знайшлося застосування

 
Пшенична дама вигулює пшеничну собачку

 
Мох, трава та нічого зайвого

 
Кам’яна діва

 
 

Макаронна зірка

 

Королева лісу

 

Костюм із мушель

 
Леді-дикобра

з

Жоден дикобраз під час створення цієї сукні не постраждав. Усі голки були підібрані після природного линяння звірят.


Найсоковитіший образ

 

 З сотень тоненьких гілочок-волокон

 

Образ створювався із суцвіть пальми.

З фісташкових шкаралупок

5

Коментарі

120.08.23, 10:01

Якщо дивитися на віддалі, то здається що це макро фотографії комах

    220.08.23, 10:17Відповідь на 1 від NoTaRь

    Якщо дивитися на віддалі, то здається що це макро фотографії комах Так, дуже схоже...

      анонім

      320.08.23, 10:20

      На любителя

        420.08.23, 13:26

          520.08.23, 17:34Відповідь на 3 від анонім

          На любителяЦе точно

            620.08.23, 17:35Відповідь на 4 від norma3

              Гість: _Сонечко_

              720.08.23, 23:41

              дуже футуристично......

                821.08.23, 08:47Відповідь на 7 від Гість: _Сонечко_

                дуже футуристично......

                  922.08.23, 01:11

                    анонім

                    1025.08.23, 05:25

                    "Чим би дитя на тішилося, аби не плакало."
                    Коли є кому платити за життя, чому б не витрачати час і гроші на таке "мистецтво".
                    У Бідструпа є "Сучасне мистецтво".