Дніпровське КБ "Південне» запатентувало нову зенітну ракету
- 19.05.18, 17:05
Згідно опису зенітна керована ракета, складається з відсіку наведення з притупленим радіопрозорим обтічником оживальної форми, відсіку керування, реактивного силового блока, бойового відсіку з вкладною осколково-фугасною бойовою частиною, маршевого РДТП (ракетний двигун твердого палива), крил, розташованих біля центра мас, хвостового відсіку з аеродинамічними рулями, до того ж крила та рулі повернуті під кутом 45 до площин стабілізації, а реактивний силовий блок і бойовий відсік утворюють єдиний 30 відсік.
ЗКР відрізняється тим, що реактивний силовий блок виконаний у вигляді паралелепіпеда зі закругленими ребрами, на гранях якого рядами встановлені імпульсні двигуни, поздовжні осі яких перпендикулярні поверхням граней та паралельні площинам стабілізації, осі симетрії граней реактивного силового блока співпадають з площинами стабілізації ЗКР, до того ж імпульсні двигуни на взаємно перпендикулярних гранях розташовані зі зміщенням.
В результаті:
- підвищена керованість ЗКР на будь-якій ділянці траєкторії при одночасному вмиканні необхідної кількості імпульсні РДТП;
- забезпечується технологічність збирання відсіку та технологічність конструкції;
- забезпечується необхідна точність стрільби.
Для пояснення роботи запропонованої корисної моделі прикладені креслення, де на фіг. 1 55 показаний поздовжній розріз ЗКР, на фіг. 2 показаний поперечний розріз (А - А) відсіку з імпульсними двигунними установками, а на фіг. 3 розгортка W поверхні А, розріз якої показаний на фіг. 2, де:
поз. 2 - корпус;
поз. 3 - грань корпуса силового блока;
поз. 4 - посадкове місце під імпульсний двигун;
поз. 5 - імпульсний двигун;
поз. 6 - нарізне з'єднання;
поз. 7 - яруси імпульсних двигунів;
поз. 8 - ряди імпульсних двигунів;
поз. 9 - бойове оснащення
Робота запропонованої корисної моделі здійснюється наступним чином: в ЗКР після виходу з ТПК за командами системи керування (у відповідності до програми польоту) здійснюється ввімкнення необхідної кількості одиничних імпульсних двигунів в потрібному напрямку для творення корегуючого зусилля за трьома каналами керування.
Внаслідок технологічності конструкції реактивного силового блока, імпульсні РДТП підключаються від єдиної системи керування і створюють бокові та обертаючі корегуючі зусилля на різних ділянках траєкторії польоту ЗКР, наприклад під час виходу з ТПК на ділянці схилення (початкова ділянка керованого польоту ЗКР) та на ділянці наведення на ціль (кінцева ділянка польоту ЗКР) з необхідними перевантаженнями і забезпечує задану точність стрільби.
Таким чином поставлена технічна задача вирішена та досягнутий новий технічний результат.
Коментарі
Андрій1961
119.05.18, 17:09
Поговорим
219.05.18, 17:11
зато мы делаем ракеты (с)
Геннадий М
319.05.18, 17:13Відповідь на 2 від Поговорим
Ты предлагаешь не делать?
Поговорим
419.05.18, 17:14Відповідь на 3 від Геннадий М
ты че - там в виде шутки
Геннадий М
519.05.18, 17:16Відповідь на 4 від Поговорим
Геннадий М
619.05.18, 17:18Відповідь на 1 від Андрій1961
Кстати, у нас создана и работает компания «FireFly», которая руками инженеров-выходцев с Южмаша делает ракеты для рынка США. По типу компании Илона Маска.
Андрій1961
719.05.18, 17:26Відповідь на 6 від Геннадий М
О! Не знал! Спасибо, интересная информация!
Геннадий М
819.05.18, 17:38Відповідь на 7 від Андрій1961
Да я сам об этом узнал недавно из местной прессы.
Андрій1961
919.05.18, 17:46Відповідь на 8 від Геннадий М
Что ж, ракетостроение у нас не сдохло, несмотря ни на что! И это очень радует!
Геннадий М
1019.05.18, 17:48Відповідь на 9 від Андрій1961
Потихоньку выкарабкиваемся из "ямы", кто бы и что бы не говорил.