В Києві збудують тролейбусну лінію до Новобіличів
- 20.11.16, 10:19
Київська влада обіцяє нову тролейбусну лінію від станції метро «Академмістечко» до масиву Новобіличі. Як я розумію, він буде дублювати автобусний маршрут №97к (і частково, №97). Начебто добре починання. Тим паче, останню нову тролейбусну лінію збудували в 2014му (від вул. Полярної до Діагностичного центру). Але навіщо там тролейбус, якщо автобуси їздять погано?! Інтервал руху 97 автобуса — 45 хвилин - 1 година 5 хвилин(!). На маршруті всього два автобуси! Швидше пішки пройтися від Новобіличів до Академмістечка, ніж чекати на автобус.
Краще, ніж будувати тролейбусну лінію, організуйте нормальну роботу автобусних маршрутів №97 і №97к.
P.S.: А може це тема під "розпил" бабла? На будівництво лінії плануютьвідмити використати 10, 7 мільонів гривень.
Джерело: http://www.unn.com.ua/uk/news/1619297-troleybusnu-liniyu-vid-akademmistechka-do-novobilichiv-zbuduyut-u-kiyevi
Краще, ніж будувати тролейбусну лінію, організуйте нормальну роботу автобусних маршрутів №97 і №97к.
P.S.: А може це тема під "розпил" бабла? На будівництво лінії планують
Джерело: http://www.unn.com.ua/uk/news/1619297-troleybusnu-liniyu-vid-akademmistechka-do-novobilichiv-zbuduyut-u-kiyevi
2
Коментарі
palomn!k
120.11.16, 10:35
"Але навіщо там тролейбус, якщо автобуси їздять погано?!"
Так вот именно поэтому Дешевле обходится троллейбус, если в еще не догадались.
Al KazlOFF
220.11.16, 11:08
п.с. правильный.
Makcімаліст
320.11.16, 11:14Відповідь на 1 від palomn!k
А дроти навішувати, а стовпи ставити, а кабелі від тяговаої підстанції? А може треба буде ще будувати тягову підстанцію? Це вже гроші.Автобусні маршрути, за логікою, повинні обходитися дешевше в експлуатації.
palomn!k
420.11.16, 13:04
Именно так. Поток там как раз располагает к электротранспорту. Но метро туда уже не потянут, остается троллейбус. Кто хочет увидеть поток - загляните в вебкамеры. А я его регулярно наблюдаю.
palomn!k
520.11.16, 13:05Відповідь на 3 від Makcімаліст
Там все уже есть, со времен 7-го маршрута.
palomn!k
620.11.16, 17:13
Там кроме автобусов туча маршруток разнообразных. Вот они сейчас и подметают весь поток.
palomn!k
720.11.16, 20:15
Это все места, где я всю жизнь живу. Маршрутки и так поджаты конкуренцией, что у них стоимость проезда такая же или +1грн, как и в коммунальном транспорте. Но вот комфорт от поездки однозначно и давно не на их стороне. Да, чуть быстрее, но ехать зажатым как в консерве, часто стоя, в вонючем разваливающимся бусике - сомнительное удовольствие. В троллейбусах и автобусах просторно, все новенькое, остановки обязательно - не нужно ни голосовать, чтобы подобрали, ни просить, чтобы выпустили И это пишет человек, который раз в пятилетку ездит в транспорте, т.е. я (обычно или на своем авто, или на велике). Представляю, как стонут те, кто каждый день так.
Makcімаліст
821.11.16, 10:56
Ничё не запустили! Только один автобусный маршрут №114.
Makcімаліст
921.11.16, 10:58Відповідь на 6 від palomn!k
Троллейбус не решит вопрос, поскольку "Киевпасстранс" "сливает" удобные маршруты частникам. 97 автобус — лишнее тому доказательство. Маршрутки-дублёры ездят чаще и забирают всех платежеспособных пассажиров и тем, кому неохота ждать автобус целый час чтоб проехать пару остановок.
palomn!k
1021.11.16, 11:24Відповідь на 9 від Makcімаліст
Вы настойчиво приводите вместо доказательств опровержения своих слов Именно троллейбус решит вопрос и с потоком, и с расплодившимися маршрутками. Киевпастрансу не останется ничего решать. Да что там спорить - будем посмотреть. Главное - тему не удаляйте