Мегамаршрут
- 15.11.16, 13:00
Не знаю як це назвати — покращенням чи погіршенням: відсьогодні (15 листопада) у Києві подовжили тролейбусний маршрут №30. Раніше він їздив за маршрутом «Залізнична станція "Зеніт" - Вул. Милославська (на Маяковського)». Тепер же маршрут пролягає від Кадетського гаю до самого краю Троєщини. Довжина маршруту — більше 23 км.. Кількість зупинок - 44 (!). Маршрут-рекордсмен у Києві.
Начебто добре: можна проїхати від Солом'янки до Троєщини без пересадок. Гарна економія для таких ніщебродів, як я) Але... 1) під такий мегамаршрут ліквідували 21й тролейбусний маршрут («Вул. Кадетський гай - Вул. Дегтярівська»). По факту виходить скорочення кількості маршрутів. 2) незручність для водіїв. Бо одна справа — міжміський чи приміський маршрут з невеликою кількістю зупинок. А інша — довгий міський маршрут. 1 година 16 хвилин — час рейсу в одну сторону. А якщо будуть затори, то їхати буде ще довше.
Краще було б запустити по цій трасі експрес-автобус (ні в якому разі не маршрутне таксі) з мінімальною кількістю зупинок.
Начебто добре: можна проїхати від Солом'янки до Троєщини без пересадок. Гарна економія для таких ніщебродів, як я) Але... 1) під такий мегамаршрут ліквідували 21й тролейбусний маршрут («Вул. Кадетський гай - Вул. Дегтярівська»). По факту виходить скорочення кількості маршрутів. 2) незручність для водіїв. Бо одна справа — міжміський чи приміський маршрут з невеликою кількістю зупинок. А інша — довгий міський маршрут. 1 година 16 хвилин — час рейсу в одну сторону. А якщо будуть затори, то їхати буде ще довше.
Краще було б запустити по цій трасі експрес-автобус (ні в якому разі не маршрутне таксі) з мінімальною кількістю зупинок.
2
Коментарі
Makcімаліст
116.11.16, 12:29
В перший же день тролейбуси стояли в заторі через аварію.Для таких маршрутів треба робити тролейбусне метро (відособлена дорога, високі платформи, турнікети, тролейбуси великої місткості (гармошки)).