(С)Копипаст. Немного про Луганщину
- 17.05.14, 18:36
Об этом сообщает пресс-службы Минобороны.
[ Читати далі ]Мы реввоенсовет истинной революционной армии востока юго-востока объявляем об образовании каменобродской федеративной республики. В настоящий момент к республике на правах субъектов федерации присоединились: Гусиновская народная республика, Вергунская демократическая республика, Северодонецко-Лисичанский автономный округ, Сватовская моджахерия.
Повну версію можна побачити тут:
http://gazeta.ua/ru/articles/regions/_ziteli-luganska-posmeyalis-nad-ultimatumom-separatistov/551600
Копіпаст КАТЕГОРИЧНО вітається
Узгодити можна шляхом телефонування на короткий мобільний номер 565
Волонтери з колорадськими стрічками ходили з коробками, збираючи гроші.
Після мітингу "касир"-регіонал зник разом з грошима у невідомому напрямку.
Отакі донецькі реалії
Слава Україні!
Шановні друзі, дякую всім хто поширював інформацію про акцію щодо пікетування Донецького апеляційного суду!
[ Читати далі ]В процесі обговорення друг YOSIK44 дав посилання на одну цікаву модіфікацію, здається вже не фотожабу:
Виявляється цей літак мав величезну кількість модіфікацій, список яких знайдено на сайті ЗАТ "Шахтинский авіаційно-ремонтний завод ДОСААФ"
Двигун АШ-62 застосовувався на літаках И-153 "Чайка", И-16, Ли-2, встановлювався на трофейних Arado Ar 196.
Створений на базі американського двигуна "Райт Циклон(Wright R-1820)". Первинна назва М-62.
Всього у світі було побудовано близько 16700 літаків Ан-2 різних модифікацій (3164 -в Києві, 506 -в Долгопрудном, 11915 -в Польщі, близько 1100 в Китаї). Цей літак випускали за ліцензією в Китаї і Польщі. Ан-2 поставлявся на експорт у більш ніж 50 країн світу.
Ось кілька літаків на яких ставили двигун АШ-62:
Винищувач І-153 "Чайка", служив у фінських ВПС
Автор мемуарів пише: До прильоту нашої групи японці мали повне панування в повітрі. Вони майже безперешкодно наступали уздовж Янцзи в глиб китайської території. Проте після нашого прибуття ситуація змінилася. Радянська авіатехніка помітно перевершувала японську. Винищувач И- 16, на якому я провоював в Китаї увесь 1938-й рік, був кращим літаком того часу, що ми і довели у боях.
Ли-2 із складу Окремої змішаної авіагрупи, що брав участь в доставці вантажів в обложений Ленінград. Аеродром Хвойне, жовтень 1941 року. З сайту http://www.opoccuu.com/li-2.htm
У 1935 році державна комісія під керівництвом А.Н.Туполева через "Амторг Трейдинг Корпорейшин" закупила в США літак Douglas DC-2[1]. Після усебічних випробувань, виконаних ЦАГИ, 21 березня 1936 року Радою праці і оборони було прийнято рішення про придбання ліцензії на його виробництво в СРСР. Влітку того ж року в США прибула спеціальна комісія під керівництвом начальника ЦАГИ Миколи Михайловича Харламова. До купівлі був вибраний досконаліший DC - 3. 17 липня був підписаний договір з компанією "Douglas"(англ.) на суму 340 000 тис. рублів, строком на три роки. Предметом договору була не лише купівля ліцензії і готового екземпляра, але і стажування радянських фахівців на заводах фірми. У рамках цього договору в 1937-1938 роках у фірми було закуплено ще близько 18 DC-3
Арадо Ar 196 (німецькою Arado Ar 196 ) - німецький одномоторний військовий гідролітак-розвідник часів Другої світової війни.
Зображення взято з цікавого сайту 3D модолювання
Основні модифікації літака Ан- 2 :
СХА - перший прототип(транспортний). Мав двигун АШ-62ИР.
СХА- 2 - другий прототип(сільськогосподарський). Був оснащений двигуном АШ- 21.
Ан- 2 - досвідчений з багатоколісним шасі.
Ан- 2 - досвідчений з колісним збільшеного діаметру КТ- 137.
Ан- 2 - картографічний. Був оснащений фотокамерами.
Ан- 2 - літак для пошуку железнорудных родовищ. Оснащений магнетометром.
Ан- 2 - рятувальний. Мав люк в підлозі в хвостовій частині завдовжки 2 м і візок на рейках для переміщення вантажів до люка.
Ан- 2 - літак для стрибків парашутистів з малої висоти. Оснащений висувним майданчиком з перилами.
Ан- 2 - літак для знищення ховрахів. Оснащений мікродозувальником для пунктирного розсівання отруєних зернових приманок.
Ан- 2 - з апаратурою телекерування катерами-мішенями.Мав 3 робітників місця для операторів, спеціальне устаткування.
Ан- 2 - літак радіаційної розвідки. Оснащений рентгенометром "Воздух-2А".
Ан-2А - протиаеростатний(досвідчений). Оснащений артилерійською пристроями для запилення і обприскування під нижнім крилом і фюзеляжем. У 1954-1959 роках на заводі №473 в Києві виготовлені 879 літаків.
Ан-2СХ з АПО - з авіаційним протипожежним обприскувачем.
Ан-2Т(An - 2T) - транспортний, поштовий. Пасажирські сидіння в салоні відсутні.
Ан-2ТД(An - 2TD) - транспортно-десантник на 12 парашутистів. Широко експлуатувався в аероклубах ДОСААФ(потім РОСТО).
Ан-2ТП(An - 2TP) - вантажопасажирський. У салоні уздовж бортів розташовані жорсткі відкидні сидіння на 12 пасажирів.
Ан-2ТП - " салон". Відрізнявся прямокутними ілюмінаторами, м'якими кріслами в салоні і туалетом.
Ан-2Ф(БНР, НРК, НАК) - нічний розвідник-коригувальник(досвідчений). Відрізнявся заскленою кабіною штурмана в хвостовій частині фюзеляжу, броньовим захистом двигуна і кабіни екіпажа, двокілевим оперенням. Озброєння складалося з 2 20-мм гармат Б- 20, 4 авіабомб САБ- 100-50 і ФОТАБ- 50-35.
Ан-2Ф - літак вертикального зльоту(проект). Відрізнявся додатковим двигуном АМ- 9 в Y - 5("Фонг Шу-2") - китайський варіант Ан- 2.
Y - 5A - китайський варіант Ан-2Т.
Y - 5B - китайський варіант Ан-2СХ.
Y - 5C - китайський варіант Ан-2ТД. Відрізняється кінцевими аеродинамічними поверхнями на верхньому крилі.
Y - 5K - " салон".
А ще мене колись здивувала разюча схожість маршу радянських авіаторів та популярного "Das_berliner_jungarbeiterlied", що у досить вільному перекладі означає "Пісня берлінських ПТУ-шників"
Як стверджує Вікіпедія, пісня "Авіамарш" (відоміша як "Марш авіаторів") - радянська пісня у вигляді маршу, написана і опублікована навесні 1923 року (хоча сам Хайт говорив, що пісня написана в 1920 році). Музыка Юлія Абрамовича Хайта, слова Павла Давидовича Германа. Часто виконувалася на парадах; була офіційним гімном Військово-повітряних сил СРСР.