Завершення поштової епопеї...
- 28.05.10, 11:45
Як не дивно питання з затримками повідомлень про посилки вирішилось полюбовно і можна сказати на мою користь. Переді мною вибачились і клятвенно пообіцяли що таке не повториться, мені повернуть гроші сплачені за зберігання, а я написала заяву про те що не маю більше претензій. Всі задоволені.
Всю цю красиву і ідеалістичну картинку ледь не зіпсувала поштар, яка прийшовши забрати заяву почала на мене кричати як я така-сяка посміла жалітися, у неї тепер через мене проблеми...Цікава у людей логіка - спершу вони не роблять, або роблять аби як роботу, а потім звинувачують у своїх проблемах людей які виказують незадоволення їх роботою...В данному випадку вона ще й ледь не перекреслила всі старання начальства по залагодженню конфлікту, бо у мене було дуже велике бажання заяву не віддавати, проте вирішила не опускатися до її рівня...
З усієї цієї історії маю кілька позитивних висновків:
- якщо не мовчати то правди таки можна добитися
- Укрпошті, як не дивно, не всеодно що про них думають клієнти
Коментарі
DrEgor
128.05.10, 11:49
...аминь
Гість: OS
228.05.10, 11:50
не користуюся укрпоштою
анонім
328.05.10, 11:53
какие же люди бывают пративными
Zerkella
428.05.10, 12:02
Правильно, поздравляю, что меры были приняты. А то наш сервис очень сильно оставляет желать лучшего - пусть те, кто ответственны, и несут ответственность.
tanjuwa
528.05.10, 12:03Відповідь на 2 від Гість: OS
А які є альтернативи?
tanjuwa
628.05.10, 12:03Відповідь на 3 від анонім
І не кажи
Гість: OS
728.05.10, 12:07Відповідь на 5 від tanjuwa
ну мені нічого не потрібно по укрпоштіякщо щось замовляю -то курєрська доставка
Марфушка
828.05.10, 12:33
они работают по принципу: люди для почты, а не наоборот
но жалобы их начальству могут подействовать (меня удивляют их попытки наездов "идите сами на такую зарплату работать сюда" - такие люди по жизни считают, что им все обязаны и должны, обидно ,что работают они как правило именно в сфере обслуживания
tanjuwa
928.05.10, 18:48Відповідь на 7 від Гість: OS
Нажаль не всі компанії мають кур"єрську доставку. А ще тільки пошта має послугу післяплати...
tanjuwa
1028.05.10, 18:51Відповідь на 4 від Zerkella
Наш сервіс лишатиметься таким доти доки ми не зрозумієм, що скаржитись можна і варто. Да, скарга помагає десь на півроку-рік, а то і на пару місяців, але є надія що якщо їх пинати регулярно, то одного дня вони таки навчаться працювати...